|
Post by Barbietrut on Jun 4, 2006 15:36:18 GMT 2
.. en wat vind je ervan?
Ik ben op dit moment bezig in Zoeken naar Eileen W. van Leon de Winter. Het was echt ff heel moeilijk inkomen omdat het begin nergens op lijkt te slaan. Er zit ook niet één ontknoping in het boek, maar heel veel kleine. Uiteindelijk lees je het bijna in één adem uit omdat je gewoon wilt weten hoe de vork nou in de steel zit. Ik moet nog 30 bladzijden ofzo en het is fucking spannend.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:12:16 GMT 2
Tof. Is t een aanrader? ^^ Ik lees nu Franklin van Tomas Lieske. Dat is ook wel een aanrader. Gaat [voor zover ik weet] over een jongetje wat mishandeld is en op zn 9e het huis uit is gezet. En nu gaat-ie wraak nemen op alles en iedereen. Een heeel vreemd en bizar boek, maar wel gaaf!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 18:14:31 GMT 2
Erh.. het is een aanrader als je van vreemde boeken houdt ja.
Ik lees nu Gimmick! van Joost Zwagerman. Weet nog niet wat ik ervan moet vinden, dus dat volgt nog wel.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 6, 2006 9:51:10 GMT 2
Ik ben cliche bezig: De Da Vinci code - Dan Brown Tof boek wel! ik ben nog net zo ver gekomen, maar ik heb al het "bernini mysterie" gelezen, en die was erg tof, dus ik dacht: waarom ook niet. En nu die film uit is is het natuurlijk alleen maar leuker...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 6, 2006 15:42:14 GMT 2
jep, ik heb de film al gelezen. Erg goed! En Dan Brown schrijft gewoon gaaf. Je leert er ook nog es wat van ^^
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 6, 2006 20:51:33 GMT 2
ghehe, heel kinderachtig.. maar ik lees op dit moment (dat wil zeggen... vandaag en morgen) Spijt van Carry Slee. kmoet voor school twee boeken lezen en omschrijven en een les bij verzinnen over pesten, vandaar:)
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 6, 2006 22:51:31 GMT 2
Daar moest ik vroeger echt van huilen. Van Spijt. Ik huil nog steeds snel om verhalen en films. Echt nasty. Vanmiddag nog gehuild om Turks Fruit
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 6, 2006 23:22:40 GMT 2
Is het zo herkenbaar voor je?
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 7, 2006 18:04:01 GMT 2
Oh het is gewoon vet zielig! Jij moest ook huilen toen je hem zag, ik weet het wel En tsja ik vind het gewoon een onwijs mooi verhaal. Heb het boek nu 2 keer gelezen en de film 2 keer gezien. En ik heb er dan ook 4 keer om gehuild
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 7, 2006 19:46:52 GMT 2
Et ligt aan mn emotionele status Ghehe, de ene keer heb ik et wel, andere keer niet. Maar alleen maar als ik alleen ben. Spijt was wel héél zielig enzo, maar ik vond Pijnstillers veel aangrijpender. Daar had ik dan ook meer mee, persoonlijk gezien dan zegmaar. Maarreh, wel hip.. nu komen van al die Carry Slee boeken films uit.. en ze gaan beginnen met Afblijven!. Vroeger heb ik ze echt allemaal gelezen, dus wil ook die films wel zien
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 7, 2006 21:12:51 GMT 2
...tenzij het net zoiets word als met de griezelbus, of pluk van de petteflat, of de kameleon, etc...
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 7, 2006 21:40:24 GMT 2
Ja precies, ik was naar de griezelbus geweest, en dat was écht een baggerfilm. Sowieso wilden we naar Narnia, maar die was toen uitverkocht dus gingen we daar maar heen. Omdat we allemaal daarna nog andere afspraken hadden enzo. Vroeger was ik groot fan van Paul van Loon. Maar die film deed hem echt onrecht, ik vroeg me wel ff af wat er ookalweer zo leuk was aan de griezelbus.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 7, 2006 22:43:41 GMT 2
nou...niets en narnia is echt een overrated film trouwens.
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 8, 2006 1:41:07 GMT 2
nou...niets en narnia is echt een overrated film trouwens. Ik vind Narnia anders niet slecht. Enige nadeel dat het wel heeeeeeel erg een kiddie versie van LOTR is. Maarja.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 9, 2006 15:28:25 GMT 2
Ik heb echt een schijthekel gekregen aan Carry Slee. Maar die boeken waren inderdaad leuk :-) en dan wil ik de films eigenlijk ook wel zien ja.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 10, 2006 12:23:20 GMT 2
Heb Gimmick! opgegeven. Ben nu bezig in Nietzsche. IkhouzovanNietzsche.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 10, 2006 15:00:45 GMT 2
vertel ^^
|
|
mental
Publiek
Rammstein pwn n00bs
|
Post by mental on Jun 10, 2006 22:14:10 GMT 2
uhm Paling en Ko: te Wapen!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 10, 2006 23:14:07 GMT 2
haha! paling en co rule!
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 11, 2006 12:21:39 GMT 2
iiik ben Eilandgasten van Vonne van der Meer aan t lezen.. Best leuk! Gaat over een vakantiehuisje waar steeds andere mensen in op vakantie gaan. o.a. een grappige oude man met de gedachte zelfmoord te gaan plegen, maar uiteindelijk weet-iehet nog niet zeker en een 17-jarig meisje die zwanger is.. Dr ligt een gastenboek en die schrijven die mensen dus vol.. De schoonmaakster leest dat telkens enzo. Nou goed, aanradertje :-)
|
|