|
Post by Barbietrut on Oct 19, 2006 9:54:18 GMT 2
Hoe ziet jouw kamer/huis eruit? Wat voor meubels heb je etcetera Ikke heb een groooot bed.. van 160 bij 200 cm. Ik heb 2 nachtkastjes en nog een glazen kubustafeltje. Ik heb een salontafel en een bureau, twee tweedeurskasten, een ladenkast en een boekenkast. En m'n bank. En het is dan ook nogal vol. Ohja ik heb ook nog van die grote zitkussens maar wegens plaatsgebrek heb ik die in een kast gelegd En ik ga een probleem hebben in m'n nieuwe kamer, want die is kleiner, zo'n 3 bij 4. Echt geen idee waar ik alle spullen moet gaan laten XD Verder heb ik op dit moment witte muren en in m'n volgende huisje geloof ik ook, omdat ik het niet mag verven.. best wel jammer. Maar ik heb genoeg middelen om er toch wat van te maken, zoals m'n tripdoeken enzo. Een paarse doek voor je lamp hangen geeft ook een tof effect en ik ga wat van m'n meubels spuiten of verven. Ohja, verander jij je kamer vaak?? Ik wel, ik hou er niet van als het lang hetzelfde is, dus zo ongeveer eens in de twee maanden wordt het weer anders.
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 20, 2006 15:55:02 GMT 2
nou ik heb een kleine kamer eigenlijk iets van ... 3 bij 4? zoiets in ieder geval. Ik denk haast wel kleiner Maar dat is lekker knus Hoe groter je kamer, hoe leger hij is. Ik heb in de hoek een éénpersoonsbed staan met een rode sprei erop..aan mijn voeteneind hangt een doorzichtig zijden gordijn, met zwart vilten bloemmotief tegen mijn voeteneind staat een IKEA-kastje, met een paar laatjes. Daarachter staat een bureau.. die is net zo breed als mn kamer dan gaan we de hoek om [ga je mee? 8) ] en daar hangt een spiegel.. daarnaast een klein kubuskastje met mn radio. Daarnaast een kledingkast met allemaal shizzle erop [knuffels, opruimdozen e.d.] en dáárnaast staan mn gitaren. Die moet ik nog aan de muur hangen want nu ziet het er niet uit verder is mn muur geel en de rest van mn kamer is helemaal zwart met rood. Er hangen veel posters, gewoon rood met zwart [met een heeeeeel grote zwart met rode epica poster. die past er wel mooi bij] Ik heb wel n paar foto's van mn kamer.. Bovenop mijn kast mijn hippe klok bij mn spiegel poster dus mooie lamp. mijn kast en dat kubuskastje [t gaat nu ff niet over mn gitaar nee ] en daarnaast zie je nog net de spiegel
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 20, 2006 16:35:26 GMT 2
moet dit met foto's? lijkt me wel zo leuk he..
|
|
|
Post by Barbietrut on Oct 20, 2006 16:37:32 GMT 2
Ja, ik post wel foto's als m'n nieuwe kamer af is (volgende week ikea!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 20, 2006 16:40:26 GMT 2
(daar kan ik misschien WEL mee! ) Hmm, misschien dat ik me ergens deze week kan zetten tot het maken van foto's. Nu zou ik het met mn cam moeten doen, en dat is me een gedoe..
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Oct 20, 2006 20:08:32 GMT 2
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 21, 2006 13:59:38 GMT 2
haha, dat ziet er wle echt uit als een kamer voor jou ja! en dat bedoel ik niet slecht ofzo.. very lovely!
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 21, 2006 14:55:22 GMT 2
leuk anouk! vette spiegel ook en wat een leuke foto van JUF ANOUK ;D
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 21, 2006 15:19:11 GMT 2
haha, dat ziet er wle echt uit als een kamer voor jou ja! en dat bedoel ik niet slecht ofzo.. very lovely! Ghehe, tsja.. lekker veel roze heh.. En loes die foto valt ook echt jou weer op! Is van vorig jaar Jouw candles hebben btw een hoger kerstgehalte dan die van mij!
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 21, 2006 20:12:22 GMT 2
ja he? en een véél hoger gothicgehalte ja er hangen kerstballetjes aan, haha, die hangen er nog steeds. waarom weet ik ook niet
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 21, 2006 20:14:12 GMT 2
hé, jouw computerscherm staat op míjn kaarsen op diktehip!
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 21, 2006 20:52:04 GMT 2
Ghehehe Detail, Detail!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 23, 2006 9:31:49 GMT 2
Hey ik zie je hippe muur Anouk . Iig heel erg leuk (: Ik moet nog foto's maken van mijn kamer, heb wel oude maar heb ik het ondertussen ook alweer 100 keer veranderd . Anyway ik zal alvast wat details geven. Ik heb de zolder kamer dus, ook niet helemaal, want er is een washokje voor. Dan err.. Heb ik een kamer in een omgekeerde L vorm . Owja en mijn dak gaat helemaal tot het nok (:. Wat ik zelf echt geweldig vind. Het is nog niet heelmaal mijn kamer (ook al leef ik er al 1.5 jaar ). Maar dat komt omdat ik nooit heb mogen verfen enzo. Dus al de dingen van mijn zus zijn nog aanwezig, waar ik echt van baal want ik wil het verfen en mijn eigen maken. Maar aangezien we wss gaan verhuizen, heeft het barweinig zin ):.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 23, 2006 12:11:44 GMT 2
Hip is die muur heh! t was veel werk, maar was et ook zéker waard Hey en tóch willen we foto's zien!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Oct 26, 2006 1:43:50 GMT 2
Die kamers zijn echt geniaal *passen wel heel erg bij jullie * @ loes: jouw kamer is best klein, maar zoals jij die foto's maakt komt ie best groot over en @ nouk: Met je branda pop ^^ mja mijn foto's komen nog, heb net mn kamer opgeruimd dus vind ik wel een mooie timing
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 26, 2006 9:55:55 GMT 2
Hey en tóch willen we foto's zien! Mn pa heeft de camara mee
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Oct 27, 2006 3:37:22 GMT 2
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 27, 2006 14:50:24 GMT 2
Echt zo heerlijk boyish ^^
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Oct 27, 2006 15:46:19 GMT 2
Nouw ....let niet op de auto's, tis een vervolgen hobby...maar het is zo zonde om 124 van die dingen weg te doen ^^ maar je hebt wel beetje gelijk natuurlijk
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 27, 2006 17:02:28 GMT 2
vette kamer, ricardo leuk die concertkaartjes die zitten bij mij allemaal in een plakboek leuk!
|
|