liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 5, 2006 21:03:54 GMT 2
Ik wilde ff zeggen dat ik vind *no offense ofcourse, maar val mij er niet mee lastig * dat emo een nieuwe trend is geworden...ik zie er echt teveel de laatste tijd een vriendin van me ziet er al jaren en jaren uit als een emo'tje, dus dat vond ik gewoon bij haar passen maar nu lopen er steeds meer en meer en ik vind het maar stom aant worden , want nu krijg je natuurlijk ook van die wannabe emo's die het weer verzieken voor de rest ik wil hier natuurlijk geen vijanden mee maken, maar het valt me gewoon op en ik vind ook dat er teveel metalcore is tegenwoordig...bijna elk nieuwe metalbandje maakt weer die stroming een paar bandjes zijn leuk, maar dit is gewoon stom ik zeg: Power to the trash/sympho/black/speed/gothic metal! en fusion ook wel mja dat is mij dus opgevallen laatste tijd...dus tis niet een klacht
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jul 5, 2006 22:28:50 GMT 2
Ja weetje, het is eigenlijk met alles zo. Met elke.. uhm.. hoe noem ik dat.. 'subcultuur' maar even. Wannabegothics, wannabe-emo's dus, wannabe-whatevers...
Ik heb altijd zoiets van.. ach, whatever. Laat ze maar.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 6, 2006 3:01:16 GMT 2
Zolang er nog miljoenen van dezelfde kutshirts van nirvana en slipknot worden verkocht, hoor je mij niet klagen over emo..
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 6, 2006 10:16:03 GMT 2
Kijk En nu wordt het een trend om anti-emo te worden ...
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 6, 2006 12:15:11 GMT 2
uhm...
kan dat?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 6, 2006 13:57:04 GMT 2
jah tuurlijk man gewoon extra metalhead zijn ^^ *maar t ging niet alleen over emo's ...ik krijg het gevoel dat mijn tweede boodschap over het hoofd wordt gezien -_-'*
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 6, 2006 14:18:02 GMT 2
*blijkbaar geeft vrijwel niemand om metalcore... Na trash/speed/death/black metal heb ik het voor gezien gehouden met al die termen... * En wat als je dan geen metalhead wil zijn (like me?)
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 6, 2006 14:27:45 GMT 2
gewoon afzetten tegen de emo maatschappij ofzo
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jul 6, 2006 22:48:35 GMT 2
Ieder zn ding toch Ik ben ook geen metalhead... Jajoh vieze kutpunker
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 8, 2006 11:11:28 GMT 2
Mja ik snap je punt niet helemaal, Ricardo Ik stoor me er absoluut niet aan... Emo zijn is een trend .. het is mode. Nou, voor degenen die er aan mee willen doen: prima! Verder is metalcore ook een sterk opkomend genre. Dat er nu veel bandjes van zijn: schijt? Ik vind het leuk, het zíjn allemaal dezelfde bandjes maar als het toch leuke muziek is.. dan is er toch niks mis mee. En dat power to the gothicmetal slaat dan ook nergens op, want hoeveel gothicbandjes zijn er wel niet gekomen toen dat een trend was? Nu jij weer ^^
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 9, 2006 0:58:34 GMT 2
ik vind jou ook heel lief hoor gekkerd maar ik hou zowieso niet van mode en zeker niet als het een stroming is die ik ook eventueel wel leuk zou kunnen vinden om te brijpen wat ik echt denk moet je me een keer face to face spreken ...*maar ik weet wat je denkt...zoiets als dus als mensen jouw stroming leuk vinden, dan ben je ertegen en vind je het stom...zoiets maar dan anders * en tsjah gothic metal...zo ontiegelijk veel kwamen er niet toen *er zijn er in mijn ogen maar twee bekend geworden oftewel within temptation en evanescence* en met dat metalcore zijn er echt al teveel die k ken maar daarom zeg ik...ik klaag niet, het valt me alleen heel erg op En die opmerking Power to was natuurlijk gewoon flauwekul, maar ik dacht dat dat wel overkwam verder vind ik jullie nog allemaal heel lief hoor ^^ knuffel toe effuhrieboddiej *verschrikkelijke taal zeg *
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 10, 2006 11:28:34 GMT 2
dat power to snapte ik ook wel en je mag je mening ook wel zeggen zonder liefdesverklaringen, hoor. We vinden je ook lief inclusief [afwijkende] mening & als we ooit een diktehip.tk meeting hebben, gaan we het hier es flink over hebben Maar ik geloof dat ik het er wel mee eens ben van dat zinnetje van "zoiets als dus als mensen jouw stroming leuk vinden, dan ben je ertegen en vind je het stom...zoiets maar dan anders". Als de hele wereld met0l zou worden en van met0ll zou houden, zou ik het idd geen zak meer aan vinden.
|
|
mental
Publiek
Rammstein pwn n00bs
|
Post by mental on Jul 12, 2006 4:07:31 GMT 2
zo blijf je jezelf afzetten ...en maar springen
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 12, 2006 12:03:41 GMT 2
ja, dat kan www.youtube.com. Trefwoord: emo. Resultaat: honderden I HATE EMO filmpjes.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 17, 2006 23:48:37 GMT 2
DAT is dus pas echt emo... ik vind jou ook heel lief hoor gekkerd maar ik hou zowieso niet van mode en zeker niet als het een stroming is die ik ook eventueel wel leuk zou kunnen vinden om te brijpen wat ik echt denk moet je me een keer face to face spreken ...*maar ik weet wat je denkt...zoiets als dus als mensen jouw stroming leuk vinden, dan ben je ertegen en vind je het stom...zoiets maar dan anders * en tsjah gothic metal...zo ontiegelijk veel kwamen er niet toen *er zijn er in mijn ogen maar twee bekend geworden oftewel within temptation en evanescence* en met dat metalcore zijn er echt al teveel die k ken maar daarom zeg ik...ik klaag niet, het valt me alleen heel erg op En die opmerking Power to was natuurlijk gewoon flauwekul, maar ik dacht dat dat wel overkwam verder vind ik jullie nog allemaal heel lief hoor ^^ knuffel toe effuhrieboddiej *verschrikkelijke taal zeg * Wacht maar totdat je ineens iedereen in slayer en Mastodon shirtjes ziet lopen, kijken of je dan nog zo tegen de mode bent, of je geloof laat varen en ineens die bands niet leuk meer vind...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 18, 2006 1:00:21 GMT 2
Gheheh true true maar ik zal dan wel weer iedereen gaan afzeiken die het "ineens" is gaan luisteren en als je mensen kent, weet je ook wel wanneer ze het "ineens" zijn gaan luisteren ik denk dat het misschien komt omdat *jah nu komt de hele openbaring die in contact staat met de zin van het leven, het heelal en alles!* ik wil wss niet tot een massa behoren... toen dat hele punky/metal look in de mode kwam was k er echt niet blij mee, omdat dan iets wat voor mij erg belangrijk is, weer een zoveelste mode uitje is waar verder geen enkele waarde aan wordt gehecht...en dat vind ik echt stom. maar ik zal dan wss wel ineens heel weinig van die bands gaan luisteren inderdaad ...ik heb zoveel muzieksoorten die ik leuk vind, dus slayer enzo kan ik best missen ^^ maar khoop dat je een beetje mn punt snapt...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 18, 2006 11:24:27 GMT 2
Nouja, dat heb ik dus niet. Als ik iets leuk vind, dan vind ik het leuk en ik hoef niet per se echt anders te zijn. Als iedereen met0l zou worden, dan zou ik niet ineens 'kakker' worden, denk ik. Daarbij ben ik dan nog steeds anders, omdat ik nog oldskool wijde broeken heb en oldskool bandt-shirts Met muziek zal ik dat al helemaal niet hebben. Nogmaals: ik vind iets leuk of niet. Als iedereen naar Cradle of Filth zou gaan luisteren, zou ik dat niet helemaal leuk vinden ofzo, maar ik zou niet stoppen met luisteren. Bewijs: periode van Evanescence. De alto's waren natuurlijk de eersten die het ontdekten En toen kwamen ze ook op van die 13-jarige kindertent profielen te staan. Ergerdeerger, maar ik stopte niet met luisteren.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 18, 2006 14:56:14 GMT 2
Jah maar evenescence is stom...dat telt niet ik denk ook dat iedereen het anders beleeft en er zo een andere waarde aan hecht *en ja ergens is dat ook wel logisch * maar ik zou niet ineens in een hiphopper veranderen ofzo als iedereen metal werd
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 18, 2006 19:18:28 GMT 2
Gheheh true true maar ik zal dan wel weer iedereen gaan afzeiken die het "ineens" is gaan luisteren en als je mensen kent, weet je ook wel wanneer ze het "ineens" zijn gaan luisteren ik denk dat het misschien komt omdat *jah nu komt de hele openbaring die in contact staat met de zin van het leven, het heelal en alles!* ik wil wss niet tot een massa behoren... toen dat hele punky/metal look in de mode kwam was k er echt niet blij mee, omdat dan iets wat voor mij erg belangrijk is, weer een zoveelste mode uitje is waar verder geen enkele waarde aan wordt gehecht...en dat vind ik echt stom. maar ik zal dan wss wel ineens heel weinig van die bands gaan luisteren inderdaad ...ik heb zoveel muzieksoorten die ik leuk vind, dus slayer enzo kan ik best missen ^^ maar khoop dat je een beetje mn punt snapt... En waarom worden dan nu de goden van de pop punk (nouja, wel een beetje) Green day afgezeken omdat ze "in de mode" kwamen? Omdat ze populair werden met american idiot? en dan zijn ze ineens wel slecht? Zo gaat het meer dan eens hoor, en dat zal in het geval van de Met0l mode ook zo zijn...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 19, 2006 11:07:14 GMT 2
;D Maar je hebt gelijk, denk ik. Als er een clip op tv komt van bepaalde bands, dan zijn ze ineens slecht en commercieel en blaaaaablablaaa.... [ik kijk er heel anders tegenaan, maar dat terzijde]
|
|