anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Dec 22, 2006 2:46:30 GMT 2
Ik dump t maar even hier.. Ik gaa op vakantie,, ga over een half uurtje weg en kom 3 januari weer thuis.. Eventjes lekker in de sneeuw rondparaderen als dat er ligt Fijne kerst iedereen! xx
|
|
|
Weekend
Dec 22, 2006 16:43:35 GMT 2
Post by Barbietrut on Dec 22, 2006 16:43:35 GMT 2
Whoehoe holiday! Ik ga vanavond wat drinken met Kate.. Morgenmiddag de stad in met Jeffrey, morgenavond weet ik nog niet. Ik hoop Laurien te zien aangezien ik haar een week niet zie, want zondagochtend stap ik om 9 uur in de auto naar Parijs! En als ik terugkom zit zij net in Londen duss... Heb wel zin in Parijs ^^
|
|
|
Weekend
Dec 22, 2006 16:47:19 GMT 2
Post by digitaldeceit on Dec 22, 2006 16:47:19 GMT 2
Veel pelzier Anouk (: Ik weet nog nie wat ik ga doen, vast vrij weinig
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 24, 2006 0:35:36 GMT 2
Vanavond etentje van mn opa en oma gehad, morgenochtend en maandagochtend werken. Morgenaaf familiediner hierzo. En als het meezit ergens binnenkort mn nieuwe slaapbankje hier in de kamer!
|
|
|
Weekend
Jan 19, 2007 13:49:01 GMT 2
Post by Barbietrut on Jan 19, 2007 13:49:01 GMT 2
Whoo.. en wat gaan we allemaal doen dit weekend?? Mijn weekend is al begonnen aangezien mijn fiets bij de fietsenmaker is en ik nu niet naar school kan.. wel jammer maarja ik ga echt niet lopen ofzo. Dus erh gisteravond niet uitgeweest, dat doe ik niet vaak niet op donderdag heb huiswerk zitten maken met kate en pelle, en puberruil gekeken omdat een vriendin van kate erin zat.. vet grappig. En vervolgens door de storm weer naar huis gegaan, bleef m'n ketting wel zitten, ik begrijp mijn fiets echt niet maarja in elk geval wordt ie nu gemaakt (gister in totaal 12 keer de ketting er weer op moeten leggen :S) Vanmorgen kwam m'n moeder om een boek terug te geven waar ik volgende week tentamen over heb en we zijn samen naar de fietsenmaker geweest en naar de lidl om boodschappen te doen. Nu is m'n koelkast echt vol, aight Vanmiddag even opruimen en m'n was doen en ik moet ook nog douchen maar die wordt op dit moment geschilderd dus ik hoop dat dag nog kan.. vanavond ga ik bij een oude vriend van me eten en we gaan naar de nieuwe bioscoop in delft, naar Apocalypto. Ik heb geen idee waar het over gaat, ik ben benieuwd! Morgen eindelijk lekker uitslapen en dan komt mijn basisschoolliefde bij me eten, hoe vet is dat, ik heb hem al 5 jaar niet gezien we gaan naar het feestje in het paard.. en mijn used to be best friend gaat ook mee, die heb ik ook al 3 jaar niet gezien ofzo, echt tof! (en de gozer van school die ik wel zie zitten komt ook.. hahaha... het wordt echt een topper ) en we slapen met z'n drieën bij mij.. En zondag ga ik bij jeffrey, een vriend van me eten, zijn tante zit in slovenië en dat wordt dus een dikke party denk ik. Maar niet tot laat, maandag om 8.45 tentamen. Bah bah bah. En alle vrije tijd die ik tussendoor nog heb dit weekend verspil ik aan leren denk ik zo. Al met al nog best druk
|
|
anouk
|
Weekend
Jan 21, 2007 19:01:18 GMT 2
Post by anouk on Jan 21, 2007 19:01:18 GMT 2
Ik heb echt heel weinig beleefd dit weekend.. Vrijdagavond ging ik oppassen in een 'nieuw' gezin, voor mij dan. Ze wonen in een ontzettend mooi groot huis, en hebben twee hele schattige kindjes Dus dat vond ik wel leuk Zaterdag moest ik werken, voor de laatste keer! Heb m'n ontslag genomen.. omdat ik dat supermarktbaantje niet meer nodig heb nu ik op school werk. Ik werkte tot 18.00, en om 18.30 moest ik aan de andere kant van de stad zijn.. om op te passen.. (ergens anders dan vrijdag). Was ook leuk, ik had dat kindje al een hele tijd niet gezien.. omdat die moeder een tijdje ziek is geweest en dus niet wegging. Nou en vandaag heb ik eerst even heel lekker uitgeslapen, waar ik ook echt wel heel hard aan toe was. Toen even bij m'n oma geweest, en nu ben ik thuis en komen er hele stomme dikke vervelende te aanwezige nare en bovendien domme vrienden van m'n stiefmoeder eten. Alsof ik daar op zit te wachten. Maar vanavond ga ik naar een vriendin en gaan we samen een vakantie boeken voor de zomer!
|
|
|
Weekend
Jan 22, 2007 14:48:47 GMT 2
Post by sisterseptember on Jan 22, 2007 14:48:47 GMT 2
"en komen er hele stomme dikke vervelende te aanwezige nare en bovendien domme vrienden" ik heb medelijden. Mijn weekend.. tsja, niks bijzonders Weer uitgeweest
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Weekend
Jan 22, 2007 15:50:24 GMT 2
Post by xanathos on Jan 22, 2007 15:50:24 GMT 2
Uhm, veel leren vooral. zaterdag aaf naar een optreden gweest van the socks en 4some. zondag werken en weer hard leren.
Ik haat tentamens... -_-
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Weekend
Jan 22, 2007 17:04:48 GMT 2
Post by liquiddrums on Jan 22, 2007 17:04:48 GMT 2
Hatelijk he?...heb nou ook 2 tentamenweken, met maar *niet schrikken* 3 tentamens mijn weekend was ook weer lachen vrijdag thuisgebleven *hoe chill*, zaterdag naar beverwijk geweest *naar de zwarte markt * en 's avonds naar the confusion/de paap/paard van troje *met sjan was leuk! * en zondag bandoefenen daarna eten en filmpje kijken bij de bassist thuis met uiteraard de hele band maar volgend weekend...omfg, dat wordt leuk vrijdag optreden met deflour, zaterdag eigen feest en dan weer optreden, zondag spullen terugbrengen dan bandoefenen en dan naar het filmfestival in rotterdam
|
|
anouk
|
Weekend
Jan 22, 2007 21:58:06 GMT 2
Post by anouk on Jan 22, 2007 21:58:06 GMT 2
Ik ga naar Rhodos in de zomer!
|
|
|
Weekend
Jan 23, 2007 11:00:20 GMT 2
Post by sisterseptember on Jan 23, 2007 11:00:20 GMT 2
Veet! Ik naar Rome ^^
|
|
|
Weekend
Jan 23, 2007 11:13:45 GMT 2
Post by Barbietrut on Jan 23, 2007 11:13:45 GMT 2
Ik ga naar Rhodos in de zomer! Huh, dit gaat toch over het weekend Mijn weekend was geslaagd! Ookal is het zeker wel anders gelopen dan verwacht.. het was echt een topperr en nu heb ik alweer zin in aankomend weekend ik ga wsl vrijdag kijken in de confusion .. hoe laat speel je rico? zaterdag geef ik een tentamens-zijn-over-feest hier met kate en zondag ga ik naar m'n tante, vakantie boeken enzo ... maar nu eerst lerenlerenleren!
|
|
anouk
|
Weekend
Jan 23, 2007 18:38:05 GMT 2
Post by anouk on Jan 23, 2007 18:38:05 GMT 2
Ik ga naar Rhodos in de zomer! Huh, dit gaat toch over het weekend Jaa, maar ik had toch gepost dat ik mn vakantie dit weekend ging boeken
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Feb 2, 2007 13:19:10 GMT 2
Ik ga dit weekend eerst naar het gala vanavond van mn oude school *zie je het al voor je, ricardo in een blouse en colbert en shizzle? * en dan misschien nog ff naar delft voor de bebop ^_^ zaterdag wrs uit in leiden zondag laatste bandoefenen voor zaterdag! *kom ook kijk in int HPC 10 feb! *
|
|
|
Post by sisterseptember on Feb 3, 2007 17:43:08 GMT 2
Gister was ik jarig en ben ik uitgeweest en hield ik een 'feestje' dik gezellig Vandaag [vanochtend] gewerkt..fooookking druk :S En nu heb ik lamme beentjes en vanavond ga ik nog naar een drum 'n bass feest en naar de Nul.. mijn benen gaan zeer doen en zondag..uitslapen en niks doen, haha. Geen huiswerk meer en geen overvolle agenda hoezee!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 3, 2007 19:56:26 GMT 2
Ik wou nog een smsje sturen! Maar ik ben je nummer kwijt :S Anyway, gefelciitered dus nog!
|
|
anouk
|
Post by anouk on Feb 4, 2007 14:56:37 GMT 2
Heb je mijn kaartje nog gehad trouwens ?? Maar en hoe was je verjaardag ??
|
|
|
Post by sisterseptember on Feb 4, 2007 18:54:21 GMT 2
jaaa ik heb je kaartje gekregen! staat ook ergens in een ander topic geloof ik maargoed, hartstikke bedankt! ^^ ik wilde je terugsmsen maar ik heb geen beltegoed meer.. -.- @vivian: haha, achja, maakt niet uit wel attent dat je er aan gedacht hebt, toch?
|
|
anouk
|
Post by anouk on Feb 4, 2007 21:01:15 GMT 2
Jaa, ik zag t ja Ik ben net lekker uit eten geweest om te vieren dat ik m'n diploma in bezit heb en nu lekker aan het werk ben als juffie
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 5, 2007 22:45:43 GMT 2
@vivian: haha, achja, maakt niet uit wel attent dat je er aan gedacht hebt, toch? Ja echt raar joh, I kahd je telefoon nummer, maar ik heb dus een nieuwe telefoon en alle numemrs op mn simkaart gezet en die over gezet. Maar blijkbaar dus niet alle nummers. Want jou nummer heb ik nietm eer ^o)
|
|