|
Pasen
Apr 1, 2007 8:54:03 GMT 2
Post by Barbietrut on Apr 1, 2007 8:54:03 GMT 2
En wat doe jij met Pasen?? Ga je vandaag eieren verstoppen om ze volgende week te zoeken? Of ben je een supermooie paasstok aan het maken, of paasbroodjes aan t bakken, of iets? Persoonlijk heb ik niets, echt niets met Pasen. Ik doe dan ook eigenlijk niks anders, behalve dan een dag langer uitgaan omdat ik op maandag vrij ben Ohja ik heb wel een paasstol gekocht, alhoewel die hetzelfde was is als met kerst? Maar dat vind ik gewoon zo lekker
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Pasen
Apr 1, 2007 15:38:51 GMT 2
Post by xanathos on Apr 1, 2007 15:38:51 GMT 2
vroeger ging ik met pasen altijd eieren zoeken op de tennisvereniging, maar dat doe ik al lang niet meer. Misschien een paasontbijt met de family, maar dat is nog niet echt overlegd ofzo... iig werken, 200% uitbetaald + onregelmatigheid... is lekker hoor... ^^
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Pasen
Apr 1, 2007 16:44:44 GMT 2
Post by anouk on Apr 1, 2007 16:44:44 GMT 2
Mijn Paasweekend: Vrijdag: 's middags met Jolein (meisje met PDD-NOS die ik begeleid) naar de bioscoop. 's avonds gourmetten bij Remco met.. nouja met heel veel. Dan een avond met veel karaoke en spelletjes .. Dan daar blijven slapen met z'n allen Zaterdag: Groot ontbijt, met dezelfde mensen als met het gourmetten... dan naar huis, daarna waarschijnlijk met het gezin naar Walibi Zondag: Naar Walibi als het zaterdag niet doorging, anders nog geen plannen Maandag: Uit eten met de familie, m'n oma viert dan nog een beetje haar verjaardag
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Pasen
Apr 3, 2007 20:07:58 GMT 2
Post by liquiddrums on Apr 3, 2007 20:07:58 GMT 2
Klinkt leuk allemaal! Bij mij begint het donderdag al ^_^ (Witte) Donderdag: Eerst werken, dan vanuit mn werk naar de JvB 31 en een kick ass BBQ houden! *omdat zondag beetje kut uitkomt hebben we m omgedoopt van paas BBQ naar Witte Donderdag BBQ * (Goede) Vrijdag: Hopelijk niet werken, aangezien ik flink bezig ben geweest de avond ervoor Beetje uitrusten en plezier hebben en opruimen waarschijnlijk Zaterdag: Vroeg naar Leiden *Naar Ean!! ....mits ze niet afzegt natuurlijk -_-'* en dan lekker shoppen, koken en 's avonds uit bij Catena ofzo Zondag: Eerste Paasdag: Uitslapen en naar bandoefenen...laatste keer voor het optreden in de Trucker! Maandag: Tweede Paasdag: waarschijnlijk lekker paasontbijtje met mamsj en papsj
|
|
|
Pasen
Apr 7, 2007 14:05:17 GMT 2
Post by sisterseptember on Apr 7, 2007 14:05:17 GMT 2
heeeeeeeeeel veel chocoladeeitjes eten maar verder niks, haha ik doe sowieso veel minder met feestdagen dan vroegâh
|
|
|
Pasen
Apr 9, 2007 23:11:30 GMT 2
Post by Barbietrut on Apr 9, 2007 23:11:30 GMT 2
Oké wat ik dus allemaal heb gedaan vrijdagheel relaxed alles opgeruimd en schoongemaakt enzo hier thuis.. en aan m'n opdrachten voor school gewerkt toen moest ik werken van 16 tot 19 en ik voelde me echt bagger, was verkouden geweest en daarna krijg ik altijd onwijze hoestaanvallen dus ik ben eigenlijk gelijk weer naar huis gegaan.. en 's avonds lekker met simon gegeten zaterdageerst aan school gewerkt, en toen moest ik van 14 tot 22.30 werken. dat werd 21.15, hooray, en toen ging ik bieren met tristan zondagerhm vast ook aan school gewerkt 's ochtends en daarna naar m'n ouders gefietst, het was echt heerlijk weer en zo'n tochtje van 20 km is dan wel relaxed daar hebben we indisch gegeten, superlekker.[/b] vandaagvanmorgen heel relaxed wakkergeworden, beetje hardgelopen enzo, even simon de weg op dit forum gewezen ;D en toen werken van 14 tot 22. wat dus na m'n avondpauze ineens friggin' hard werken werd..[/b] nou best een relaxed weekend, en ik heb helemaal níks aan pasen gedaan en dat voelt goeeeed. haha
|
|