|
Post by digitaldeceit on Jun 4, 2008 17:24:06 GMT 2
Hehehe ja dat doe ik de volgende keer, dat kan ie niet weerstaan idd . Mja gister zag ik er nogal verlept uit, dus toen ik m zag, keek ik de andere kant op :'), hij overigens ook -_-
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 4, 2008 17:28:04 GMT 2
Waarom blijf je altijd een zwak houden voor degenen die je het meest pijn hebben gedaan, die je niet willen, of iets dergelijks, terwijl je dat eigenlijk helemaal niet wil?
Ik denk vaak aan haar. En aan de anderen. Omdat ik dr mis. Maar ik heb er niets aan. Want ze wil me niet.
om blöf te quoten: "Maar ze is er niet. En ik denk niet dat ze nog komt. Maar ze is er niet. En ik vraag me af waarom ik niet gewoon terug naar huis loop"
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 5, 2008 18:25:24 GMT 2
Niet blij, omdat ik vandaag naar school moest voor een presentatie en toen ik onderweg was, de auto ermee kapte, kapotte accu, fijnnnnnnn :')
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 5, 2008 18:40:07 GMT 2
Hahahahahaha
gerrum...=')
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 5, 2008 19:01:19 GMT 2
I pretend I didn't read that (:.
Anyhow, of ja ik had vandaag zo'n grote spin in mn kamer, niet normaal. Daar was ik ook niet echt blij mee!
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 6, 2008 0:11:21 GMT 2
Ik denk vaak aan haar. En aan de anderen. Omdat ik dr mis. Maar ik heb er niets aan. Want ze wil me niet. Ik snap je wel, geloof ik.. ook al ken ik zelf de liefde niet, maar oké. Ik geloof er wel in, en ik zou zeggen: let her know. Hoe is dat afgelopen Vief? Zeker bij jullie daar, in the middle of nowhere!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 6, 2008 8:11:12 GMT 2
Gelukkig stond ik nog in Dronten en toen heb ik de garage gebelt, die stuurde een monteurtje en die heeft de auto even aan de praat gebracht en daarna zijn we naar de garage gegaan waar hij gelijk een nieuwe accu in heeft gezet B). Aardige jonge die monteur B) (Puur omdat ie mn vader kent hoor )
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 6, 2008 12:43:20 GMT 2
was je nog op tijd voor je presentatie?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 6, 2008 14:50:27 GMT 2
Nobe, ik heb de presentatie af moeten zeggen. Nu moet ik m herkansen :')
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 6, 2008 20:29:59 GMT 2
aah shit hey :S
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 7, 2008 1:03:50 GMT 2
Ik denk vaak aan haar. En aan de anderen. Omdat ik dr mis. Maar ik heb er niets aan. Want ze wil me niet. Ik snap je wel, geloof ik.. ook al ken ik zelf de liefde niet, maar oké. Ik geloof er wel in, en ik zou zeggen: let her know. Hoe is dat afgelopen Vief? Zeker bij jullie daar, in the middle of nowhere! Hmyeah, I try. Fuck up most of the time, of iets in die richting. Maargoed we praten...soms. Niet over inhoudelijke dingen alleen, wil ze liever niet horen...
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 7, 2008 21:48:59 GMT 2
Ik snap je wel, geloof ik.. ook al ken ik zelf de liefde niet, maar oké. Ik geloof er wel in, en ik zou zeggen: let her know. Hmyeah, I try. Fuck up most of the time, of iets in die richting. Maargoed we praten...soms. Niet over inhoudelijke dingen alleen, wil ze liever niet horen... Maar dat is in ieder geval een basis Misschien groeit het vanzelf wel zo, dat je daar wel over kunt praten. Ik ben niet blij omdat... ik me een beetje alleen voel.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 8, 2008 15:03:44 GMT 2
*hugs* Nja, we kunnen je uiteraard altijd komen verblijden met een bezoekje... ^^ En je weet ons te vinden als het je ff niet goed af gaat hea...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 8, 2008 18:05:41 GMT 2
Niet blij, omdat ik echt ontzettend gaar ben van het leren, maar ik het nog lang niet ken, dus dat word n latertje -_-'
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 8, 2008 18:12:34 GMT 2
You've got me number if you want distraction... ik ben niet blij omdat...nja, niets bijzonders echt. Beetje raar gevoel, zal wel niets zijn...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 8, 2008 22:26:45 GMT 2
niet blij, omdat k echt vet moe ben van afgelopen weekend en morgen weer lekker moet werken
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 11, 2008 18:17:41 GMT 2
Niet blij, omdat ik de laatste loodjes nog moet leggen voor Recht en dat ontzettend veel is :'). Mn ogen doen al pijn van t lezen de hele dag -_-
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 12, 2008 20:17:03 GMT 2
Ik ben fucking chagerijnig om die kutbussen, ja vanaf zaterdag rijden we alleen in de spits. Jezus hee, dat betektn dat ik hele dagen in zwolle moet spenderen terwijl ik maar een uurtje op school hoef te zijn. Godverdomme. Hoere bussen
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 12, 2008 21:04:36 GMT 2
I know how you feel. En het gaat ook echt nergens over. Ze hebben echt een gigantisch hoog bod gekregen maar ze willen het gewoon niet accepteren... =S Nog even en dr gaan liquidaties vallen ofzo...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 12, 2008 23:24:26 GMT 2
Leuk zo'n hoog bod, maar daar hebben ze weinig aan eh stel je moet 100 euro betalen om 90 euro te krijgen, dat doe je toch ook niet? Niet blij, omdat k niet weet hoe en wat k allemaal moet inpakken
|
|