anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jan 8, 2007 2:57:30 GMT 2
Ik weet niet of jullie de tijd kunnen zien maar het is 1.54. En ik ben nog zó godsedruk. Gelukkig heb ik mn scriptie alweer even af, hij ligt heel mooi naast me. Ik heb m laten inbinden bij de Copyshop, nu isset een echt boekje (en nee niet zo'n lelijk ringetje nee, echt een boek). Maar ik kreeg gister een mailtje van een docent met een aantal verslagen die óók nog ingeleverd moeten worden morgen. Niemand wist ervan, iedereen is in de stress. En ik ben zó moe Voor mn scriptie heb ik namelijk ook nachten doorgewerkt, ik wilde t gewoon op tijd af hebben.. Dat is me dan weer wel gelukt hoor. Maar ik moet mn frustraties gewoon even kwijt, I guess. Ik ga maar weer verder. Adieu.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 8, 2007 15:35:38 GMT 2
Bluugh.. alles in één keer inleveren ofzo :S Dat soort periodes heb ik ook, maar dan vast niet met van die moeilijke werkstukken Het leukste is dat er daarna altijd een relaxte periode volgt tenminste, erger dan dit kan het niet worden .. Hey Anouk, héééééééél veel succes en maak er wat mooisch van!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 8, 2007 16:39:36 GMT 2
Ik hoop dat je een 10 krijgt... Zulk hard werk moet toch beloond worden! Veel succes iig, we duimen voor je...
|
|
|
Post by Barbietrut on Jan 8, 2007 21:19:19 GMT 2
Balen idd.. respect dat je het wel allemaal doet!
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jan 8, 2007 22:49:51 GMT 2
Dankjulliewel allemaal Gister tot 4.00 doorgewerkt, was wel ff kut toen mn wekker om 6.15 weer afliep.. maar goed. Ik heb t allemaal gered enzo Morgen moet ik nog een handpop inleveren (ja die moest ik naaien .. En als ik iets niet kan.. ) met verslag, en waarom weet geloof ik niemand.. en dan heb ik werkelijk álles ingeleverd. Da's relaxed
|
|
|
Post by Barbietrut on Jan 9, 2007 15:46:06 GMT 2
had even gebeld.. handpoppen = eitje
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 9, 2007 16:00:58 GMT 2
hahaha een handpop inleveren met verslag? ;D wie verzint het
maar goed werk, anouk, ga zo door B)
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 10, 2007 14:38:50 GMT 2
had even gebeld.. handpoppen = eitje en naaien = leuk
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 10, 2007 14:39:49 GMT 2
wat dubbelzinnig
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 10, 2007 14:41:55 GMT 2
je kent me blijkbaar niet goed genoeg.. ANyhow, is het allemaal wel goed gegaan met die pop?
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jan 11, 2007 18:12:55 GMT 2
Volgens mij moeten we dit soort domme dingen gewoon doen omdat ze ons van de IB-groep tot een bepaalde datum ingeschreven moeten houden. Maar euhm, ja hij is wel leuk geworden. Met hulp van een vriendin die op de modevakschool zit Evengoed haat ik mn handpop. Je moest m ook een naam geven, ik dacht eerst aan Chucky omdat t gewoon een kutpop was, maar ik heb t toch maar iets vriendelijker aangepakt
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 12, 2007 20:38:14 GMT 2
hahaha Een kutpop. maar heb je een foto ofzo?
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jan 13, 2007 1:15:25 GMT 2
Nee, heb m al ingeleverd... Maar als ik m terug krijg zal ik m wel even laten zien
|
|