|
Post by Barbietrut on Apr 1, 2007 9:19:34 GMT 2
.. heb ik het vrijdag weer eens geprobeerd! En het was best lekker! Men neme p.p. Spaghetti Een bakje roomkaas met kruiden Een halve broccoli Walnoten, een stuk of 5 Olijfolie Kook de spaghetti volgens gebruiksaanwijzing. Snij de broccoli zo klein dat je de stukjes zeg maar in één keer in je mond kan doen. Stoom de broccoli (ik had zelf heel creatief een pan met kokend water met een zeef erboven gebruikt ;D) ongeveer 4 minuten. Als het klaar is gooi je het in een pan op een heel laag vuurtje waar je de roomkaas bijdoet. Snij de walnoten in 8 stukjes en doe ze erbij, warm het even op en blijf het omscheppen. Doe een eetlepel olijfolie door de gekookte spaghetti en .. smullen maar! Je hebt niet zoveel nodig, het vult onwijs En de broccoli proef je er niet heel erg doorheen (vond ik positief). Als je dit wel wilt kan je het natuurlijk korter stomen. Je kan ook iets als roquefort gebruiken, maar ik lust geen schimmelkaas
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 7, 2007 14:47:04 GMT 2
oe leker, ik heb er wel eens broccoli bijgedaan en spinazie maar roomkaas nog niet! ik ga het eens proberen
|
|