|
Post by Barbietrut on Apr 1, 2007 9:46:45 GMT 2
Wat heb je het laatst gedroomd? Ik heb vannacht gedroomd dat Simon me kwam ophalen uit m'n werk en dat we weg wilden gaan maar er reden helemaal geen treinen ofzo, want er was een optreden :\ van mijn collega's van de kiosk hahaha en toen gingen we daarnaar kijken en laurien en benjamin (haar ex) waren er ook en benjamin ging haar sokken aantrekken hahah
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 1, 2007 15:39:37 GMT 2
Hmm, ik vergeet mn dromen meestal... waarschijnlijk omdat ik niet wil dat er mensen dood gaan, zoals bij jou sjan..
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Apr 1, 2007 16:39:56 GMT 2
Over een achtervolging, heel spannend was 't
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 2, 2007 8:58:52 GMT 2
Hmm, ik vergeet mn dromen meestal... waarschijnlijk omdat ik niet wil dat er mensen dood gaan, zoals bij jou sjan.. Haha.. tsja ik ik wil het ook niet hoor ben denk ik gewoon te bang dat ik mensen verlies (ik heb ook al zó vaak gedroomd dat m'n muizen dood waren )
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 7, 2007 14:12:31 GMT 2
het enige wat ik me herinner was dat ik 4 emailberichten had vanochtend maar ééntje. viel dat even tegen!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Apr 10, 2007 0:50:43 GMT 2
Arm kind ^_^ *knuff* Nou ik weet het niet meer precies om dat het alweer 15 uur geleden is, maar het had iets te maken met een hotel, een klooster, de jostiband, een lift, de tourbus van blink 182 en heel nodig plassen was echt héél vaag xD
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 12, 2007 17:26:37 GMT 2
Ik droomde vannacht dat ik ruzie had met een ouder van school
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 13, 2007 11:50:36 GMT 2
IK droomde dat ik op vakantie ging met mn vriendin naar een camping in Amsterdam en toen kregen we vette ruzie.. en toen kwamen we in allemaal gebouwen terecht met heel veel gangen die er allemaal hetzelfde uitzagen en liften enzo.. en op een gegeven moment ging ik naar buiten en toen moest ik de weg terug naar de camping vinden. En toen was ik in Coevorden en toen dacht ik: oja, daar moet ik heen [Coevorden ligt in drente? ] en toen stond er een neger op de weg die iets van me wilde en toen kwam er een lege auto aan en toen reed ik met de neger naar de camping ik weet alleen waar de neger vandaan kwam: uit mijn maatschappijleerboekje over ontwikkelingssamenwerking.. ik sloeg m open en daar stond meteen een neger, haha
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 15, 2007 10:40:06 GMT 2
Hahaha, dat is zo raar Hopelijk kom je die neger nooit in t echt tegen, dan schrik je je pas kapot Ermm ik weet niet meer wat ik heb gdroomd, wel dat ik de laatste tijd verdacht vaak slaapwandel
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 15, 2007 11:19:08 GMT 2
Ik heb echt naar gedroomd In m'n droom ging ik met Simon naar Sziget maar ik was de hele tijd met Niki aan het praten ofzo. En toen later belde Simon mij, toen ik thuis in bed lag, dat hij er al was (het was een week voor het festival) en dat het er heel vet was en dat ie nu in z'n tent een rosé'tje aan het drinken was.. en dat ie het eigenlijk wel prima naar z'n zin had zo. En toen bleek ineens dat mijn vakantieplanning op werk niet goed geregeld was enzo en moest ik achter iedereen aan om als de sodeju vrij te krijgen en toen uiteindelijk wou Miriël wel mijn uren overnemen en.. toen werd ik wakker. Echt bizar!
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 15, 2007 15:09:21 GMT 2
oh das echt kut. zo van: "ik heb het priiiiiiiiiiiima naar mn zin hier ^^ " En dan word je wakker met een gedesorienteerd gevoel van.. IK MOET NAAR SZIGET! nou niet lachen ik droomde dat ik op de wc zat en toen kwam ik eraf en toen kwam mijn ex-vriendje eraan en die zei: zo, das een flinke drol! wtf?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 15, 2007 17:30:07 GMT 2
Hahahha dan schaam je je ook dood
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 16, 2007 16:56:38 GMT 2
Ik droomde vannacht dat ik in een of andere Afrikaanse stam zat, en ik vond et heel eng
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 17, 2007 17:49:44 GMT 2
ik droomde dat ik mijn haren kort geknipt had en dat er ineens heeeeeeeeel veel krullen in zaten. En ik had een emo-lokje Toen dacht ik. hé, dit is echt vet haar. en een seconde later moest ik huilen omdat ik mn lange haar kwijt was
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 18, 2007 10:59:58 GMT 2
ik heb echt heel bizar gedroomd over heel veel mensen die ik ken en kan het niet echt goed terughalen.. maar het was weird ja.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 19, 2007 13:09:49 GMT 2
ging ik weer dood?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Apr 19, 2007 18:25:24 GMT 2
HAHAHAHA Emo ^_^ Maar mijn droom was het vetst! Ik droomde dat we een diktehippe meeting hadden in de Stairway in utreg! Misschien wilde mn droom iets duidelijk maken ...kwam vast door die heerlijke whiskey
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 19, 2007 18:38:16 GMT 2
is wel bij piep om de hoek...
|
|
piep
Publiek
ole!
|
Post by piep on Apr 19, 2007 18:45:41 GMT 2
Yeah! De stairway is écht heel erg tof woepie!
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 20, 2007 11:55:31 GMT 2
ging ik weer dood? Nee er gaat de laatste tijd ff niemand dood Vannacht weer zo bizar. Over chantal, dat ze 2 piercings nam in d'r geizcht ofzo.. haha. En verder was ik in Engeland met familie in de auto ofzo en ik ben ook nog in België geweest vannacht en d'r was een Belg die noemde Spagroen zacht water En ik was ook met een aantal collega's, die ik echt nooit zie buiten werk ofzo maar goed
|
|