anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 3, 2006 21:47:58 GMT 2
Zoals jullie wel weten doe ik een opleiding om juf te worden, om t zo maar ff te zeggen. Ik zit in m'n laatste half jaar.. Ben dus in januari klaar met deze school, yay. &nu moet ik beginnen aan mijn afstudeerproject. &Daar heb ik een onderwerp voor nodig. Veel mensen nemen een onderwerp als: "ADHD, wat moet je ermee?" of "Kinderen en echtscheidingen" "Pesten op de basisschool"... Mijn vraag aan jullie is of jullie, ook al zijn jullie niet thuis in dit vak, misschien een goed & interessant onderwerp voor mij weten. Best vaag allemaal, denk ik. Iig, thanks in advance!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 4, 2006 0:13:05 GMT 2
is het niet leuk om het te doen over de groepsvorming bij kinderen? Hoewel het natuurlijk meer groeit op de middelbare school zie je ook op de basisschool al "groepjes" (i.e. Alto's ed...)...
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 4, 2006 11:56:47 GMT 2
das idd een goed idee! verder weet ik het zelf niet zo goed. Als ik er eentje weet dan geef ik wel een gil
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 4, 2006 16:32:27 GMT 2
of uhm...dat kinderen steeds sneller volwassen dingen gaan doen? *jah hoe leg je zoiets uit ...er was bijvoorbeeld in mistral een 11 jarige tabak en heroine verslaafde...kijk dan zeg ik: hoe komt dat, welke invloeden spelen een rol, hoe komt een kind aan zoiets* en dat elk kind van 6 tegenwoordig al met een mobiel loopt enzo dat soort dingen je snapt het wel hoop k ^^
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 5, 2006 16:38:46 GMT 2
Ik ben er al uit, moest et eerder weten dan ik dacht.. Heb t dan toch maar over gedragsstoornissen, en dat ga ik PDD NOS (een vorm van autisme) en ADHD uitwerken... Jullie onderwerpen vind ik wel heel gaaf! Alleen loop ik in groep 3 stage dit jaar, en moet ik het in de klas kunnen toepassen (werd me gister verteld)... Dus vandaar. Dankjulliewel!
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 6, 2006 20:32:52 GMT 2
Ah oké. nou, das een interessant onderwerp. Veel succes ermee, meisje!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 6, 2006 22:24:49 GMT 2
^ what she said!
|
|