xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 5, 2006 1:19:13 GMT 2
Ik ben blij omdat alles weer goed is met mij en mn vriendin! Waren wat probleempjes, maar ik ga daar verder niets meer over uit de doeken doen omdat ik aan dr had beloofd geen persoonlijke sjit meet zomaar op het internet te zetten...
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 5, 2006 10:31:21 GMT 2
oh top man!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Dec 5, 2006 14:17:21 GMT 2
Huh, Ric.. je was pas nog zo blij dat ze zo blij met je waren op je werk Wat stom dan! Maargoed, je vindt wel weer wat anders! Nja blij blij...kvond het vet dat mn contract werd verlengd Maar serieus, die bass liep de hele tijd maar te schelden op me en bij dingen als: "Ik loop me godverdomme al de hele dag de tering aan je te ergeren." wordt je ook niet vrolijker van en het is gewoon een nare, gefrustreerde, jaloerse man denk ik. mja ik hoef er niet meer naartoe! ben op zoek naar ander filiaal of nog beter: platenzaak
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 5, 2006 16:52:58 GMT 2
kom bij de free record shop op centraal werken kunnen we gezellie samen pauze houden
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Dec 5, 2006 23:32:57 GMT 2
Ik heb een heel kort tijdje in de Free Record Shop gewerkt (vakantiewerk) en echt dat is zó leuk inderdaad! Ik denk dat ik daar volgend jaar weer ga solliciteren, maar dan als vast bijbaantje zegmaar
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 6, 2006 0:11:28 GMT 2
Tis echt heel belangrijk of je leuke collega's hebt hoor, trust me on that one...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Dec 6, 2006 0:39:11 GMT 2
Goed punt tris Daarom waren sommige dagen bij de gall en gall zo leuk maar ga ik morgen wel ff doen denk ik ben blij om iets, kweet niet wat...maar ik voel me blij
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 6, 2006 0:41:49 GMT 2
ik ben heeeeeel erg blij. Maar waarom gaat jullie eigenlijk geen reet aan...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Dec 6, 2006 0:55:05 GMT 2
Somebody got laid tonight ^_^
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 6, 2006 13:37:31 GMT 2
ja hahaha tristan heeft goeie seks gehad ik ben niet zo blij omdat ik straks moet werken maar m'n keel doet zoo'n pijn... en morgenochtend ook weer vroeg werken
|
|
anouk
|
Post by anouk on Dec 7, 2006 0:48:46 GMT 2
Blij omdat.. jaa eigenlijk juist níet blij omdat er zoveel stress in m'n lichaam zit
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 12, 2006 17:22:43 GMT 2
...omdat ik net een lege cd vond in mijn cd rek, en nu eindelijk mijn gedownloade muziek kan luisteren jeej
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Dec 12, 2006 22:26:58 GMT 2
Hahahah...waar een mens al niet blij van kan worden ^_^ ikke blij omdat ik for whom the bell tolls van metallica bijna kan bassen ...en ik kan m al drummen, ik ga m binnekort in mn eentje opnemen
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 13, 2006 15:36:01 GMT 2
one-man-metal-band ik hoop dat je niet zoals die gast van Burzum wordt, want die kan gewoon niet spelen.
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 14, 2006 16:33:11 GMT 2
Jezus, dit geloof je gewoon niet. IK BEN FOCKING BLIJ. Ik heb eindelijk geluid op mn computer ;D ;D ;D Ode aan mijn vader.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 14, 2006 18:57:39 GMT 2
werd tijd, kan ik je eindelijk weer goeie muziek sturen...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Dec 15, 2006 0:17:07 GMT 2
Doen! Ik ben blij omdat Amsterdam de bom was! ging er vdaag heen met 2 klasgenoten en we hadden echt vette lol naar Fame music geweest en de dam en irish pub en en en nja heel veel lol en dikke lachkicks in de coffeeshop
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 15, 2006 14:54:13 GMT 2
Ik ben blij omdat ik een toffe avond & nacht heb gehad en nu helemaal relaxed ben en dit weekend echt een topper gaat worden..
|
|
anouk
|
Post by anouk on Dec 15, 2006 19:38:02 GMT 2
Blij omdat ik mn beoordelingsgesprek ( met begeleidster van school en die van stage) heb gehad en t echt helemaal goed was Ik vind dat altijd zo stom heh, als je dan geobserveerd wordt. Ja, je geeft leuk les. Ja, de kinderen vinden je geweldig. Ja, ze weten heel goed waar ze aan toe zijn. Ja, er zouden meer mensen moeten zijn zoals jij. Ja, dit is het leukste stagebezoek wat ik heb gehad tot nu toe. Ja, je moet dit absoluut zo blijven doen. Okay, jaa heel leuk om tehoren allemaal
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 16, 2006 12:49:36 GMT 2
Ik ben ff minder blij. Bad Trip, ofzo.
|
|