xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 20, 2007 19:20:56 GMT 2
Je gaat niet toevallig naar het paard rico? Dan moet je sjan ff bellen, want die was HEEL erg depressief omdat niemand mee kon...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 20, 2007 19:22:16 GMT 2
Dat was ze tog al? (A)
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 20, 2007 20:22:21 GMT 2
Kweet niet of het ook het paard wordt, maar als dat zo is zal ik ff kijken of het lukt ow en echt serieus, sinds mn ouders terugzijn van vakantie *vannacht dus * is het gezeik alweer begonnen, dus kben weer superdown en gestressed, echt niet normaal Mn zus doet ook ineens weer heel bitchy tegen me, terwijl het echt 3 weken goed ging *toen mn ouders weg waren dus * en ik baal ervan dat er weer steeds meer hartjes in msn namen komen te staan Maar verder alles wel goed hoor *kuch kuch *
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 21, 2007 11:24:55 GMT 2
Hee wat leuk er wordt hier over mij gepraat. Ik ben niet depressief hoor. Ik ben gewoon pissed off op de eikel die Simon en die ander die mijn manager heet. En daarom was ik ook niet zo gezellig gisteravond, excuses daarvoor en ook aan de anderen die erbij waren maar die zijn hier niet dus erh mond tot mond reclame?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 21, 2007 13:52:27 GMT 2
Komt goed... Ik ben niet blij omdat ik godvergeten nog een uur moet wachten op projectbegeleiding (een vak van school) en daarna naar huis mag, tas inpakken om gezellig een weekendje weg te gaan met familie... <_<
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 22, 2007 20:37:56 GMT 2
ik ben niet blij omdat ik gewoon aan de man wil. Punt. Klaar. Nu wel lang genoeg alleen geweest!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 23, 2007 5:16:01 GMT 2
Hahahaha! en gelijk heb je! *voor mij dan de vrouwelijke vorm...geen rare dingen denken *
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 23, 2007 10:12:01 GMT 2
Hehehe Start een datingshow zou ik zeggen!
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 23, 2007 15:09:03 GMT 2
ik ben niet blij omdat ik gewoon aan de man wil. Punt. Klaar. Nu wel lang genoeg alleen geweest! hm dat heb ik soms ook wel een beetje. maargoed, ik ben gelukkig niet desperate (niet dat jij dat bent, maar even ter illustratie) Anouk, je komt vast een leukerd tegen maar het is wel irritant. zoals vief zegt: start een datingshow! Ga meedoen met Valerio's datingshow daar vind ik je ook wel een type voor, haha.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 23, 2007 22:43:16 GMT 2
Of gewoon een heel programma geweid aan mij. "Wie wordt de man van Anouk?" Haha Maar eigenlijk geloof ik niet in dat soort liefde. Dat je het zo opzoekt zeg maar... Ik ben heel ouderwets wat dat betreft, denk ik. Nouja, we'll wait.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 24, 2007 13:04:07 GMT 2
Hahaha, ja echt! net zoiets als foukje de both heeft gedaan!! Anouk zoekt boer
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 24, 2007 17:00:39 GMT 2
Of gewoon een heel programma geweid aan mij. "Wie wordt de man van Anouk?" idd! Ik heb dat programma gevolgd.. best leuk! Ik vond die ene man zo leuk... geen idee hoe hij heet eigenlijk. ik kan er ook geen plaatje van vinden lekker kansloos dit.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 24, 2007 17:38:38 GMT 2
Ik zeg, School is kut kut kut en nog eens kut (:
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 24, 2007 17:39:52 GMT 2
What happend? weer gezeik met je stage?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 24, 2007 18:28:24 GMT 2
Laten we het daar op houden (:
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 26, 2007 9:34:40 GMT 2
..., omdat ik zo naar mn werk moet en het nu aant hosen is buiten als in ik zal nooit te never droog over komen -_-'
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 26, 2007 20:03:57 GMT 2
omdat ik gewoon niet blij ben :S
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 26, 2007 20:29:23 GMT 2
ooooooooww dat heb ik ook heel vaak =| Stom is dat he...dat je je gewoon depri voelt. Ik geef jou een knuffel *vind ik altijd fijn als k me zo voel *
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 27, 2007 17:03:47 GMT 2
ik niet nee just kidding..thaaaaaaaaaaaaanks.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 1, 2007 17:26:55 GMT 2
Omdat ik mn dag niet echt heb Ik heb me verslapen, althans ik viel weer in slaap (wat mij anders NOOIT gebeurd, ik zeg NOOIT!) anyhow, toen moest ik binnen een kwartier me ready maken om naar school te gaan 0.o. Record tijd. Toen heb ik mn oordopjes gesloopt. Toen waren mn sigaretten op en de winkels niet open. Toen was het poepdruk in die kutbus. De bus had vertraging. Nja en ga maar door Aan de andere kant, omdat ik zo moe was was ik wel ontzettend melig tijdens de les Methodisch Werken. Je kon me echt opvegen in die les (:
|
|