|
Post by Barbietrut on Dec 27, 2006 22:50:32 GMT 2
Wat ga je doen?? Vette party of met je ouders op de bank hangen?? Ik heb echt onwijs toffe feestjes voorbij zien komen maar het is allemaal zo duur en vervolgens is het dan saai ofzo dus... Ik ben in doubt, of ik ga naar een feestje in nootdorp, of ik ga naar wat vrienden.. Het lijkt me allebei wel tof, maar nootdorp is zo in the middle of nowhere, hoewel het wel het laatste feestje daar is.. Ik kijk nog even
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 28, 2006 2:25:08 GMT 2
Nou, eerst zou ik naar antwerpen gaan. Toen naar amsterdam. Toen naar den haag. En er vielen steeds meer mensen en kilometers af, dus nu is het alleen nog ik en eline...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Dec 28, 2006 11:18:17 GMT 2
Kheb nooiut echt grootste plannen met Oud en Nieuw. gewoon zuipe dus Eerst blijf ik nog ff thuis, dan ga ik naar Debbie toe en ff wat drinken daar met der ouders enzo. Daarna gaan we naar DK (Discotheek geval) om ff klasgenoten gelukkig nieuwjaar te wensen en dan naar Nirwana (Owja misschien tussendoor nog ff langs luc want die heeft ook een feestje in de achtertuin )
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 28, 2006 13:52:02 GMT 2
ik ga eerst bankhangen met mn vader en zus.. vast een oudejaarsconference kijken wat vast wel leuk is dan mijn ogen open proberen te houden tot 12 uur [van bankhangen word ik lui en van wijn vallen mijn ogen dicht ] en dan feeschten in de Nul! wordt vast leuk.
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 28, 2006 15:08:06 GMT 2
Je moet Lebbis & Jansen kijken ^^
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 28, 2006 19:20:35 GMT 2
Ah, ik zal het voorstellen
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Dec 28, 2006 21:12:39 GMT 2
Ik ga lekker naar de band in delft! We gingen wrs optreden, maar omdat een paar mensen het nodig vonden om 50 snuivers uit te nodigen gaat dat dus niet meer door maar verder wordt het wel gezelli ^_^
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jan 2, 2007 16:32:37 GMT 2
Mijn Oud & Nieuw was héél erg leuk. Ik zat dus in Oostenrijk, en had bedacht dat ik dit jaar es nuchter het nieuwe jaar in wilde luiden. Maar ik zat spelletjes te doen met mn familie en ik dronk steeds een beetje meer amaretto. Dat ging allemaal goed, totdat het twaalf uur was en de champagneflessen opengingen... Ik heb me niet ladderzat gedronken hoor, gewoon omdat ik dat niet wilde.. maar ik was niet nuchter meer en heb 2007 dus héél vrolijk ingeluid. Daar met wat plaatselijke 'vrienden' gefeest in wat plaatselijke kroegjes. Was echt wel heel gezellig, alleen deel ik daar mijn hotelkamer met m'n oma.. en weet ik dat zij niet lekker slaapt als ik niet thuis ben, dus kwam ik om 4 uur toch maar terug. Anders ook zo lullig. Ik geloof dat Oud&Nieuw een van mn favoriete feesten is. Zó gezellig enzo
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jan 2, 2007 22:19:00 GMT 2
Gelijk heb je ^_^ En iedereen nog beste wensen en al die cliché shizzle Mijn oud en nieuw was ook echt te geniaal! de trompetist heeft het zo nog kunnen regelen dat we toch nog gingen optreden ...om half 8 zaten we zo van volgens mij gaan we voor 5 man optreden maar toen het begon *rond 10 uur* stonden er zeker 50 mensen naar ons te kijken Maar wel vet, ging om 3 uur naar delft, werd opgehaald *terwijl ik daar om 7 uur 's ochtends nog stond na het uitgaan * en toen oliebollen gebakken ^_^...beetje op de xbox mn band de kont gekickt, terwijl ik het voor het eerst deed gegeten om half 7 *bami!* en toen lekker aan de whiskey and beer gezeten tot half 10, opbouwen en van 10 tot kwart voor 11 gespeeld met de heroes! Iedereen vond het geweldig, waren mensen van het hele krakeelhof naartoe gekomen...was echt geniaal Zelfs nog 8 demo's verkocht *waarom niet meer vraag je je af...omdat we er niet meer hadden meegenomen * en daarna was het een razernij van vet en alcohol om 12 uur het dak daar opgeklommen, het eerste wat ik in mn handen gedrukt krreeg was een lekkere fles champagne, het tweede was een dikke sigaar en op het dak was vet...sta je daar met 100 man te kijken naar 360 graden vuurwerk en toen aan één stuk doorgefeest tot een uurtje of 8 's ochtends...toen zaten de zanger en ik als enige nog in de woonkamer ...dus zijn we ook maar ff gaan slapen volgende dag lekker ontbijtje gedaan daar, alle shizzle *ook versterkers van 30 kilo* naar beneden gedragen en weer naar huis gebracht Al met al één van de meest geniale O&N die ik heb meegemaakt
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jan 3, 2007 16:00:25 GMT 2
Ojaaa, natuurlijk. GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 3, 2007 16:04:15 GMT 2
haha ja gelukkig nieuwjaar ! En mijn oud en nieuw was ook te vet Guido Weijers en Lebbis&Jansen gekeken.. leuke shows, leuke shows en toen lekker gefeescht in de Nul. Met champagne bij binnenkomst, wijn en baileys. Om 6 uur hadden ze in de Nul -heeel schattig- een ontbijt geregeld met broodjes, verse sinaasappelsap en gekookte eitjes en alles... En om een uur of 7 lag ik er in Ja, was echt leuk!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jan 4, 2007 0:17:23 GMT 2
Ik was zaterdag al onwijs uitgeweest en dat was niet echt een leuke avond, had ook maar 2 uur geslapen zondagochtend dus was aardig gaar. Toch leuk feestje gehad Was in de zoutmansstraat en ging om half 4 naar huis .. daar was nog een feestje aan de gang dus nog verder gegaan ^^ Om 5 uur rolde ik m'n bed in en heb tot 4 uur 's middags geslapen Met een half uur onderbreking van Coen die bij mij kwam crashen omdat ie geen zin had om naar Delft te fietsen Toen ik wakker was waren er nog veel mensen die waren blijven pitten enzo en toen zijn we weer lekker verder gegaan ^^ Al met al was het wel tof en een goedmakertje voor zaterdag
|
|