|
Grrrrr
Oct 16, 2006 17:14:55 GMT 2
Post by Barbietrut on Oct 16, 2006 17:14:55 GMT 2
nou ik ben dus zoals ik net in het topic over het afscheidsconcert had gepost gister dik onderuitgegaan! die stomme heerhugowaarders ook.. en nu ben ik heel erg zielig, mn enkel is dikker dan mn voet zo ongeveer en ik kan er heeelemaal niks mee, zelfs als ik niks doe doet het al pijn. zit een dikke zwachtel omheen en een thermosok en mag dus weer es fijn op krukken lopen. potverdorie! oké, voor the shavers heb ik het over, maar het is echt niet relaxed moest vandaag naar het ziekenhuis van mn huisarts want het kon misschien gebroken zijn dus ik ben er drie uur mee bezig geweest en toen uiteindelijk was het zo van nee het is niet gebroken flikker maar weer op.. pff. Best kut als je zes trappen op/af moet thuis en ook dat ze op school geen lift hebben.. maarja eigenlijk mag ik niet eens naar school, ik mag helemaal niks, alleen maar rust houden, maar ik ga lekker toch, want ik wou eigenlijk wel mn tentamens halen en dan moet ik ook nog eens verhuizen volgende week maarja dan laat ik denk ik maar allemaal sterke mannen helpen ^^
|
|