xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 3, 2007 23:21:22 GMT 2
jaaa, ik hoorde loes praten over sinterklaasgedichten die ze aant schrijven was en had sowiets van; ej! Dat kunnen wij ook doen! Kben nu vrij inspiratieloos dus ik zal em kort houden lieve anouk, Onze sint zat met zn handen in het het haar Hij kon niets voor je vinden, en dat vond hij maar raar, een veeleisend dametje kun je wel zijn, maar voor de sint is dat eigenlijk wel fijn. Kleding, sieraden en nog heel veel meer, op tripjes, reisjes en dat keer op keer. De sint wist niet wat hij moest, Omdat jij volgens rico-piet steeds veel geld ophoest Toen besloot hij tot iets leuks en kleins Een kleinigheidje, heeft toch ook wel wat fijns. dus anouk, ons lieve ego-monster jij, Misschien word je van onze beste wensen ook wel heel blij...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Dec 4, 2007 12:00:04 GMT 2
Wtf dies echt brilliant *maar qua gedichten altijd snel tevreden, if you know what i mean ^_^*
|
|
|
Post by chimairagerth on Dec 4, 2007 13:13:01 GMT 2
Die is idd goed ikzelf bak er nooit iets van moet ik eerlijk zijn
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 4, 2007 14:00:28 GMT 2
Probeer t...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Dec 4, 2007 16:27:31 GMT 2
Hehe hij is tof Ik kan niet dichten en ik heb er ook n hekel aan btw
|
|
|
Post by chimairagerth on Dec 4, 2007 16:28:57 GMT 2
Hehe hij is tog Ik kan niet dichten en ik heb er ook n hekel aan btw QFT
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 5, 2007 17:20:06 GMT 2
Oe ik vind dichten altijd wel gaaf Gewoon een hoop onzin schrijven wat rijmt Ik zal mijn gedichten maar niet allemaal hier op zetten, maar geloof maar dat ze leuk zijn Ik heb nu al zin in de reactie van mijn mama.. ik heb een tirade geschreven omdat zij een vergiet had gekocht, terwijl ik die voor haar voor sinterklaas heb gekocht maargoed. ik heb al een ander cadeautje
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 5, 2007 17:22:49 GMT 2
Als je zo goed kan dichten, schrijf dan gedichten voor je mede dik-te-hippers... Da was beetje het punt van deze thread...
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 5, 2007 17:28:51 GMT 2
ja klopt of ik tijd heb is een tweede komt misschien nog wel
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Dec 6, 2007 22:05:29 GMT 2
Ach Lieve Loes, Eigenlijk heb ik dit land alweer verlaten, Maar voor jou wil ik nog even een gedichtje aan elkaar praten! Die zie je hier de volgende keer Want de Sint doet op dit moment nog veel meer ik zeg, wordt vervolgd
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 13, 2007 18:59:43 GMT 2
hahaha ;D
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 13, 2007 19:54:23 GMT 2
Ik pleit dat dit dan maar een kerstthread word...
|
|