liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Feb 25, 2007 6:00:43 GMT 2
Nou godverdegodver...kom ik uit de koornbeurs gewandeld, is mn fiets gejat! Nou was het al een bizarre avond...mn ma en zus zijn weggegaan vanochtend voor een weekendje weg, mn oma is overleden en dan wordt ook nog mn fiets gejat! Heb net 1,5 uur gelopen vanuit delft en ik zit nu lekker aan een Godfather *oftewel 1/3 whiskey en 2/3 amaretto * morgen voor het bandoefenen maar ff marktplaats checken voor een nieuwe fiets maar toch...godverdomme -_-'
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Feb 25, 2007 10:57:24 GMT 2
Even een 'aaah!'
Wat kut allemaal! Red je t wel?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 25, 2007 11:09:29 GMT 2
Als we allemaal nou een stukje fiets inleveren, heb je vanzelf weer een fiets.
Je mag mijn fietsbel hebben (:
|
|
|
Post by Barbietrut on Feb 25, 2007 12:09:39 GMT 2
ah dat is echt zo bout, zonder fiets heb ik echt geen leven
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Feb 25, 2007 18:13:47 GMT 2
Aahh, dat zuigt man... allereerst natuurlijk gecondoleerd, en ik hoop dat je snel weer een barrel op de kop kan tikken ergens, zodat je iig uit de voeten kunt...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Feb 26, 2007 0:13:43 GMT 2
Dank Ja ik red het allemaal wel, beetje depri offcourse, maar he shit gebeurt...zit ei'k meer in over mn vader, want die gaat hier kapot aan. Maar verder weer alles zoals altijd... *there's nuthing to wurrie about *
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Feb 26, 2007 17:18:33 GMT 2
Uhu, is erg om te zien als mensen waar je van houdt het zo moeilijk hebben. Maar je hebt het zelf vast ook moeilijk, ook al houd je vol van niet. Als je wilt praten ofzo weet je me te vinden hea! x
|
|