|
Post by sisterseptember on Sept 29, 2006 11:47:41 GMT 2
Scary movie 4 is standaard, maar hij was best leuk. Ik vind het gewoon afgezaagd worden.. Daarom blijft de eerste het coolste WAZZAAAAAAAAH & ik heb gister National Treasure gekeken. Best coole film! Hij is alleen een beetje ongeloofwaardig.. omdat die kerel echt aan de lopende band raadsels binnen 2 seconden weet te ontrafelen. Maar het is wel een vermakelijke film
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 30, 2006 16:18:31 GMT 2
Zwartboek
Ik zeg ren naar de bios mensen!
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 15, 2006 23:30:14 GMT 2
Sl8n8
En hijs niet aan te raden... Voor de pauze gebeurde er helemaal níks.. daarna werd het wel spannend... maar toch echt zo'n B-film!
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 16, 2006 16:09:06 GMT 2
...en die moeten we niet hebben dus
|
|
|
Post by Barbietrut on Oct 16, 2006 17:03:11 GMT 2
Ja bah er zijn echt te veel nederlandse films op dit moment in de bios! sl8n8, ober, taxishit en zwartboek. Maarja die laatste is wel goed. Ik ben dinsdag naar WTC geweest, die van (L) Oliver Stone. Best een goeie film en ik moest echt huilen want het was vet zielig.. ook dat ik geen drinken had maar wel veel te zoute popcorn dat was ook zielig haha En ik ga dinsdag over 2 weken geloof ik naar An Inconvenient Truth. Ofzo. Die film van Al Gore over het broeikaseffect in elk geval. Lijkt me echt vet interessant!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 16, 2006 17:11:29 GMT 2
WTC lijkt me echt een baggerfilm. Gezeik de hele tijd. Alsof dat de enige ramp is in deze wereld... dan vind ik die van al gore toch wel een mooie tegenhanger!
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 17, 2006 20:23:21 GMT 2
Nou met die docu over t broeikaseffect heb ik dus met de sneak preview gezien! ik zeg DOE HET NIET!
|
|
|
Post by Barbietrut on Oct 18, 2006 13:54:09 GMT 2
WTC lijkt me echt een baggerfilm. Gezeik de hele tijd. Alsof dat de enige ramp is in deze wereld... wat is dat voor een argument? in die contest is zwartboek ook een kutfilm, er zijn tenslotte wel meer rampen. en het is trouwens niet de hele tijd gezeik, het is een verhaal, geen docu. verklaar je nader?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 18, 2006 14:50:39 GMT 2
WTC lijkt me echt een baggerfilm. Gezeik de hele tijd. Alsof dat de enige ramp is in deze wereld... wat is dat voor een argument? in die contest is zwartboek ook een kutfilm, er zijn tenslotte wel meer rampen. en het is trouwens niet de hele tijd gezeik, het is een verhaal, geen docu. Tis zo ontzettend amerikaans. Kan ik niet zo goed tegen...
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 18, 2006 22:42:36 GMT 2
verklaar je nader? Nou er staat zo'n man de hele tijd voor een scherm van alles te vertellen over global warming... Ik zou het misschien leuk vinden voor een aardrijkskundeles.. Of nee, misschien toch niet. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er zóveel mensen weggingen uit de zaal, en heb dat zelf dus ook gedaan.. (ben de sneak sneaky uitgesneakt om in een andere zaal mee te gaan kijken)... dus zou je niet kunnen vertellen hoe het verder gaat.. Het eerste half uur is iig dodelijk saai. Maar dat komt misschien ook omdat ik echt een leuke film verwachtte, en dan zit je bij ZÓIETS. Ik vond het nogal langdradig en de enkele grapjes die erin zaten waren ook echt zó niet grappig
|
|
|
Post by Barbietrut on Oct 19, 2006 8:55:27 GMT 2
Ja oké, als sneak preview valt ie vast tegen, maar als je er bewust heengaat... Sowieso ben ik pro alle mensen die ook nadenken over het broeikaseffect dus dat scheelt al..
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 20, 2006 15:59:51 GMT 2
wat is dat voor een argument? in die contest is zwartboek ook een kutfilm, er zijn tenslotte wel meer rampen. en het is trouwens niet de hele tijd gezeik, het is een verhaal, geen docu. Tis zo ontzettend amerikaans. Kan ik niet zo goed tegen... neem dan al die "afgezaagde" WOII films. Dat is dan toch hetzelfde? Nee, ik vind het ook geen sterk argument. Er zijn al zoveel films over dezelfde onderwerpen gemaakt..toch? Laatst gekeken film was 50 first dates. Hij blijft grappig [wanna...sjee my musjcles? You may touchj them ]
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Oct 27, 2006 14:26:06 GMT 2
Zijn ook maar paar goede van gemaakt...van oorlogsfilms dan Kheb gister Eternal Sunshine Of The Spotless Mind gekeken ^^...hijs echt zo romantisch ...vind het echt een hele mooie film en heel bizar verhaal
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 27, 2006 17:10:14 GMT 2
vertel en ik heb een film gezien met Hugh Grant die geen baby wilde. Ik heb maar stukjes gezien,maar die waren geweldig Hugh is de shit
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Oct 28, 2006 2:13:38 GMT 2
ow...euwh, Nine Months nja tis zo van eerst heel normaal enzo, en dan krijgt die gast *jim carry* ineens het bericht binnen dat zijn liefje *kate winslet* hemn uit haar geheugen heeft gewist...en dan begint het heel raar te worden en gaan realiteit en gedachten door elkaar lopen, echt hel mooi gedaan, want het is nog te volgen ook ik heb nog Duel gekeken...eerste full length film van Steven spielberg...die spanning die hij daarin opbouwt is echt subliem *en hij is echt uit 1973 *
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 28, 2006 23:49:07 GMT 2
Ben nu the texas chainsaw massacre aan t kijken en ik vind m echt gewoon vol spanning & sensatie zitten!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Oct 29, 2006 5:19:19 GMT 2
het orgineel is uiteraard beter ^_^ heb m ook gezien
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 29, 2006 12:04:15 GMT 2
jaa.. hoe beschamend misschien ook.. ik had de film sowieso nog nooit gezien Maar t origineel zal ongetwijfeld beter zijn Deze vond k toch ook goed!
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 29, 2006 13:41:57 GMT 2
ik wilde gister voor de grap wel es Poltergeist gaan kijken maar toen ben ik maar voor licht vermaak gegaan: X-factor
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 29, 2006 14:22:08 GMT 2
Ja dat heb ik gemist, had ik ook wel een klein stukje van willen zien! Was het wat?
|
|