|
Post by sisterseptember on Mar 28, 2006 15:41:09 GMT 2
wat voor opleiding doe jij, welke heb jij gedaan en wat wil je later worden fascinate me! ;D
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 28, 2006 21:05:13 GMT 2
Ach je weet et al Ik doe nu MBO; Onderwijsassistente.. Ga hierna naar t HBO; PABO doen Dan naar de universiteit.. Kinderpsychologie of pedagogie studeren. &ik wil... Kinderpsychologe of orthopedagoge of iets in die richting worden.
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Mar 28, 2006 22:45:03 GMT 2
Das een hele mond vol.. ik heb eerlijk gezegd nog geen flauw idee wat ik wil worden maart zal wel ergens in de economische kant zijn iets van marketings sjit enzo
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 29, 2006 14:01:57 GMT 2
Ik eh.. begon in gymnasium, toen atheneum, toen havo, begin dit jaar een uitstapje gemaakt naar mbo verpleegkunde, maar dat duurde slechts 2 maanden nu doe ik weer havo op het volwassenenonderwijs. Als alles spoedig verloopt doe ik volgend jaar (finally) eindexamen. Wat ik daarna wil, goh. De opleiding film en televisie lijkt me heel vet, Schrijven ook, maar film en televisie nog vetter. Ik wil in elk geval graag iets met kunst (zit daarin ;D), filosofie (idem), en sociologie/communicatie vind ik ook boeiend, zit er dus ook in. De opleiding communicatie gaat dan meer in op bedrijfsgericht, en dat interesseert me echt geen hol. Ik wil niks met het bedrijfsleven te maken krijgen, nu niet, nooit niet. Maar goed. In elk geval ga ik hierna dus een HBO opleiding doen, misschien na het propedeuse jaar wel naar de academie, zou best vet zijn. Of filosofie . Ik heb nog even! Oh en, Anouk, hoe ga je dat allemaal betalen?
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 30, 2006 14:22:17 GMT 2
goed anouk, dat je nog naar HBO gaat! En Sjan, jammer van je gymnasium :-\ En je wil wel heel veel he? Ik heb op dit moment maar één wens: lerares worden ^^ Waarschijnlijk lerares engels.. Dan kan ik naar het windesheimcollege in Zwolle [staat goed bekend & dichtbij] Nu doe ik gymnasium en ik zit in de vierde ^^
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 4, 2006 20:00:55 GMT 2
Oh en, Anouk, hoe ga je dat allemaal betalen? Tsja. Ik heb best een lieve vader Sowieso betaalt hij m'n HBO nog.. En dan verder.. jaa daar hebben we 't niet over gehad. Zie ik dan wel weer.. Ik heb nog een rekening met een soort van salaris van m'n moeder.. dat wil ik niet zomaar ergens aan besteden maar m'n studie lijkt me wel een goed doel.. Eigenlijk vind ik het heel logisch dat je ouders je studie (voor zover dat mogelijk is) betalen.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 4, 2006 20:15:52 GMT 2
Hmm ja mijne betalen mijn studie ook. Na mn havo wil ik SPH gaan doen en of doorstromen of daarna Universiteit Psychologie ofzo (:
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 4, 2006 22:13:16 GMT 2
ja oke, ik ging er alleen zelf niet zo van uit dat je t/m eind uni nog inwonend zou zijn weetje.. vandaar.
mijn vader betaalt nu ook nog, maar hoet dat zit als ik ga studeren weet ik niet.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 5, 2006 15:13:18 GMT 2
Neuh,, idd. als ik niet meer thuis woon dan.. sja. geen idee
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 5, 2006 16:24:50 GMT 2
Thuis blijven wonen dus
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 6, 2006 15:23:18 GMT 2
Oh de mijne betalen mn studie ook wel ja. Is wel vanzelfsprekend.
En Vivian, vet dat je SPH wilt. Wat vind je dr eigenlijk zo leuk aan? Denk je niet dat je dr een beetje aan kapot gaat? Lijkt me wel dat je je na een tijdje wel effe klote voelt. Maarja. Dat ligt natuurlijk aan de persoon zelf :-) Heb je dr al ervaring mee?
|
|
|
Post by morbidfairy on Jul 6, 2006 17:46:53 GMT 2
Aaaah wat leuk:) Ik wil ook heeeel graag docente Engels worden:D Lijkt me echt geweldig. Alleen ben je me een jaartje voor ik ga nú naar 4V:p Studeren in Amsterdam of Leiden lijkt me wel een goede keuze iig;)
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jul 6, 2006 21:11:15 GMT 2
Ik wil graag:
Hospitality Medewerker Allround MBO Maar is alleen in Rotterdam te doen...
daarna:
Hospitality & Evenementen management HBO te doen maar is ook alleen in Rotterdam.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jul 6, 2006 22:57:59 GMT 2
Ik zal wel weer als t domme blondje uit de hoek komen,, Maar wat dóe je dan precies? Als je je diploma hebt zegmaar.
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jul 7, 2006 20:24:38 GMT 2
Evenementen organiseren/managen.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 8, 2006 11:41:20 GMT 2
Ohja. Ik ga denk ik aan de UT maatschappijleer studeren Kan ik ook lerares maatschappijleer worden en das natuurlijk veel vetter ;D
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 9, 2006 0:22:09 GMT 2
^ Uhm, dat kan je al worden met elke andere willekeurige studie aan de universiteit... Ik wil grfisch vormgever worden, en shite. Website design, product design, reclames, alles...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 10, 2006 11:38:40 GMT 2
denk het niet als ik scheikunde ga studeren aan de universiteit kun je geen maatschappijleerlerares worden.. en grafisch vormgever heb ik ook nog over nagedacht erg toffe studie lijkt me dat
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 10, 2006 21:00:33 GMT 2
Bweh nja ik heb de havo in 6 jaar gedaan en nu doe ik CMV op de haagse hogeschool is sociale opleiding weet je wel *Culturele en Maatschappelijke Vorming* en tsjah zit te twijfelen of ik deze studie ga afmaken of na mn propedeuse naar andere studie switch...maar blijf denk ik nog wel ff en wat ik wil worden...het liefst drummer en het hele jaar touren, mja das een droom ik wil iig iets met muziek gaan doen, oftewel festivals organiseren ofzo...verder weet ik het nog niet
|
|
zeon
Publiek
|
Post by zeon on Aug 19, 2006 20:24:59 GMT 2
Ik wil later een grote jongen worden.....
met een grote-mensen salaris.......
|
|