|
Post by Barbietrut on Dec 5, 2006 22:18:19 GMT 2
En.. heb je leuke dingen gedaan of gekregen? Ik heb het bij mijn vader gevierd, ben net thuis. We gingen eerst uit eten en vervolgens 'pakjesavond' (wat er dankzij mijn broertjes in tien minuten doorheen werd gejast ) Ik heb het kaartje voor Riders on the Storm gekregen, die had ik ook gevraagd.. en verder wat hebbedingetjes, een sjaal (krijg ik elk jaar ), handschoenen (zelfde verhaal ), maillots, van die balletjes om tussen je kleren te leggen dat ze lekker ruiken (die wou ik dus echt zo graag hebben ) ennerh erhm erhh ohja een tof nagelknipsetje met bloemetjes erop. En een chocoladeletter, de derde dit jaar. Hmmm chocola.. Wel leuk! Volgende week vier ik het met vrienden, maar we doen geen surprise/gedicht, enkel een flutcadeautje om het ruilspel te spelen en verder gewoon leuke avond ervan maken
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Dec 5, 2006 22:29:11 GMT 2
Ik heb een fles sanex douchegel gekregen *grmbl*
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Dec 5, 2006 23:31:02 GMT 2
Ik heb van mn zusje (lootjes) de dvd van Saw 2 gekregen, en verder wat flutdingetjes (een reuzebalpen, een paar kleine S-chocoladeletters, enz).. Van mn vader heb ik een digitale camera gekregen (léuk!), wat tegelijkertijd ook voor m'n diploma & mn baan is, en van mn stiefoma&-opa een krultang. Wilde ik graag hebben, leuk voor de Kerst. Verder heb ik het vandaag op stage gevierd, toen grote chocoladeletter gekregen en een gekke pen. Was leuk om op m'n stage te vieren, de kinderen waren echt zó hyper en blij
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 6, 2006 0:45:17 GMT 2
JA, ik zou eigenlijk niet aan sinterklaas doen, maar uit eten gaan met de familie en mn vriendin. Echter, mn ouders hadden weer eens een kuthumeur, en dus ging ook dat niet door. Uiteindelijk een domino's pizza gehaald met eline, en lekker opgepeuzeld thuis. Gewoon lekker romantisch avondje gehad samen, waren we ook wel aan toe...
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 6, 2006 13:38:35 GMT 2
pizza eten bij kaarslicht is vet romantisch ;D oh man ik heb echt vet trek in een panpizza.. maarja, me no money..
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 7, 2006 15:18:29 GMT 2
Nou ik heb t eerst met de familie gevierd.. met van die onzincadeautjes en met lootjes trekken met 'echte' cadeautjes. en dinsdagavond met mn zus en moeder. Tsja ik ga niet alles noemen wat ik gekregen heb [dan ben ik morgen nóg bezig nee grapje.] maar ik heb 'het verhaal van aeneas' van Vergilius [latijnse schrijver] gekregen, veel haardingetjes, paar dingen voor op mn kamer [decoratie enzo] en gitaarspullen, een ketting en lingerie [vies oud mannetje, die sinterklaas.] en een paar grapcadeautjes.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Dec 7, 2006 17:31:32 GMT 2
Leuk vies oud mannetje
|
|