|
Post by digitaldeceit on Jun 14, 2008 17:14:53 GMT 2
Ik ben fucking pissig, omdat op mn cijferlijst een 'afwezig' staat. Wtf ik ben altijd overal aanwezig geweest en volgens mij is dit voor de teots. Die heb ik fucking dus wel gemaakt :S. Pfff prutsters ops chool
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 15, 2008 4:22:38 GMT 2
Op HBO is't altijd zo; Zet een grote bek op en het word opnieuw bekeken. En het lijkt me vrij logisch dat vief de perfecte student die eigenlijk weinig tijd voor andere dingen heeft alle less gevolgd heeft...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 15, 2008 14:16:25 GMT 2
Nu school nog :')
Niet blij, omdat ik zere voeten heb van mn killershoes :')
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 15, 2008 17:01:59 GMT 2
niet blij omdat k vet moe en helemaal brak ben
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 19, 2008 16:42:58 GMT 2
Niet blij, nja gewoon niet eigenlijk, eenzaam :')
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 19, 2008 18:56:14 GMT 2
God waar kennen we dat van...
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 19, 2008 23:25:37 GMT 2
Niet blij omdat m'n beste vriend, steun & toeverlaat, wederhelft, zielsverwant... Remco! vandaag de laatste kans voor de rekentoets had... en hij heeft 'm niet gehaald! Waarschijnljik moet ie van school!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 20, 2008 9:15:53 GMT 2
Oh serieus! Neee! Wat klote zeg! O: En nu?
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 20, 2008 10:39:55 GMT 2
En nu.. klachten schrijven, aanvechten... en hopen op een vierde kans! Maarja, dan moet ie die natuurlijk wel halen...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 20, 2008 13:16:45 GMT 2
Jeetje wat klote zeg O:! Hopelijk komt het toch nog goed!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 20, 2008 13:25:45 GMT 2
Denk het wel, ingrid mag ook een jaar extra doen vanwege allerlei gezeik, en anne doet ook pabo, en krijg ook een extra herkansing...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 21, 2008 19:24:13 GMT 2
Onvoldoende voor Recht, nu kan ik waarschinlijk niet naar Graspop
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 22, 2008 10:07:09 GMT 2
WAAAAAAAAAATT?!?!? Damn...wat nu? Biet blij, omdat k gister bijna te ver ben gegaan op een feestje op t strand en nu dus heel brak ben
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 22, 2008 10:20:22 GMT 2
Weet ik ut. Ik moet een keuze maken, of mijn toets maken en hopelijk mn P en dan de vrijdag missen van Graspop en dus helemaal achteraan staan met je tentje en gewoon te lang moeten reizen, of niet de toets maken, meenmene naar volgend jaar, mn P volgend jaar halen en dan donderdag naar Graspop
En ga nooit van 'vrienden' uit. Ik moet nu waarschijnlijk dat takke eind helemaal alleen reizen, joost mag weten hoe ik daar ooit kom, omdat miss-ik-wil-niet-door-jouw-een-dag-graspop-missen haar paps haar lekker laat brengen. Good move, snol
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 22, 2008 17:21:07 GMT 2
Het is toch niet erg om je P volgend jaar te halen? Als je tóch naar Graspop gaat, kun je beter maar gelijk góed gaan, toch? Als het volgend schooljaar ook gewoon kan... Niet blij omdat ik momenteel 24/7 bezig ben met leren en werken. Het plezier is even ver te zoeken! Komt wel weer
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 22, 2008 17:46:30 GMT 2
Hmm jawel, ik wil hem dit jaar (iets met principes) en daarnaast kan ik dan iig door naar de Universiteit als de opleiding écht niet leuker word. Hmm leuke tijden komen wel weer!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 22, 2008 17:47:48 GMT 2
Ik ben niet blij omdat ik dus echt nog schurft veel voor school moet doen in 2 weken tijd... kennistoets, InDesign, Flash, kunstgeschiedenis, visualiseren 3, sites for mobiles, expositie voor conceptuele kunst ..pff!! En dan te bedenken dat ik de helft van mn cijfers van dit kwartaal nog niet eens te horen heb gekregen, en ik tot woensdag de tijd heb om mn herkansingen op te geven. Eeeennn dan nog het mooiste; Ik moet alle vakken waar je geen punten voor kreeg nog in mn assessment portfolio gooien waar ik wel een opmaak voor heb maar nog bij lange na niet af heb, en wat in dit geval wel mn ticket is naar volgend jaar. Ik heb nu mn SLB portfolio godzijdank nu wel bijna af, en dat scheelt een hoop. Nou maar hopen dat mn SLB'er gesprekken en boordelingen inplant en ik wel alles dus gewoon in mn assessement kan dauwen. Druk... >.<
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 23, 2008 16:34:50 GMT 2
Jeetje niet blij omdat k heel brak ben van t weekend en lichte hoofdpijn heb van het werken -_-'
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 25, 2008 11:09:33 GMT 2
niet blij omdat k vet aant hoesten ben! T heerscht schijnbaar, veel op mn werk zijn ook aant hoesten, lars en dennis ook...hopen dat dat goedkomt op GMM...ff wat jägermeister en het gaat wel weer denk k ;D
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 26, 2008 6:53:19 GMT 2
ik ben dus best ziek eigenlijk -_-'
|
|