liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 23, 2007 2:42:36 GMT 2
En dan niet die irritante zoembeesten, maar met de grote vliegtuigen! Wat ik me dus afvroeg...ik wil met een vriendin van me een weekje naar finland, maar ik weet totaal niet hoe of wat er danzo in zn werking gaat bij het boeken van zo'n vlucht en ten tweede...ik heb nog nooit gevlogen, dus hoe leuk is dat? Maar eigenlijk wilde ik gewoon een verhaaltje vertellen met daarin een vraag ^_^
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jul 23, 2007 18:42:21 GMT 2
Deze zomer ga ik vier keer (nouja, twee keer heen en twee keer terug) en dat terwijl ik ook nog niet zo vaak gevlogen heb. Best spannend vind ik het eigenlijk Haha, niet dat ie neerstort ofzo, ja ik bedoel... dat kan wel... Maar met autorijden loop je veel meer risico dat je een dodelijk ongeluk krijgt dan met vliegen... maar gewoon, dat ik niet weet waar ik heen moet en weer bij de verkeerde incheckbalie sta ofzo Dat boeken gaat heel makkelijk via internet, en nog makkelijker via een reisbureau. Maar ik weet niet wat je wilt, je kunt alleen een vlucht boeken, maar natuurlijk ook een vlucht+hotel ofzo Finland is leuk, daar komt HIM vandaan
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 23, 2007 19:01:06 GMT 2
En apulanta
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 23, 2007 20:18:26 GMT 2
geen idee hoe dat in zijn werk gaat, hoor. maar op je ticket staat in ieder geval wel waar je moet zijn terminal B en dan het nummer waar je vertrekt. dan spreekt alles voor zich. verder geen idee hoe je boekt! vliegen zelf: het begin is heel leuk ;D je rijdt dan met t vliegtuig naar de plek waar je opstijgt en dan ga je in 2 seconden van 10 tot 200km ofzo een achtbaangevoel in ieder geval. heel tof. dan voel je inderdaad dat je in de lucht zit op een gegeven moment, voor de eerste keer is dat best maf en dan zie je het land heeeel snel kleiner worden. Het uitzicht als je boven de wolken zit is heeel tof [http://i2.photobucket.com/albums/y39/Gayaalda/rome2007/DPSCamera_0003.jpg] je krijgt ook last van je oren waarschijnlijk [plopplop]. zelf heb ik gigántisch veel last van mijn oren als ik vlieg en heb ik er speciale dopjes voor [daar wordt het minder van, maar als we gaan landen doet het bij vlagen nog steeds vreselijk zeer.] als je dr last van hebt, moet je earplanes kopen [zo heten ze]. verder: geen misselijkheid, comfortabel reizen [alleen kun je echt niét slapen in het vliegtuig] en je bent natuurlijk heel snel op den bestemming. Veel plezier (en finland wil ik ook nog es heen.)
|
|