|
Post by katejuh on Jul 12, 2006 17:08:56 GMT 2
ja chantal die film was echt raar maar wel super tof! groovy man!
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 13, 2006 13:57:58 GMT 2
Hij is niet echt vaag, toch? Ik begreep m in ieder geval Erg mooie film is dat komt nu ook een musical van
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 16, 2006 17:38:50 GMT 2
Interview With the Vampire, natuurlijk.. Blijft een gave film. Lestat wordt zelfs schattig als-ie dat meisje bloed leert drinken, haha [niet te gulzig drinken, meid]
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 16, 2006 19:51:49 GMT 2
IwtV is idd best goede film kheb gister op feestje nog freaky friday gekeken...jezus wat een verschikkelijke, maar een desalniettemin vermakelijke film
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 17, 2006 11:42:42 GMT 2
haha, zoiets verwachtte ik al van die film. prut, maar vermakelijk
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 17, 2006 23:54:19 GMT 2
^ Lindsay Lohan in de tijd dat je nog ECHT leuk was... Ik heb gister de nieuwe pirates of the carribean gezien! ERG gaaf! Eerste was beter, maar deze tweede film is er een met een semi open einde, met een redelijk verassende wending, dus de derde film zal ook wel wat gaan worden...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 18, 2006 11:27:31 GMT 2
Leukleuk! Ik ga m volgende week kijken!
Ik heb de Passievrucht gekeken Wel een goede film! naar het boek van Karel Glastra van Loon.. Gaat over een man met een vrouw & zoon die altijd al onvruchtbaar is geweest, blijkt uit een recent dokterbezoekje. Hij wil de man zoeken die dan wel de vader is. Soms een beetje slecht geacteerd, maar verder erg goed!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 18, 2006 15:03:09 GMT 2
Bijna alle nederlandse films zijn slecht geacteerd mja we doen ons best Kheb gister Insomnia gekeken, met al pacino en robin williams *oke en hilary swank, voor de feministen onder ons * best kewl...gaat over politie agenten uit loas angeles die een moord in alaska helpen oplossen en het is daar altijd licht...dus die agent kan niet slapen enzo *daarom ook insomnia wss * maar tis wel een goede film, waar wél in kan worden geacteerd *door de meeste dan ^^ *
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 18, 2006 19:21:05 GMT 2
^ jepjep, dr zijn vrij weinig echt goede nederlandse acteurs/actrices (voor de feministen onder ons)...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 19, 2006 11:10:35 GMT 2
Ja klopt Daar is ook een sketch over van Jochem Myjer.. geweldig. Ik heb SawII gezien echt goede film! Ik kan niet zeggen van het is een slap aftreksel van SawI, maar hij was wel slechter. De spanning zat er minder goed in en de ziekheid was ook minder, dat is dan wel jammer.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 19, 2006 18:02:11 GMT 2
Hoe kan het nou een slap aftreksel zijn, tis een vervolg ^^ ...tis een minder vervolg, dat zeker...maar ik moet wel zeggen dat ie in de bios wat meer effect heeft hoor...had m daarna nog een keer thuis gekeken *Saw 1 en 2* en toen wastie inderdaad een stuk minder ik heb gister Nightmare Before Christmas liggen kijken op mn nieuwe bed ^^
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 20, 2006 11:28:23 GMT 2
Hoe kan het nou een slap aftreksel zijn, tis een vervolg ^^ Dat kan ook een slap aftreksel zijn ^^ Laatste film: geen films gekeken, alleen foute programma's
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jul 20, 2006 11:31:33 GMT 2
V for Vendetta
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 20, 2006 11:37:17 GMT 2
...
en, hoe was -ie?
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jul 20, 2006 11:40:33 GMT 2
O moest dat ook nog.. Goede film, goed verhaal en zeer goede mix van verhaa, spanning en actie. Enige wat ik niet snap is in die tijd tot 'the 5th November'(degene die de film hebben gezien weten denk ik wel wat ik bedoel) dat haar haar niet gegroeid is... Trouwens was ... een leuke film
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 26, 2006 1:04:47 GMT 2
Ik heb gister Pi gekeken van Darren Aronofsky Als je echt een wazige en onbegrijpbare *op het eerste gezicht dan * film wilt kijken...kijk deze dan
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 26, 2006 15:13:18 GMT 2
Net zo onbegrijpelijk als zijn achternaam?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 26, 2006 15:16:58 GMT 2
Gheheh goed zo Jij let op maar tis een goede regisseur iig Gisteraaf heb k A Sound Of Thunder gekeken...dies gewoon lekker vermakelijk, wel erg leuk om te zien. T gaat over tijdreizen en dino safari's en je mag niets meenemen, mja dan doet iemand dat per ongeluk wel en gaat de hele wereld naar de verdoemenis
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jul 27, 2006 21:19:35 GMT 2
SAWWW
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 27, 2006 22:45:26 GMT 2