anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 30, 2006 16:18:01 GMT 2
Ik gister eindelijk Zwartboek heb gezien, en hij was echt heel goed
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 30, 2006 22:25:28 GMT 2
...: ik vanaaf weer uitga...even ontstressen ^^
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 1, 2006 13:04:49 GMT 2
@anouk: heb ik ook gezien, hij is echt móói he? & ik ben blij omdat ik een vriendje heb sinds eergisteren
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 1, 2006 19:04:00 GMT 2
WAAROM WEET ANOUK DAT NIET Aaaaaaaaaaaaaah ik wil er alles over weten, wanneer ben je weer online! ik ben blij omdat ik op mijn nieuwe glimmende helemaal eigen computertje bezig ben
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 2, 2006 10:50:22 GMT 2
haha, ik moest geloof ik echt heeeel veel mensen smsen ik vertel je le histoire nog wel en cool, issie nieuw?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 2, 2006 20:04:41 GMT 2
Gefeliii nog met je vriendjezijn enzo ;p
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 3, 2006 16:39:17 GMT 2
Jaaa nieuw.. lekker snel enzo.. mn vorige pc was zó brak enzo dattie niet meer te doen was.. Maargoed.. Ik ben blij omdat.. mn rijles net goed ging! Moest wel parkeren enzo.. da's wel moeilijk.. maar verder ging t goed
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 5, 2006 15:29:32 GMT 2
Gefeliii nog met je vriendjezijn enzo ;p dankjewel ^^ en ik ben blij omdat ik 2 proefwerken & 1 SO goed heb gemaakt iets minder is dat ik moet leren voor een proefwerk van morgen verder heb ik het deze week niet druk, hoor.
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Oct 8, 2006 16:38:05 GMT 2
Ik gewoon lol heb.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 8, 2006 20:37:23 GMT 2
..ik net alles wat ik niet meer leuk vond uit mn kast heb gegooid en dat voelt gewoon lekker
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Oct 8, 2006 22:11:47 GMT 2
^ oeh dat heb ik vorige week gedaan!...dat voelt echt goed ^^ ...: uitgaan weer leuk was, feest met klasgenoten tof was en bandoefenen weer kont heeft gekickt
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Dec 1, 2006 0:33:15 GMT 2
LEEEEEEEEEEEEFFF BITCH! maar euwh dus... je suis happiej omdat mijn contract is verlengd met een half jaar They like, they really like me!...of nog beter: they need me ^_^
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 1, 2006 12:16:49 GMT 2
yeah! ik ben blij omdat ik gister lekker uitgeweest ben met simon en het was heel gezellig
|
|
anouk
|
Post by anouk on Dec 3, 2006 12:14:44 GMT 2
Simon is de nieuwe potentiele lover?? Ik ben blij omdat ik straks gezellig Sinterklaas ga vieren
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 3, 2006 12:51:48 GMT 2
je mag dat potentiele wel weglaten ;D ik ben blij omdat ik een supertoffe avond heb gehad gister.. ookal ging ik pas om 8 uur slapen en heb ik zometeen met mn broertje afgesproken (zit ik hier met mn brakke hoofd) it was a great night! we're sidekickbob (8)
|
|
anouk
|
Post by anouk on Dec 3, 2006 13:01:45 GMT 2
okay, wat leuk sjan! & nu wil ik dan zomaar even alles weten.
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 3, 2006 18:10:15 GMT 2
Haha.. nouu.. over gisteravond kan je terugvinden op LJ (ik hou niet van verhalen tien keer intypen ) En over simon.. erhm. stond dat niet ook op LJ? *ff opzoeken * Oh nee toch niet. .. nou goed. *trompetgeroffel* Erhm we gingen samen een biertje drinken in de Irish Pub, het idee was eigenlijk dat Simon hasj voor me zou halen (ik ben geen 18 :rolleyes:) en toen plakten we daar een biertje aan vast. Er kwamen twee bekenden van me binnen en toen werden het een paar biertjes en een paar blowtjes.. na sluitingstijd met z'n tweeën naar huis, we gingen nog wat drinken bij hem, en toen werden we steeds closer (van per ongeluk aanraken naar wat langer aanraken naar handje vasthouden naar kusje.. je kent het ) that's the beginning en het is echt GEWELDIG.. ik heb er geen ander woord voor, ik ben echt zelden zo verliefd geweest.. we zijn eigenlijk elke dag wel even samen ook, en hij heeft inmiddels al vaker bij mij geslapen dan niet, haha. yeah, it's fucking awesome! Ohja over Simon.. erhm.. hij is een collega van tristan! bij de musicstore. en hij woont dus bij mij in huis, das soms wel es vervelend maar ook wel handig ofzo Hij is 25 en fócking sexy . En ik denk dat ik het hier maar bij laat, want ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan Foto van hem heb ik op dit moment niet maar hopelijk krijg ik binnenkort de foto's van gisteravond van kate, daar staan we ook wel dik te hip op ;D
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Dec 3, 2006 20:22:15 GMT 2
Gister was idd te vette avond ^_^ en nouk...ik bevestig het: simon is chill! ik ben blij omdat: - ik dit weekend heb gefeest like never before *oftewel ik ben nu 56 uur wakker en heb huge veel gezopen * - Ik het erg naar mn zin had op het feest van mn opleiding *ik heb gedanst en gedrumt en tijdens dat drummen hing er ineens een dj meedoen dus waren we de nieuwe danssensatie * - ik ontslag heb genomen van mn werk, de baas ging iets te ver bij me en dan ben ik gewoon consequent...mazzls! - het gezellig was op punkfest met harro *mn bassist*, sjan, kate en simon! - het gezellig was in de koornbeurs - het me allemaal geen flikker meer kan schelen Zo ik ben blij geweest dit weekend ^_^
|
|
anouk
|
Post by anouk on Dec 3, 2006 20:36:27 GMT 2
Huh, Ric.. je was pas nog zo blij dat ze zo blij met je waren op je werk Wat stom dan! Maargoed, je vindt wel weer wat anders! Sjan wat leuk allemaal! Echt het klinkt zó leuk! En zo leuk ook nu met de feestdagen enzo (niet van, neem een vriendje, het is kerst! maar gewoon het is wel extra extra leuk zegmaar) Maar ow wat LÉUK
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 3, 2006 20:58:29 GMT 2
Heyyyy wat leuk voor je Sjan! En Ricardo: dat van die danssensatie is te vet Ik ben blij omdat.. nou ik heb net sinterklaas met de ganze familien gefeiert. dat was wel leuk
|
|