|
Post by Barbietrut on Apr 1, 2007 9:26:47 GMT 2
Oké.. we zijn nu al een tijdje verder sinds coca cola deze nieuwe variant heeft gelanceerd... en wat vinden wij ervan?Ik drink zelf geen cola, behalve in mixjes. Heb het dan ook één keer gedronken, toen het in de aanbieding was, gemixt met wodka, en dan proef je geen verschil Ik vind het nogal doelloos eigenlijk.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 1, 2007 15:50:18 GMT 2
Het is ook doelloos. Ik heb ook nog nooit een man (de nieuwe doelgroep blijkbaar) horen klagen over de naam "cola light" ...
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Apr 1, 2007 16:59:13 GMT 2
Ik drink echt gráág cola light.. vind ik gewoon veel lekkerder &Cola zero.. ach.. Tsja. t interesseert me eigenlijk niet zo
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Apr 3, 2007 21:49:49 GMT 2
Ik heb het allebei geproeft, direct na elkaar en het verschil is gewoon zo minimaal dat het te verwaarlozen is....tis gewoon weer marketing, mensen een nieuwe illusie geven
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 7, 2007 14:45:43 GMT 2
nou het schijnt wel dat er in coca cola light geen calorieen zitten ofzo. maar ik drink echt nooit cola
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Apr 9, 2007 16:25:19 GMT 2
Ik drink het tegenwoordig ook heel weinig, meer vruchtensapjes en melkdingen zoals milk & fruit Maar kvind het nog steeds nergens op slaan...in cola light zitten wel minder calorieen, maar weer meer teringzooi om het toch te zoeten
|
|