liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 19, 2006 17:58:51 GMT 2
Zo kan je het zien maar tegenwoordig heeft iedereen wel clips, omdat ze anders onbekend blijven...iedereen wil geld verdienen aan hun hobby en van je platenmaatschappij moet je wel clips maken, anders verdienen zij ook geen geld en ik heb in principe niets tegen bekend worden, maar blijf dan wel dezelfde muziek maken Slayer is ook friggin bekend, maar niet omdat ze clips maken...ze hebben er maar 1 *bloodline ^^ * maar mastodon maakt clips en ze blijven nog steeds die goede muziek maken...epica, dream theater, opeth..maken allemaal clips en maken nog steeds goede muziek...en zo kunnen we nog heel veel bands opnoemen natuurlijk...maar within temptation bijvoorbeeld werd echt kut toen ze bekend werden, alles werd zo simpel, terwijl Enter toch een heel geniaal album is maar wat ik dus wil zeggen...ik kan dit weer heel moeilijk beschrijven tegen een beeldscherm Ik heb dus niets tegen commercieel zijn, maar blijf dan wel goede muziek maken *en ja ik weet dat goede muziek voor iedereen anders is * Wanneer was die diktehip meeting? ^^ maar ik vind het wel grappig hoe we van emo naar dit onderwerp kunnen veranderen ^^...dis weer wat anders volgens mij
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 20, 2006 11:23:08 GMT 2
Nieuwe discussie aanmaken, haha! Leuk is dit Maargoed. Let's go back to emo!
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jul 20, 2006 11:29:57 GMT 2
Heel ff reageren op commercieel gaan. Ik luister ook aardig vaak house muziek of veel in dat genre(dus ook tech house en funky house). Maar dan hoor je ook vaak een nummer op de radio zoals Fedde la grand - put your hands up, en als je die dan hoort in een set of op een feest dan vind ik er ineens geen zak meer aan. Dat kan aardig frustrerend zijn... Want veel mensen die ook op feesten komen vinden dat ook. Maarja ach er moet tegenwoordig veel geld verdiend worden he...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 20, 2006 11:36:48 GMT 2
Bovenstaande reactie staat nu in het muziektopic.
Back to emo !
|
|