|
Post by Barbietrut on Mar 31, 2007 10:04:48 GMT 2
Oké aangezien we dit forum allemaal nieuw leven moeten inblazen en dit board is echt mijn board wil ik even jullie mening. Ik heb vaak wel nieuwe receptjes uitgevonden en dingetjes enzo en ik vroeg me af of het gewaardeerd wordt als ik dat post. Niet dat ik dan altijd reactie van iedereen verwacht, maar niet zoals eerst nul reacties Maar als het jullie niet aanspreekt dan bespaar ik mezelf de moeite van het posten
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 31, 2007 13:00:03 GMT 2
haha, ik vind het wel tof... hoewel ik waarschijnlijk wel vlees op een of andere manier er in integreer... Maar ik denk dat het interessant is voor mensen die graag koken, en je kan moeilijk reageren als je het nog nooit gemaakt/gegeten hebt...
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 31, 2007 20:41:50 GMT 2
ja inderdaad zo van.. "oké!" maar ik vind het ook tof, alleen moet het wel echt mijn smaak zijn, zodat ik iets heb van: woah ja dat ga ik koken! Maar dat is bij iedereen anders natuurlijk., Dus post gewoon door, ik ben wel benieuwd naar nog meer lekkere dingen
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 1, 2007 9:13:44 GMT 2
Oké dan doe ik dat ;D
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Apr 3, 2007 22:22:21 GMT 2
Ik hou van koken ^_^ Dus ik zou het wel tof vinden...zo vaak kom ik nou ook weer niet bij appie zegmaar
|
|