|
Post by Barbietrut on Mar 29, 2006 14:43:33 GMT 2
En we gaan nog even verder met de Jans Het verhaal is, dat ik sinds kort, sinds een maand of 2 misschien, nederlandse literatuur lees. Het is best interessent, vooral apart, na jaren engels lezen. Anyways, nu ben ik dus bezig in Turks Fruit van Jan Wolkers, ik moest er maar eens aan toegeven vond ik zelf, aangezien echt iedereen dat boek wel heeft gelezen. En ik vroeg mij af wat men vindt van Jan Wolkers. Zoals ik hem vroeger wel eens zag op tv leek het me wel een toffe/interessante man, ik kreeg toen het boekenweekgeschenk van vorig jaar in mijn handen gedrukt, die was van hem, maar ik weet niet meer hoe die heet, en heb mezelf er alleen nooit toe aangezet het te lezen. Turks Fruit, tsja, ik hou niet zo van zoveel erotiek in een boek, dan koop ik wel een playgirl ofzo , maar ik vind het verhaal vooral heel verdrietig. Nou goed, Jan Wolkers dus, hoewel ik denk dat ik eerst wat meer boeken van hem moet lezen voor ik een goed oordeel over hem kan vellen.
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 30, 2006 14:11:26 GMT 2
Ik heb eigenlijk nog nooit Jan Wolkers gelezen.. Wat je wel moet lezen [literatuur yeah] is Ronald Giphart. GE-NI-AAL!
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 4, 2006 17:17:40 GMT 2
Ja maar, het ging over jan wolkers maar goed, hoe kan je hem nog nooit gelezen hebben? iedereen heeft toch wel 1 boek van hem gelezen.. had ik het idee.
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 6, 2006 15:14:01 GMT 2
Nou eigenlijk niet :-) En ik had de threadtitel gewijzigd, omdat het dan iets algemener is en meer mensen dr over mee kunnen praten. Turks fruit zal ik dan wel es gaan lezen, al zal dat wel een en al seks zijn
|
|