|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 11:19:18 GMT 2
Over 2 weken! Wat ga jij doen voor je pappa?? Ik ben er echt zó nog niet over uit.. mijn vader heeft alles wat ie wil en m'n stiefvader wil niks. Ik wist ook echt niet wat ik voor hun verjaardagen moest kopen. Nou doet chocola het bij m'n pa altijd wel goed (die verslaving zit in de familie.. ) maarja om nou voor de zoveelste keer met een doos merci aan te komen zetten... Hij in december jarig en dan kan je altijd nog zo'n vette choco-kerstman kopen ofzo maarja nu... En ik weet überhaupt nog niet hoe ik daar ga komen aangezien de zoetermeer stadslijn niet meer rijdt Drie maanden niet naar m'n ouders ofzo De laatste keer dat ik naar zoetermeer ging fietsen kreeg ik een lekke band en deden we er dus 3 uur over om in zoetermeer te komen hahah... voor de mensen die niet uit de buurt komen, met de trein ben je er in 20 minuten Oh. Ik hou zó van off topic gaan. Gelukkig mag dat op dit board ;D Goed. Vaderdag dus.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 5, 2006 11:36:46 GMT 2
Mn vader krijgt een sleutelrekje Klinkt heel idioot, maar die man is serieus áltijd zn sleutels kwijt.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:36:00 GMT 2
hahaha 'die man' maargoed. Ik heb geeeen idee. Ik weet nooit zo goed wat 'mannen' leuk vinden en om dan weer met aftershave en deo aan te komen enzo... Ik zie nog wel. Meestal moet ik er tegenaan lopen :-)
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 17:47:34 GMT 2
Doh. Dan heb je vast vaak bulten op je voorhoofd
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 6, 2006 15:17:35 GMT 2
*tu-dunk, tsjj*
|
|
|
Post by moonshape on Jun 12, 2006 16:15:52 GMT 2
Omg 2 weken? uhoh.... dan zal ik er wel weer heen moeten -_-
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 12, 2006 16:17:28 GMT 2
Nee nu aanstaande zondag bedacht ik mij net met een luide potver ahum.
|
|