liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 16, 2006 22:27:19 GMT 2
ben blij omdat ik weer een tof weekend heb ...en hij gaat verder en omdat mn werkdag weer voorbij is, wat dus betekent vanaaf KB!
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 17, 2006 12:56:36 GMT 2
KB? en ik ben blij om een niet speciale reden, alweer ik ben vaak blij zonder reden
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 17, 2006 19:59:55 GMT 2
Ik ook Ik ben nu blij aan t meezingen met Saaaaaaaave tonight
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 17, 2006 23:25:10 GMT 2
KB? en ik ben blij om een niet speciale reden, alweer ik ben vaak blij zonder reden Koornbeurs, Delft... ik ben niet echt blij, Zeg maar...neutraal... (ps *plug plug* Check mn weblog )
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 18, 2006 1:22:58 GMT 2
Dank je tris ...: IK MORGEN OP DE FRIGGIN RADIO BEN MET SECONDHAND SUPERHOEROES!!! *oftewel vanavond, oftewel 18 september ^^* oftewel...op snaretje 3 nummers begeleiden *aangezien het acoustisch is neem ik niet een heel drumstel mee * en interview! Tis helaas wel op radio holland centraal, dus alleen te horen in leiden en omstreken *in een straal van 15 km ofzo * maar het wordt opgenomen! en de demo is af en al geknipt en geplakt...dat hebben we deze avond gedaan dan maar het gaat dus echt supergoed met de bandzaken enzo...wij rocken
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 18, 2006 20:15:22 GMT 2
Dank je tris ...: IK MORGEN OP DE FRIGGIN RADIO BEN MET SECONDHAND SUPERHOEROES!!! *oftewel vanavond, oftewel 18 september ^^* oftewel...op snaretje 3 nummers begeleiden *aangezien het acoustisch is neem ik niet een heel drumstel mee * en interview! Tis helaas wel op radio holland centraal, dus alleen te horen in leiden en omstreken *in een straal van 15 km ofzo * maar het wordt opgenomen! en de demo is af en al geknipt en geplakt...dat hebben we deze avond gedaan dan maar het gaat dus echt supergoed met de bandzaken enzo...wij rocken Als je nog een radio optreden wilt; gimme a ring. Een vriend van me heeft 3 eigen shows bij een omroep in naaldwijk...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 19, 2006 1:42:52 GMT 2
^ dank je jah deze die we net hadden *die echr friggin goed ging btw * was wel goede ervaring maar ik ben dus happy over het feit dat ons radio optreden echt friggin awesome was...het ging echt goed en kregen steeds allemaal positieve reacties ^^ nu heb k zin in 28 oktober *ons echte optreden...dit was acoustisch *
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 19, 2006 9:14:02 GMT 2
Blij omdat mn haar vandaag in de krul zit
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 19, 2006 14:19:10 GMT 2
wauw. anouk en krul Vet ;D & ik ben blij omdat .. ik vrijdag naar Textures ga. Ik heb er ineens zoveel zin in
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 19, 2006 15:41:57 GMT 2
Jaa, et was héel vet... totdat t ging regenen Dus de foto's zijn uitgesteld.. omdat we er allebei niet uitzagen
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Sept 19, 2006 17:55:22 GMT 2
M'n baas grappig is... xD
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 20, 2006 13:51:08 GMT 2
Ik zo moet autorijden en t vorige keer heel goed ging
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Sept 20, 2006 18:14:23 GMT 2
Autorijden is easy... Ik binnekort eindelijk begin met motorlessen.
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 20, 2006 20:22:34 GMT 2
Ik zo moet autorijden en t vorige keer heel goed ging ik zie je al helemaal zitten spaar je al voor n auto? En ik ben blij.. ik heb gewoon een blij kriebeltje in mn buik
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 21, 2006 18:43:26 GMT 2
...als je et kunt isset niet moeilijk meer ..voor mij dus nog wel.. Maarreh, nog niet.. ik spaar voor een vakantie &kriebels.. ik zeg Martijn? Blij.. van Mark Foggo!
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 24, 2006 10:45:42 GMT 2
mark foggo? die heb ik op summersquare gezien SKAAA PEOPLE! nee niet martijn ik ben gewoon blij.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 24, 2006 13:20:16 GMT 2
Ik op LL05,, en ik vind ze léuk Nu gewoon blij omdat ik zo naar een verjaardag ga en dan uit eten
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 24, 2006 14:15:12 GMT 2
Ja ik vind ze ook cool Lopen skanken man, haha En ik ben blij omdat ik niet meer zo vreselijk brak ben als gisteravond 11 uur. Jeeeetje. Donderdagavond kermis: om 11 uur in bed Vrijdagochtend: om 7 uur op Vrijdagavond Textures: staan te heerschen als een gek . om half 2 in bed Zaterdagochtend: om 7 uur op voor werken Zaterdagmiddag: kermis + stad Zaterdagavond: naar de bios, om half 12 in bed En dan vandaag eindelijk uitslapen Heerlijk En verder ben ik blij omdat ik net heeeel vette foto's heb gemaakt voor mijn werkstuk op school met een geweldig fijne camera van school
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 26, 2006 16:37:36 GMT 2
wel n heel léuk weekend dus! Ik ben blij omdat,, we net na school een flesje malibu hebben weggewerkt, met cola light uiteraard! Et was gezellig.
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 29, 2006 11:38:38 GMT 2
ik ben blij omdat ik gister met iemand een film heb gekeken en het erg gezellig was!
|
|