|
Post by Barbietrut on Dec 18, 2006 19:21:41 GMT 2
Ik kreeg net de 3e binnen. Wat vinden jullie van kerstkaarten? Ik vind het dikke onzin & geldverspilling. Het is veel leuker om zomaar een kaartje te krijgen. En het geeft zo'n verplichting ofzo.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 18, 2006 19:27:42 GMT 2
Het is inderdaad leuker om een kaartje zo maar te krijgen, maar het is leuk als je van een goeie vriend ofzo een kaartje krijgt. En dan niet alleen "prettige kerst" ofzo, maar een persoonlijk verhaaltje. Tis ook wel een beetje onzin om echt 800 kaarten te gaan versturen... :S
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Dec 18, 2006 20:44:19 GMT 2
Ik vind het wel wat hebben... Omdat je soms opeens een kaartje krijgt van iemand die je al een hele tijd niet gesproken hebt, en dan ineens toch weer contact komt met elkaar door zoiets. Kun je inderdaad altijd wel sturen hoor, een kaartje.. Maar ik vind een kerstkaart wel leuk altijd. Ik schrijf er ook bijna altijd een heel verhaal op.. een soort van flashback op het jaar enzo. En ach, ik stuur altijd kaartjes, dus ook met Kerst
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Dec 19, 2006 2:40:39 GMT 2
Ik vind het leuk om ze te krijgen...ook gewoon het hele jaar door, maar ik heb er én de tijd én het geld niet voor tsjah dan schiet het niet op ...het overkomt me laatste tijd wel vaak dat ik ineens iemand opbel om te zeggen hoe kewl ik ze wel niet vind en dat k blij met ze ben dat kan dus ook met jou gebeuren binnenkort, muhahaha
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 27, 2006 14:13:52 GMT 2
Nou ik vind het echt geen dikke onzin en geldverspilling Ik vind het zelf heel leuk om te krijgen En inderdaad met 'een persoonlijk verhaaltje' erop ofzo. Het is toch leuk om te weten dat er iemand aan je denkt? Ik ben zelf geen persoon die heeeel veel kaartjes gaat sturen en aan de lopende band overal op ga zetten "prettige kerst en een leuk nieuwjaar" ofzo. Ik heb er dit jaar maar 3 verstuurd ofzo.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Dec 27, 2006 16:13:54 GMT 2
Ik vind kerstkaarten altijd wel leuk (: Gewoon een lul verhaal erop zetten, ik vind kaarten en brieven krijgen sowieso leuk (: Dit jaar maar weinig gestuurd, rond de 10 ofzo (:
|
|