Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Sept 10, 2006 16:31:35 GMT 2
Zal ik het dan maar doen...
Feli sjan!
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 10, 2006 17:19:42 GMT 2
ja natuurlijk, haha gefeliciteerd! maar sjan, je staat nog in mijn agenda dus ik ben je heus niet vergeten heb je nog wat leuks gekregen?
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 10, 2006 20:13:41 GMT 2
Hahaha vet man.. in je agenda ^^ (in mijn agenda staat niemand omdat ik echt niet weet wanneer iedereen jarig is :$ maar vertel het dus maar een keertje ) ik heb het gister bij mn pa gevierd.. heb bij elkaar 160 euri en puzzelboekje/2 cadeaubonnen/wierrook/kaarsen/douchegel gekregen. Vandaag wezen winkelen met Xander en ik heb een bh gekregen ^^ een hele vette die ik denk ik over 3 kilo pas maarja hij was er niet een maatje groter (sowieso vette discriminatie die bh's! ik was bij v&d, want daar zijn ze echt leuk, maar heel veel gaan maar tot b! :@ like 50% van de mensen heeft groter toch?). En een boekje en het heet 'het boek van alle dagen'. En dat moet je dus openslaan op een bepaalde bladzijde, en dan staat er bijvoorbeeld: 'vandaag... wil ik eens niet het middelpunt van de belangstelling zijn, vandaag wil ik een ander in het zonnetje zetten' of 'vandaag schrijf ik een verhaal over het mooiste wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt' etcetera,, supertof. Heb zelf nog wierrook gescoord, een nieuwe broek, nieuw truitje, oorbellen! supervette sterretjesoorbellen allemaal. Mja, heb het heel erg naar mn zin gehad (er hangen ook slingers in de huiskamer, echt schattig) en jarig zijn is tof ^^
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 10, 2006 23:22:05 GMT 2
gefliciteerd, die knuffel krijg je morgen wel...
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 11, 2006 13:21:16 GMT 2
knuffel en kusje ^^
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 11, 2006 16:43:35 GMT 2
FEliiiii
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 11, 2006 17:02:24 GMT 2
ik had je gister om half 6 al gefeliciteerd,, maar nog maar een keer gefelicitoeterd! knuff!
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 11, 2006 17:14:06 GMT 2
Leuk allemaal! Gefeliciteeeeeeeeeeerd!
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 12, 2006 9:59:12 GMT 2
aah sjan, zo'n boekje is ecgt tof! je hebt een soortgelijk boekje en dat heet Vrolijk door het leven en dan moet je het dus openslaan en dan staan er allemaal opdrachtjes in die je dan door je leven heen gaat doen enzo zo van: loop een dagje eens lekker op blote voeten zo gaaf
|
|