|
Post by digitaldeceit on Mar 1, 2007 19:03:41 GMT 2
Weet iemand nog een onderwerp voor mijn Duits mondeling? Ik zat zelf te denken aan het onderwerp van mijn PWS, want dat is wel zo makkelijk, daar weet je toch al een hoop vanaf. Nu gebruik ik alleen dit onderwerp ook al voor mijn Engels mondeling. Weet niet zeker of dat mag, maar dat kan ik later nog altidj navragen
Heeft een van jullie nog ideeen of een voorbeeld van een mondeling?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 2, 2007 14:06:46 GMT 2
Neem een van je hobbies. Altijd leuk voor jezelf, omdat je er wat te weten over komt, en je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt..
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 2, 2007 14:24:13 GMT 2
Dat mag dus niet Het mag niet over je hobby gaan, husidier, vakantie en dat soort onderwerpen :')
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Mar 2, 2007 15:17:23 GMT 2
Wat een hoeren zijn het doe je het over het ontstaan van de heavy metal ofzo...toevallig luister jij ernaar, maar he je had het ook over de blues kunnen hebben ^_^ en anders de haagse tramtunnel, de opkomst van gastarbeiders eerst uit marokko nu uit polen en ga zo maar door
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 2, 2007 15:44:35 GMT 2
Hahahha Ja kan, zal mn Duitse leraar leuk vinden, die houd wel van Heavy Metal
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 2, 2007 17:10:22 GMT 2
Leuke anekdote; Ik had op mn oude school een duits leraar die helemaal gek was van rammstein, en dat dus ook maar eventjes liet merken door met ons "sonne" te gaan uitpluizen... Anyhow; ik vind idd gastarbeiders ofzo wel een grappig onderwerp. Lekker relevant, en veel dingen over te zeggen...
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 3, 2007 10:15:52 GMT 2
Waar deed ik mn Duits ook alweer over?!.. Volgens mij over televisieprogramma's ofzo... Ik weet t niet meer zo goed. Maar het mag dus niet over jóuw leven gaan...? Vertel anders over een boek dat je hebt gelezen, leg je het verhaal uitgebreid uit en daarna je eigen mening. Moet t natuurlijk wel een beetje een góed&toonbaar&slim boek zijn, geen Bouquetromannetje. Of over politiek, kun je lekker een tijdje over praten Wat is het onderwerp van je pws eigenlijk??
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 3, 2007 16:19:58 GMT 2
Romeo and Juliet is het onderwerp van mn PWS, vink ook wel makkelijk om het daar over te doen, aangezien ik daar al een hoop van weet. Maar verder. Een boek ofzo, tsja wat moek daar over vertellen, en WELK boek
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 3, 2007 18:16:05 GMT 2
Doe anders gewoon shakespeare in et algemeen, sluit aan bij je PWS ook...
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 5, 2007 21:12:03 GMT 2
Uhu, en leuk
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 5, 2007 21:59:51 GMT 2
Dat was ook eerst mijn PWS onderwerp, maar Shakespeare algemeen is zo gigantisch groot. Geloof me Ik denk dus dat ik het maar geoon hou op Romeo and Juliet, daar alleen al kun je zoveel over lullen :') Woensdag heb ik iig mn proefmondeling, samen met duitse stage lerares mn mondeling samenstellen
|
|