liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Aug 11, 2006 20:59:16 GMT 2
En maar 1,49 bij de blokker! ...*en ja ik moet m nog steeds ff halen ^^* Heb gister mn eigen gemaakte film weer es gekeken *Psychocibine *..en echt, het brengt herinneringen naar boven ^^
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 12, 2006 18:32:18 GMT 2
lache! Gister samen met mn vriendin "rammen" van arie en sylvester gekeken. Kheb em al heel lang, maar sommige stukjes zijn gewoon goud
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 3, 2006 13:29:10 GMT 2
Heb gister the corpse bride gezien ^^...best romantische film ...erg leuk, maar vind het nog steeds raar om te bedenken dat dit de echte animatie is...soms vond ik het toch erg op coimputer effecten lijken *maar dat is niet zo, da weet ik, maar toch...knap gedaan *
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 3, 2006 21:15:12 GMT 2
Save the last dance, net Ik had 'm voor m'n verjaardag gekregen Best leuke film, wel een beetje minder leuk dan ik had verwacht. Maar evengoed leuk.
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 4, 2006 11:40:05 GMT 2
save the last dance ook maar dan op tv leuke films altijd, die dansfilms! ohja en 06/05, de film van Theo van Gogh over Pim Fortuyn. Best mooi!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 4, 2006 15:03:44 GMT 2
^ is idd wel kewle film heb gister eindelijk Return of the killer tomatoes gekeken en hij is echt hilarisch ...echt kijken!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 4, 2006 22:01:09 GMT 2
Love it Lethal weapen op tv. Best aardig, maar dr is een beetje een overkill geweest aan actie comedies die hier op lijken...
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 5, 2006 23:47:14 GMT 2
De laatste film was de sneak preview van fearless. Ik hou niet zo van chinese vechtfilms. Die daarvoor was Fragile. Echt een geweldig verhaal, kruising tussen horror en thriller en op sommige moment zo eng/vies dat ik niet durfde te kijken.. haha. Maar een topverhaal!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 5, 2006 23:54:08 GMT 2
Kben nu underworld evolution aan het kijken. De eerste vond ik helemaal geweldig, en hoewel de tweede iets ranziger en lastiger te begrijpen is, blijft ie cool...
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 7, 2006 18:42:07 GMT 2
Hostel, gisteravond.
Had wat meer van deze Tarantino verwacht. Wel n zieke film hoor, niet stom of saai.. Maar gewoon niet heel.. vernieuwend.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 8, 2006 0:41:05 GMT 2
Mijn maag draaide er bijna van om op lowlands ...mja idd, bruut maar niet vernieuwend ik heb gister the making of deliverance & damnation gekeken ...*oke tis niet echt een film, maar wel kewl ^^*
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 8, 2006 10:51:20 GMT 2
Gister Shakespear in love gekocht + gekeken. Gave film wel, lekker romantisch en de verwijzingen naar de verschillende stukken van Shakespear zijn ook kikke...
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 8, 2006 18:16:48 GMT 2
Mijn maag draaide er bijna van om op lowlands ...mja idd, bruut maar niet vernieuwend Jaajoh?? Wat had je op:| Ghehe maar ik ben eigenlijk nú 10 things I hate about you aan et kijken.. I just loooooooove it. Echt, hoevaak heb ik m al niet gezien? Maar het blijft zo heerlijk romantisch enzo
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 8, 2006 19:15:34 GMT 2
ik hou van shakespeare!! en btw shakespear e maar goed ik hou van julia stiles idd anouk.. ze is zo tof. verder had ik eigenlijk niks toe te voegen, ik kijk hardly ever films
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 8, 2006 21:15:07 GMT 2
Julia Stiles is idd gaaf. Ze heeft ook zo'n leuk hoofd.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 9, 2006 0:19:00 GMT 2
Leuk zou ik het niet willen noemen. Goeie actrice is ze zeker...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 9, 2006 2:40:44 GMT 2
Mijn maag draaide er bijna van om op lowlands ...mja idd, bruut maar niet vernieuwend Jaajoh?? Wat had je op:| Ghehe maar ik ben eigenlijk nú 10 things I hate about you aan et kijken.. I just loooooooove it. Echt, hoevaak heb ik m al niet gezien? Maar het blijft zo heerlijk romantisch enzo heel.veel.bier...en andere dingen mja daarom draaide die maar bijna om, maar wel zieke film ^^ en julia stiles...tsjah niet echt mijn ding, maar ze kan wel acteren heb vanaaf pirates 2 in de bios gezien...hijs echt zo kewl!
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 10, 2006 22:28:57 GMT 2
ik heb vrijdagavond lekker op de bank gehangen en das experiment gezien (aaaargggh geen engelse nasynchronisatie! mn duits heeft wel een boost gehad) en the shawshank redemption. Die eerste was echt tof, wel ziek, maar echt spannend. De tweede toevallig ook over een gevangenis, een echt stephen king verhaal, dat was te zien, hehe.
Beide supertoffe films en zeker aanraders!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 10, 2006 23:15:05 GMT 2
Scary movie 4 gezien vanmiddag. Niet echt leuk. De eerste was nog veruit het tofste, tweede minder, derde leuk, maar de vierde slaat eigenlijk de plank helemaal mis. Veel losse onderdelen bij elkaar geraapt met een slechte verhaallijn of whatever. Geen goeie duidelijkheid over alle films (meeste zijn wel herkenbaar, maar lng niet allemaal). Beetje een tegenvallertje dus...
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 11, 2006 17:22:54 GMT 2
Ik vond m ook niet zoveel aan.. Gisteraaf in de bios The Wickerman gezien. Ik vond 'm errug goed, je moet 'm zeker gaan zien! Wil 'r niet te veel over zeggen, want als je er te veel over weet is t niet meer leuk. Ik had er helemaal niks van verwacht, want ik wist totaal niet bij wat voor 'n film ik zat.. Maar hij is écht de moeite waard!
|
|