liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on May 21, 2007 20:45:43 GMT 2
Nou kijk, toevallig weet ik dat zeker minimaal 2 mensen nu bezig zijn met hun examens en ik vroeg me af hoe het allemaal ging enzo Is het lastig, moeilijk, irritant of leuk? Ik vond mijn examentijd echt geweldig namelijk heb speciaal ook ff mn diploma erbij gepakt voor de cijferlijst *and trust me, dat is niet iets om mee te pronken * Gemeenschappelijk: Nederlandse Taal: 6 Duitse Taal: 5 Engelse Taal: 6 Algemene Natuurwetenschappen: 7 Maatschappijleer: 6 Lichamelijke Opvoeding: 6-7 (voldoende) Letterkunde: 7 CKV: 6-7 (voldoende) Profiel: Geschiedenis: 6 Aardrijkskunde: 7 Wiskunde A1,2: 5 Economie 1,2: 6 Vrije deel: Managment en organisatie: 6 Certificaten voor: Godsdienst Loopbaanörientatie en ik heb mijn talenten uitstekend benut bij de muziekavonden oftewel ik heb het allemaal net gehaald ik heb ook weinig tot niets gedaan voor mn examens, behalve voor wiskunde , want dat vond ik zo moeilijk maar euwh als je de tijd ervoor kan vinden, vertel er maar es iets over
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 21, 2007 21:27:31 GMT 2
Op zicht is het niet moeilijk, aangezien ik maar 2 vakken heb... 22e Geschiedenis 30e Aardrijkskunde Ik sta nu voor de eerste een 7.1 en de tweede een 6.9, en ik heb nog geen onvoldoendes op mn lijst tot nu, en nog een herkansing. Moet gaan lukken zou je zeggen... Voorlopige lijst in ieder geval; Algemeen deel:Nederlands: 7 Letterkunde: 7 Frans 1 (vwo): 6 Engels: 9 ANW: 7 Maatschappijleer: 7 CKV: voldoende ProfieldeelWiskunde: 6 Economie: 6 AK: Nog niet GS: nog niet Vrij deel:Tekenen: 7 Duits 1 (vwo): 6 vorig jaar gezakt op 3 tiende met 2 vijven in mn profieldeel, dus... maar dit jaar gaat het goed komen..
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on May 21, 2007 21:30:27 GMT 2
Is het de bedoeling dat iedereen hier zn cijfers laat zien ? Nou da's van mij niet zo indrukwekkend hoor.. nouja, ik had wel goede cijfers.. maar deed ook maar Mavo.. Ik was Cum Laude geslaagd, wat dan wel weer leuk is voor je CV maar verder heb je er geen reet aan. En dat was alweer in 2004, zie ik. Pfoe.. ben inmiddels alweer een diploma verder, haha Komtie; Nederlands; 9 Engels; 8 Maatschappijleer; 8 Kunstvakken (??); 8 Biologie; 8 Wiskunde; 7 Duits; 8 Frans; 9 Wel de afgeronde cijfers trouwens, leek me wel zo overzichtelijk
|
|
|
Post by sisterseptember on May 22, 2007 15:39:42 GMT 2
ik moet nog een jaar tot nu toe gaat het allemaal hartstikke prima. sta voor bijna alles wel een 8-9 en een paar zevens. alleen Latijn gaat de verkeerde kant op .. ik vind volgend jaar wat Latijn betreft doodeng :S
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 22, 2007 16:45:48 GMT 2
Bij mij gaat het lekker klote (:
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on May 22, 2007 18:54:39 GMT 2
Echt? Wattan, zal wel meevallen toch?
|
|
|
Post by Barbietrut on May 26, 2007 23:45:55 GMT 2
Haha oké mijn cijfers,, ik heb er nog maar 2 een 6 voor frans 1 en een 6 voor anw. En een 5 voor m'ijleer1, maar officieel telt die nog niet, omdat ik nog steeds een werkstuk moet inleveren (als ik dat doe wordt het ook meteen minstens een 7, omdat er nu dus een 1 in het gemiddelde zit). En een 8 voor literatuur. Even duimen voor mn natuurkunde uitslag... En de rest komt dan volgend jaar.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on May 27, 2007 14:09:16 GMT 2
Doe je best goed! beter dan mijn lijst iig ^_^
|
|