liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Apr 12, 2008 13:40:54 GMT 2
Jongens en meisjes, ik zit er al een tijdje aan te denken en nu ik het er gister met Tristan over heb gehad besloot ik om het toch maar te posten Ik ben voor een dik te hip meeting. Waarom? Nou ten eerste omdat ik jullie allemaal al heel lang niet heb gezien Ten tweede omdat het me gewoon heel leuk en gezellig lijkt ^_^ Ik dacht dan aan een mooie zomerdag/avond over een paar maandjes en dan lekker naar Amsterdam of Utrecht. Beetje winkelen, daarna wat eten en dan wat gaan drinken in de pub/kroeg. Het lijkt gewoon gaaf als we met het "vaste-clubje-wat-iets-minder-vast-is-geworden" gaan Dus zet maar neer wanneer je kan enzo! ik ben iig niet beschikbaar van 26 t/m 30 juni Let me know! Cheerio!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 12, 2008 18:31:25 GMT 2
ik ben voor! ^^
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 13, 2008 10:40:42 GMT 2
Lijkt me leuk! (: Moet ik even kijken hoe ik met school etc. zit en idd ik kan ook niet van 26 tot 30 juni
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 13, 2008 14:05:05 GMT 2
lijkt mij ook leuk ja! Ik dacht er gisteren nog aan, haha en dan ga ik voor utrecht denk ik. Ik vind amsterdam gewoon een heel vervelende stad en verder ... ik ben vooral in de weekenden beschikbaar, want doordeweeks werk ik grotendeels bij Carint (care in twente ). als zoiets niet blijkt te lukken, dan heb ik nog wel wat vrije weken achter de hand ik kan mijn hele agenda wel gaan opnoemen, maar ik ga gewoon voor een weekend . Lijkt me in ieder geval supertof! ;D
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 15, 2008 15:05:23 GMT 2
Ik zeg ook weekend, of anders in een vakantie, maar dat word lastiger omdat we door t hele land wonen... Maar weet iemand van jullie iets over 'nouk en sjan?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 15, 2008 15:58:26 GMT 2
Hmmmm weekend is wel lastig, omdat ik zit met mn werk, maar daar moeten we dan maar even naar kijken (:.
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 15, 2008 16:49:57 GMT 2
Ik weet niks over ze Anouk komt af en toe nog wel eens, en Sjan is weg
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Apr 15, 2008 17:14:55 GMT 2
Hoog tijd om ze dan maar weer es te spreken ik probeer ze een dezer dagen ff te bellen
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 18, 2008 12:07:41 GMT 2
Omdat Rico zó aandrong kwam ik toch maar es even kijken
Ik vind het leuk om es te meeten hoor! By the way, ja, dat ik weg ben, het spijt me (zo erg dat ik weg blijf ), ik vond het een beetje doodgevallen hier en nja... zit niet zoveel meer achter de pc.
Ik kan niet in de laatste week van mei en de eerste 2 weken van juni, want dan zit ik in Budapest En mss is het wel tof om op een festival te meeten ofzo, dan denk ik toch aan parkpop eigenlijk maar er is vast meer, wat centraler in het land ligt.
Und ik heb echt géén geld want ik ben voor 2000 euro gescrewed en dat moet ik de komende tijd nog es even fijn afbetalen.
Ik zeg dus: heel cheap, géén zondag (dan werk ik.. 200 % und verder ben ik voor ;D
Oh en by the way, toen ik naar het forum wou komen kreeg ik een admin melding dat we op de wachtlijst staan om geupdate te worden ofzo en dus kan het zijn dat we ff uit de lucht gaan ofzo binnenkort? weet niet of anderen die melding ook krijgen...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 18, 2008 18:21:55 GMT 2
Tsja we zullen de agenda's eens bij elkaar moeten leggen. Een datum in een vakantie lijkt me het handigste (:?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 18, 2008 18:38:52 GMT 2
Heb je dan wel tijd?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 18, 2008 18:49:23 GMT 2
Geen idee, daarom liever niet in het weekend, want dan ben ik druk met werk en Nirwana
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 19, 2008 18:55:29 GMT 2
aan het begin van de vakantie ofzo? Ik be ntoch heel vroeg vrij en anders toch aan het einde... want middenin ben ik aan het werk enzo.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 19, 2008 18:59:54 GMT 2
Data mensen data!
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Apr 20, 2008 13:40:08 GMT 2
Anouk is vreselijk druk met van alles (yeak, wat een nare quote) maar hier is ze dan! En hartstikke leuk, count me in! In de weekenden werk ik wel veel, maar er is altijd wel een plekje te vinden als we 't een tijdje van tevoren afspreken. En Utrecht is prima, maar voor mij is elke stad goed hoor Leuk!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 28, 2008 16:16:04 GMT 2
Ik kan niet in de week van 14 juli, and that's about it... misschien dan in die week daar voor?
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 28, 2008 18:19:58 GMT 2
ik moet even een keer mijn agenda erbij pakken maar nu ben ik lui.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 20, 2008 9:44:46 GMT 2
En wanneer komt die meeting nou n keer? Wel voortijdig plannen, als we in het weekend afspreken, want dan moet ik vrij vragen :')
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 20, 2008 11:14:51 GMT 2
Same here
|
|