Lowen
Publiek
So there.
|
Post by Lowen on Apr 9, 2007 15:09:57 GMT 2
Simon. Jullie kennen me al, geloof ik. Zo nu en dan ben ik voorbij gedwarreld in messages van Chantal . Ben tevens collega van Tristan, aka Xanathos. Die twee heb ik dus leren kennen in dezelfde week ongeveer, totaal onafhankelijk van elkaar. Ben 26, luister naar de Shins, bloc party en vele andere rocky bandjes die mijn oor bereiken. Hobbies: internetten, games, muziek, toneel, hangen Heb verdorie nog wel eens een boek gelezen! En verder zal het nog wel blijken
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 9, 2007 15:27:02 GMT 2
Verdomd, kijk nou eens wie we DAAR hebben!! ^^
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 9, 2007 15:40:18 GMT 2
O wat leuk, ik heb al veel over je gehoord Welkom! en ik ben Loes.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Apr 9, 2007 16:08:35 GMT 2
Hey gast! Eindelijk overgehaald om je hier aan te melden? ^_^ Mij ken je waarschijnlijk ook nog wel...Je suis Ricardo!
|
|
Lowen
Publiek
So there.
|
Post by Lowen on Apr 9, 2007 18:13:31 GMT 2
Ja, ik heb me weer vanAlles laten aanpraten door Sjan Tuuurlijk ken ik je nog, SideKick Bob in de Speakers! En the occasional random visit to Sjan in the middle of the evening. Hey Loes! Veel? Het leven hier in huis kan idd nog betrekkelijk turbulent zijn Mooie dingen en drama, afgewisseld met romantiek en een vleugje Mooie Kleine Fijnigheden... Tistan! Ey swa..
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Apr 9, 2007 19:04:22 GMT 2
Hi Simon Mij ken je niet, maar ik ben leuk. Anouk heet ik, geliefd door een ieder. Welkom hier!
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 9, 2007 22:37:28 GMT 2
Mij ken je niet, maar ik ben leuk. wat een leuk openingszin ^^ en ik heb je helemaal niks aangepraat siem! je hebt je hier totaal onafhankelijk van mij aangemeld welcome, anyway
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 11, 2007 17:56:07 GMT 2
Hey Loes! Veel? Het leven hier in huis kan idd nog betrekkelijk turbulent zijn Mooie dingen en drama, afgewisseld met romantiek en een vleugje Mooie Kleine Fijnigheden... o geweldig! ik ben benieuwd!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 15, 2007 10:35:18 GMT 2
Hey hoi hallo!
|
|