liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 11, 2007 11:14:54 GMT 2
That's shite -_-' ...; omdat ik er weer eens achter kwam hoe deprimerend het nieuws kan zijn *één lichtpuntje uit dat hele nieuws: Grolsch maakte wel 17% winst in het eerste halfjaar *
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 11, 2007 16:02:53 GMT 2
(uitzinnig publiek)
ik ben wél blij! Wat doe ik hier.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 11, 2007 18:17:48 GMT 2
Fuck yeah it's shite. Ik leef voor dat ding bijna, dat weet je toch... *trouwens, volgens mij ben jij alleen al de reden voor die winst van grolsch *
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 11, 2007 21:28:49 GMT 2
Na alle gigs en festivals denk ik daar ook wel een beetje aan jah ;D Maar serieus: Meshuggah heeft de NL tour gecanceld! Gelukkig komt the dillinger escape plan nog wel *fuck yeah * Maar toch kut, had me wel verheugt op Meshuggah
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 11, 2007 22:11:26 GMT 2
Uhm, dit is wat ik gelezen heb... "Wegens redenen die "we zelf niet in de hand hebben", gaat de europese tour van Dillinger Escape Plan met Meshuggah niet door. Wat die redenen zijn, willen ze niet zelf vertellen. Dit laten ze over aan de leden van Meshuggah die wel gewoon hun tourschema afhandelen. Wel wordt er een nieuwe tour gepland; in dezelfde periode en in de zelfde plaatsen. De reden van de afzegging lijkt dus voor de hand liggend..."
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 11, 2007 22:15:46 GMT 2
Komop man, wie gaat er nou echt naar het concert? Lees dit maar www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=4006Hoop dat de derde band een beetje gaaf is...mja anders hebben we weer wat om te klagen *Stolen babies...lijkt qua naam op een ozzy coverband ^_^*
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 12, 2007 17:29:02 GMT 2
Ik ben niet blij omdat ik onwijze koppijn hebm waarschijnlijk flink ziek ben/word en net morgen allemaal belangrijke crap moet inleveren op school...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 12, 2007 19:11:04 GMT 2
I kben niet blij omdat ik continu maar dan ook serieus moet niesen >< En verkouden ben
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 13, 2007 1:54:10 GMT 2
En ik niet, wat raar! Maar op dit moment heb ik hier eigenlijk niets te zoeken...want: *ga naar het ik ben blij topic!*
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 13, 2007 16:40:09 GMT 2
Wat wil je daarmee zeggen?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 13, 2007 20:59:49 GMT 2
*fluit fluit fluit ;D* Lekker puh
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 13, 2007 21:11:43 GMT 2
Schijnheilige kut!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 13, 2007 21:14:36 GMT 2
Nee want jij zegt wel altijd alles...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 13, 2007 21:16:50 GMT 2
Nobe (:
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 17, 2007 16:13:01 GMT 2
Ik ben niet blij, nee ik ben schijtchago. Waarom? Ik kom voor niets ops chool, er valt 2 uur uit plus 3 tussenuren, plus verschuiving lessen. Like. wat heb ik vandaag gedaan? Geen ene reet. Daarna naar huis in een overvolle bus met allemaal schoolkinderen. Nee, die kunnen blijkbaar niet NORMAAL communiceren, maar alleen krijsen. Zelfs muziek komt er niet bovenuit. Dan gaat nu telkens die fucking telefoon over, wat waarschijnlijk de Albert Heijn is om te zeiken waarom ik er niet ben, terwijl ik ze vorige week heb vertelt dat ik niet meer kan werken dorodeweeks, plus dat ik mijn rooster heb gegeven, plus dat ik vorigew eek heb gebelt, PLUS dat ik een briefje heb achter gelaten met 'GOh, onthoud ik ben er maandag niet'. En dan gaan ze zeker nu zeiken? Ik neem dus mooi niet op (:.
Verder. Blaah!
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 18, 2007 16:18:59 GMT 2
Ik ben niet blij omdat ik een enorrrrme blauwe plek op mijn scheenbeen heb van t voetballen (op school. ). Ik heb wél 2 goals gemaakt ^^ maargoed, dit is natuurlijk niks vergeleken met Vivians ellende. soms snappen mensen je gewoon niet he :S Ik wilde dus ook niet voor carint werken de dag na wacken (vind je t gek) en dat heb ik heel erg duidelijk doorgegeven. Bellen ze me om half 11 uit bed: ja, je had moeten werken. En vanmiddag ben je ook ingepland. Nooo waaay Sukkels.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 18, 2007 16:41:37 GMT 2
Hahaha nou zo erg ist nou ook weer niet Ik had gewoon een schijtdag!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 18, 2007 19:03:52 GMT 2
Ik ben niet blij. Gewoon niet. Kben eigenlijk gewoon strontsjaggo. Ik moest net door de stromende regen lopen ben nu dus zeikesnat, heb een ongelovelijke saaie dag achter de rug, moet nog achterlijk veel doen aan school vandaag en morgen (waaronder half breda doorcrossen voor een opdracht), en kheb uitzicht op een "gezellig" familieweekendje, waar k dus helemaal geen zin in hebt.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 20, 2007 16:09:29 GMT 2
I kben niet blij, omdat ik geen van mijn drie keuze stages heb gekregen. Dus eigenlijk, was ik gister niet te genieten, strontchago en boos. Vandaag gaat het wel weer, ik heb hard lopen zeiken met dat stage gebeuren, Nu krijg ik een nieuwe lijst met stage adressen, dit keer mag ik 5 voorkeuren aangeven, zodat ik meer kans heb om nu wel ingeloot te worden. Mocht ik wéér geen stage hebben, dan ga ik samen met dat mannetje van de stages, een stageplek voor me zoeken.
Althans zo zei hij het, je weet maar nooit met het Windesheim hea :')
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 20, 2007 18:52:23 GMT 2
Kijk daar heb je het al...je moet ook niet naar een school gaan die Windesheim heet Maar wel balen zeg...*knuffel?* ...: omdat ik echt helemaal aan stront ben door mn werk en vanavond uitga in Den Haag, dat wordt lekker rustig dan met mij
|
|