|
Post by Barbietrut on Jun 4, 2006 22:18:48 GMT 2
Over stoppen met roken. Ik ga er bijna zelf van twijfelen. Oude mensen zijn vies. Oude mensen met ziektes zijn nog veel viezer. Oude mensen met ziektes die beweren dat dat door het roken komt zijn harstikke eng.
Bij dit soort programma's denk ik van, goh, er bestaat euthanasie toch? Maar goed. Dat was ff niet het punt. Ga ik wel in een ander topic verder op in.
Goed. Roken. Er was een slimme sigarenboer die over een pot met euh shag ofzo denk ik, gewoon een gouden rand over de onderkant plakte zodat het 'roken is dodelijk' niet meer te zien was. Zijn mening was dat roken helemaal niet dodelijk is, dat dat net zo'n grote onzin was als bijvoorbeeld eten is dodelijk. Omdat er nog niemand dood is gegaan door roken. Slechts aan ziektes die worden verergerd door ~.
Helaas moest die sigarenboer z'n winkel sluiten omdat ie ziek werd. Mwuha.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 4, 2006 22:36:26 GMT 2
hehehe, doet me denken aan die 34-jarige vrouw (die dr uit zag als 70) die claimde dat ze nooit potver zou krijgen, ookal rookte ze ik-weet-niet-hoeveel shaq per dag. Ze wil niet stoppen. Ik ben benieuwd hoe het met dr afloopt...
Ikzelf rook niet omdat ik de behoefte tot zogenaamde "kalmte" niet heb, en omdat het stinkt. Ja. Het stinkt. Heel erg zelfs...
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 4, 2006 22:44:30 GMT 2
Ja het stinkt wel heel erg idd. Daarom lijdt mijn kamer aan de ziekte van chronische raamopenheid. En vaak wierook enzo. En kleren niet in mn kamer laten slingeren want dan gaat het stinken. Het went wel. Wat ik vies vindt is de rook van anderen als ik zelf niet rook. Daarom rook ik altijd veel meer als ik met andere rokers ben, omdat ik dan maar mee ga roken zodat ik het minder vindt stinken. Ha.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:09:07 GMT 2
"....jarige vrouw (die dr uit zag als 70) die claimde dat ze nooit potver zou krijgen..." ;D hoezo grappige censuur ;D
ik vind roken vies. Ik vind het niet vervelend als ik uitga ofzo, dat kun je niet voorkomen maar als iemand onder je neus staat te roken,... dat vind ik echt goor. Blegh. Mensen STOPPEN :-)
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 18:09:01 GMT 2
Geef me een fijn alternatief dan. In sommige situaties is er niks fijners dan roken. Er is één reden waarom ik zou stoppen. Dat is als ik zwanger ben. Ik had mezelf ook ooit voorgenomen dat als m'n vriend er echt last van zou hebben ik zou stoppen. Tsja, ik heb dus een jaar gehad met een jongen met astma. Het mocht niet baten Heb toen wel één poging gedaan om te stoppen, 1 januari 2005 *hoezo cliché* en heb dat doen 5 uur volgehouden. Toen ging ik weer bij hem weg (ik had bij hem geslapen) en daar kwam het shaggie weer
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 9, 2006 15:30:47 GMT 2
Geef me een fijn alternatief dan. In sommige situaties is er niks fijners dan roken.
jamaar ik zeg alleen maar wat ik ervan vind en ik vind het WAL-GE-LIJK :-)
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 9, 2006 19:40:18 GMT 2
Geef me een fijn alternatief dan. In sommige situaties is er niks fijners dan roken. Ga tekenen. Het spelen met een potlood of pen is ook erg bevredegend en daar ga je *tadaa* niet dood aan...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 10, 2006 11:16:29 GMT 2
hmhm en kauwgompjes kauwen ofzo. das ook lekker na het eten.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 10, 2006 12:22:18 GMT 2
Ja. Ik en Laurien: Na de seks. "Sorry schat, ik moet ff tekenen. Ik vond het zó lekker." Na het avondeten. "Nee kan nog niet afwassen, moet ff met mn potlood spelen." Ik zal er verder ff bijzeggen dat met de vriendenclub van vorig jaar gum een synoniem was voor kut en potlood voor ~. Goed. Ik hou het maar op roken, niks mis mee
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 10, 2006 13:32:16 GMT 2
dus je hebt vrede met het feit dat je dr op je 20ste uit gaat zien als jomanda, je tanden zo geel zijn als een kanarie, en je adem meer stinkt dan een rottende boterham in de achterbak van een 20 jaar oud bestelbusje?
hmm...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 10, 2006 15:00:13 GMT 2
IEL.
neem dan kauwgompjes ^^ na de seks, na het afwassen, kan allemaal :-)
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 11, 2006 11:49:45 GMT 2
dus je hebt vrede met het feit dat je dr op je 20ste uit gaat zien als jomanda, je tanden zo geel zijn als een kanarie, en je adem meer stinkt dan een rottende boterham in de achterbak van een 20 jaar oud bestelbusje? hmm... Dat is nu ook al zo En erh. Ik blijf bij de like i care geloof ik. Ga ik maar wat eerder dood, jammer dan.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 11, 2006 21:41:43 GMT 2
dat je dood gaat is niet zo erg, dat gaan we allemaal, maar je gaat dr al uitzien als een lijk voordat je dood bent, dat lijkt me minder. Ik een jonge god, jij een afgedankt wijf, leuke deal wel...
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 11, 2006 21:49:22 GMT 2
Opposites attract
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 11, 2006 21:53:22 GMT 2