|
Post by Barbietrut on Jun 4, 2006 19:26:31 GMT 2
Ik deed iets fout en toen heb ik per ongeluk het topic over EHBO gewist. Het spijt me ontzettend erg. Als er mensen nog op verder willen gaan, kan dat hier. Sorryyy
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 4, 2006 23:07:22 GMT 2
Hahaha XD
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:06:59 GMT 2
Sukkel :-\ We hadden het erover dat het aan de ouders lag
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 18:06:41 GMT 2
Ja man ik wou kijken wat er gebeurt als je op make announcement klikt. En toen stond er dus een kopie van het topic bovenaan op het board. En toen delete ik die en was het topic ook weg. Sorry. Maar goed. Ja. Ik ben het er nog steeds niet over eens dat het volledig aan de ouders ligt. En gedragstoornis, tsja, ik denk dat de meeste kindjes uit het programma daar ook wel onder vallen. Je broertjes en zusjes de trap afkuilen vind ik nou niet echt normaal gedrag
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 6, 2006 20:52:35 GMT 2
En dát komt door die ouders. Want als n kind echt een gedragsstoornis heeft, werken die theorietjes van die Jojo ook niet meer.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 7, 2006 18:03:04 GMT 2
Oh. Heb-jij-ook-zo-van-je-ouders-geleerd-dat-dwergwerpen-met-je-broertjes-en-zusjes-fijn-is? Ik dacht dat dat nou meer gedragsstoornis was.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 7, 2006 19:48:06 GMT 2
Nou kijk, niet alle kinderen doen dat soort dingen natuurlijk. Maar ik bedoel... kijk als de ouders geen duidelijke structuur en regels bieden, en niet consequent zijn.. Kan et zijn dat kinderen zich gewoon ráár gaan gedragen.
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 7, 2006 20:23:02 GMT 2
Kinderen hebben de dingen die ze doen niet van hun ouders. Het enigste wat kinderen doen is grenzen af tasten en kijken hoe ver ze kunnen gaan. En sommige ouders laten dat zo ver gaan dat er gewoon ongelukken gebeuren. Ouders hebben de 'functie' om beetje orde te houden en niet dat het kind alles maar kan doen wat het wilt.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 8, 2006 14:09:13 GMT 2
Dat bedoel ik. En al doe je dat dus niet, dan moet je niet je kind de schuld gaan geven als het 'vervelend' is.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 9, 2006 15:27:24 GMT 2
Ik denk dat het kind juist 'blanco' is bij de geboorte. Dus de ouders vullen het gedrag eigenlijk in.
En het is geen stoornis, want zoals anouk al zei; zo werken die regels van Jo ook niet nee :-)
|
|