|
Post by sisterseptember on Jul 28, 2006 11:06:56 GMT 2
forbiddencandy: Saw is n erg goede film Zit wel goed in elkaar en is lekker ziek, maar op een goede manier. Sommige horrorfilms zijn van dat bloedbloedbloed en dat valt hier reuze mee. maargoed. Saw2 al gezien?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 28, 2006 14:20:25 GMT 2
@loes: Helemaal met je eens ...Zijn alletwee goede films, alleen het eerste deel was wat revolutionairder zegmaar ^^ *omdat het nieuw was enzo * Kheb gister maar ff Lola Rennt gekeken...niet helemaal, wel stukje maar tis echt een vermakelijke film, met een goede soundtrack ook
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 28, 2006 23:20:00 GMT 2
Saw is echt zo'n geniale thriller waarop ik lang heb gewacht. Met zo'n echt ijzersterk verhaal. Vond ik. 2 was een echte deel 2 op een succes.. beetje jammer maar wel leuk. Er staat hier nu Quicksilver Highway aan, die ligt mn vriendje te kijken.. terwijl ik even alles aan het updaten ben ik de korte tijd dat ik thuis ben de laatste film die ik echt heb gekeken weet ik de naam niet van, het was in het hostel in amsterdam en het ging over een kamp. Was op tv. Een raar kamp waar alles om seks draaiden terwijl er kindjes van 12 enzo in dat kamp zaten, echt bizar.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 28, 2006 23:23:24 GMT 2
Vandaag Mean girls gekeken met mn zusje...
Lindsay Lohan *drools*
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 29, 2006 12:57:23 GMT 2
Mean girls.. die vond ik vroeger geloof ik heel grappig enzo
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 29, 2006 15:17:44 GMT 2
Vroeger? die film is echt amper een jaar oud... Net bruce allmighty gekeken. Geweldige film blijft dat toch
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 30, 2006 11:23:34 GMT 2
Echt niet, die bestaat echt al een paar jaar. En bruce allmighty.. ik haat die acteur. Ben zn naam kwijt. Jim Carrey geloof ik. Of John. Zoiets.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jul 30, 2006 14:09:39 GMT 2
Gisteravond Pirates of the Carribean 2 in de bios gezien,, héel erg grappig... maar niet góed ofzo. En open einde, dus wie weet zit er nog wel een deel drie aan te komen ook. Hij was leuk, ik heb me vermaakt (Johnny Depp blíjft geweldig, hijs zó raar en gaaf!) maar duidelijk wel minder dan deel 1. &JIM CARREY IS GEWELDIG Hij heeft zo'n gaaf hoofd; alleen die kop is al grappig.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 30, 2006 19:08:01 GMT 2
hmm tsja ieder zn smaak, ik kan zn hoofd dus echt niet uitstaan
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 31, 2006 0:33:10 GMT 2
Ook niet in the mask?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 31, 2006 3:59:17 GMT 2
the mask is echt geweldig kheb uhm...silence of the lambs en irreversable en de lama's als laatste gekeken ^^
|
|
mental
Publiek
Rammstein pwn n00bs
|
Post by mental on Aug 1, 2006 3:56:47 GMT 2
The Mummy Returns was op tv, hebk met me vriendin en me ma gekeken
nu kijk ik Ocean's Eleven ^_^
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Aug 1, 2006 14:55:27 GMT 2
^ Moet k toch maar es kijken...iedereen zit te blaten dat het zo'n geweldige film is ...volgens mij ist gewoon weer stomme hollywood productie Eraserhead van David Lynch heb k gister gekeken...meesterlijk met hoofdletter M old school horror, grof zwart/wit, geniale soundtrack...geweldige film
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 1, 2006 20:16:18 GMT 2
De eerste ocean's film was best leuk hoor. Is een remake van een film uit de jaren 60 ofzo, dus het verhaal bestond al... kben nu swordfish aant kijken. Heb ik ooit eens gezien, in een diep grijs verleden, en ik heb besloten om em te kopen... best aardig tot nu toe, hoewel wel een beetje verwarrend...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Aug 2, 2006 23:54:56 GMT 2
Ik heb der net Thirteen *fucking hell...bizarre film * en Crash gekeken...en Crash is een van de meest geniale films ooit ^^
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 4, 2006 16:00:27 GMT 2
I am Sam *huil* mooie film, hoor Echt goed.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Aug 4, 2006 17:43:38 GMT 2
Benk met je eens ...echt een hele goede film, mja sean penn is dan ook een hele goede acteur ^^ Kheb gister Buffy liggen kijken...hele rare film, het moet horror voorstellen maar ik vond het lachwekkend
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 4, 2006 19:19:37 GMT 2
Als dat horror is, dan kan madonna echt zingen... Gister in 3 delen (lunch, avondeten en savonds ) the man in the iron mask gekeken. Geniale film blijft dat toch. En je kunt veel zeggen over DiCaprio, maar hij kan best aardig acteren..
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Aug 4, 2006 20:59:43 GMT 2
Jaa eergister ofzo zag ik m als Romeo.. en ik blijf m wel een beetje geweldig vinden hoor! Als klein en schattig meisje was ik natuurlijk helemaal verliefd op m (jaa da's ook wel weer wat overdreven.. maar you know what I mean ), en ik vonnet ook héél zielig dattie dood ging met die boot. Leonardo is gewoon gaaf. Gister een of andere vage comedy gekeken, maar hij was wel grappig. Ging natuurlijk helemaal nergens over, maarja. En kgaa zo Scary Movie kijken. Of Saw. Weetnogniet
|
|
|
Post by digitaldeceit on Aug 11, 2006 17:32:47 GMT 2
Return of the Killer Tomatoes
Omg, hij is zo droog! B)
|
|