liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Feb 14, 2007 2:28:59 GMT 2
Jah ik moet het toch maar ff vragen Wat vinden we van valentijn? Ik vind het maar een commerciële kutdag, heb er bar weinig mee en ik vind het veel te overrated Of ik het haat?...neuh, maar leuk vind ik het niet ^_^
|
|
|
Post by Barbietrut on Feb 14, 2007 11:03:00 GMT 2
Valentijnsdag is echt bullshit.. ik vind dat je elkaar het hele jaar door zou moeten laten weten hoe lief je elkaar vindt etc. Ik wil het hele jaar door cadeaus van m'n vriend nee maar zoiets moet spontaan komen!! en uiteraard is het commercieel en bladiebla maar alles is commercieel tegenwoordig dus ach...
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Feb 14, 2007 15:17:24 GMT 2
Nja, ik ben het wel met jullie eens, maar het is wel de dag waarop alles ineens makkelijk te vinden is enzo Wat me trouwens opviel; Het zijn echt vooral mannen die iets met valentijnsdag kopen voor hun vrouw/vriendin, of niet? :S
|
|
|
Post by sisterseptember on Feb 14, 2007 15:19:55 GMT 2
ik vind het op zich wel een leuk feest, maar ik doe niks speciaals. en verder vind ik het maar bullshit om te zeggen dat het een commercieel kutfeest is
|
|
|
Post by Barbietrut on Feb 14, 2007 16:19:57 GMT 2
nee mannen vergeten het tris..
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 14, 2007 16:20:32 GMT 2
Ik vind t maar gezeik
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Feb 14, 2007 16:48:47 GMT 2
nee mannen vergeten het tris.. En vrouwen zeuren dr over dat ze zo graag iets willen hebben. Ja, dan wil ik het ook wel vergeten ja..
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Feb 15, 2007 6:49:43 GMT 2
hahahaha Heel mooi ^_^ nja ik heb vdaag iig een bloemetje, een kaart en een lekkere "zoen" *roawr* gekregen...was het meest blij met de zoen eerlijk gezegd maar toch...blijft een raar festijn...ben het wel mt je eens sjannepannie elkaar het hele jaar door liefhebben is beter dan op een speciale dag ofzo...
|
|
|
Post by sisterseptember on Feb 15, 2007 14:09:36 GMT 2
ach, het is gewoon een dag om je "liefde te vieren". Of om iemand je liefde duidelijk te maken op een dag die daar heel geschikt voor is "Valentijnsdag is een dag waarop geliefden elkaar extra aandacht geven met cadeautjes, bloemen, of kaarten. Valentijnsdag wordt gevierd op 14 februari. Paus Gelasius I riep in 496 14 februari uit tot de dag van de Heilige Valentijn. Oorspronkelijke betekenisOorspronkelijk was Valentijnsdag bedoeld voor mensen die anoniem de liefde wilden verklaren aan iemand. Door middel van een anonieme valentijnskaart werd deze heimelijke liefde dan 'bekend' gemaakt." nl.wikipedia.org/wiki/ValentijnsdagJe hebt elkaar wel het hele jaar lief en nu vier je dat. Zo'n enorm probleem vind ik dat nou ook weer niet.
|
|