|
Post by sisterseptember on Oct 29, 2006 18:40:02 GMT 2
het was... "wel grappig" idols was leuker
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Oct 29, 2006 22:05:17 GMT 2
Tsja... t is zeker ook zo.. been there, done that. Of niet? T lijkt me zo.. njaa.. niet vernieuwend
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 30, 2006 8:55:29 GMT 2
nee niet vernieuwend. de jury is, op Henk-Jan na, niet leuk meer maar het is wel grappig dat er nu ook heel oude talentloze mensen meedoen je snapt niet dat die meedoen.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Nov 3, 2006 22:45:28 GMT 2
Jaa indeed, die audities zijn altijd wel grappig. Maar goed, t komt voor mij op een heel ongelukkig tijdstip, en de herhaling.. niet boeiend genoeg om te kijken Net even Blow gekeken... had zin in een dvd'tje na het harde werken
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Nov 3, 2006 23:36:20 GMT 2
|
|
|
Post by Barbietrut on Nov 5, 2006 11:44:46 GMT 2
veni vidi foetsie ik heb gister fear and loathing in las vegas gekeken.. maar tot de helft toen werd ik para nee toen viel ik in slaap haha maar die film blijft echt zo genius! (L)
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Dec 1, 2006 14:07:07 GMT 2
en wij hebben m toen afgekeken tijdens het eten ^_^ ik heb gister The Island gekeken ik ben meestal niet zo van de michael bay achtige hollywood films, maar deze was toch wel erg goed moet ik zeggen, gewoon goede soms enigzins hersenloze actie
|
|
anouk
|
Post by anouk on Dec 3, 2006 12:17:41 GMT 2
Da's toch die film met die klonen?
Ik heb woensdag ofzo Love Actually gezien. Ik geloof dat ie wel leuk was, maar ik was zó moe dat ik de hele tijd in slaap viel.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 5, 2006 1:20:35 GMT 2
Daarnet de eerste LOTR weer eens gezien. Nou ben ik helemaal geen LOTR man, maar toch was et wel erg leuk eventjes, en ik was dr echt voor in de mood. Dus ik ga de serie ff jatten van mn werk, en in de aankomende tijd kijken...
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 5, 2006 10:35:42 GMT 2
Ik begon gisteravond aan the constant gardener maar ik viel na een kwartier in slaap.. had em ook al eens gezien en vond het toen wel in indrukwekkend verhaal.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Dec 5, 2006 23:34:03 GMT 2
Ik heb vandaag een stukje van de Sound of Music gekeken, vorige week had ik m voor mn zusje gekocht.. omdat ik m zag liggen en wist dat ze die heel graag wilde hebben. Zelf had ik 'm nog nooit gezien en.. dat houd ik zo. Wat een dodelijk saaie film zeg.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Dec 6, 2006 1:01:59 GMT 2
HAHAHAHA zo kan je het ook zeggen ^_^ nja dodelijk saai vind ik m niet, maar het is idd nul special effects, geen actie en dergelijke...gewoon een aardige speelfilm *maar voor die tijd echt een topper vind ik * maar geef toe, die scene bij de begraafplaats van die kerk was wel spannend
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 6, 2006 13:41:30 GMT 2
Vroegâh, toen je klompen nog hip waren en je burka new age, toen kende ik the sound of music uit m'n hoofd. Vond het een ge-wel-di-ge film als kind. Ach ja.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Dec 7, 2006 0:40:45 GMT 2
Ghehe, ik ben er niet mee opgegroeid, en.. ach ik denk niet dat ik héél veel gemist heb Ik heb echt maar een héél klein stukje gezien maar t sprak me totáál niet aan Vandaag Never Been Kissed gekeken, had m uiteraard al een paar keer gezien maar ik vind t wel een hele lieve film
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 7, 2006 15:20:26 GMT 2
Ik vind the Sound of Music echt leuk zo'n stomme familiefilm Als laatst... Pirates of the Caribbean 1. Mn zus heeft deel 1&2 gekregen Hip! The deepest circle of hell is deserved for betrayers and mutineers...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Dec 8, 2006 18:42:52 GMT 2
Ghehehe...nou danzitten wij wel goed ...ofzo ^_^ Omdat ik ziek ben heb k dus genoeg tijd om films te kijken en kheb euwh Sin City voor het laatst gekeken zeer briljante film, zeker als je je bedenkt dat de film is opgenomen met alleen maar van die blue screens
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 9, 2006 14:49:04 GMT 2
Ik heb gisteravond Code 46 gekeken met Simon. Het is echt een toffe film! Het verhaal is ongeveer zo (het is best lastig ), er was een moment dat er nog maar 24 mensen waren geloof ik en vervolgens mag er dus alleen voortgeplant worden dmv klonen. Je mag geen seks hebben met iemand met wie je 100, 50 of 25% overeenkomst hebt, dat is strafbaar. In deze 'wereld' ben je niets zonder verzekeringspasje en als je zwakker bent door ziektes of iets krijg je geen verzekering en leef je dus op de straat. Michael Geld, de hoofdrolboy, wordt hierheen gestuurd omdat er fraude is gepleegd met die pasjes. Hij krijgt eem empathievirus ingediend waardoor hij weet wat mensen denken en doen als ze enkel één ding over zichzelf vertellen (psycho, huh?). Hij komt erachter wie de dader is, een vrouw, nadat hij een avond met haar is uitgeweest. Ze hebben seks en hij wil haar niet verraden, dus hij geeft aan dat iemand anders het is en vliegt weer terug. Vervolgens moet hij terug naar Shanghai omdat er nog steeds wordt gefraudeerd en dan komt hij erachter dat die vrouw zwanger van hem is geworden, waardoor ze haar mind hebben gewist omtrent alles wat zij van hem en de zwangerschap weet. Verder zal ik niet vertellen, voor als je hem zelf nog wilt kijken, het is echt een mooie film waar je nog lang over blijft nadenken (het deed mij denken aan Minority Report, ook zo'n geweldige film, en de vrouw die Agatha speelt daarin speelt hierin dus die vrouw, misschien daarom ook). Anyways.. zeker een aanrader!
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 9, 2006 16:47:08 GMT 2
hmmm klinkt érg vet! ik ga m onthouden
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Dec 10, 2006 15:45:38 GMT 2
Whiej ik heb vannacht Ice Age 2 gezien! Eindelijk! Wat een geweldige film is dat zeg...echt heel goed en Scratch was weer heel lief, ook in ninja stijl Diego, sid en manny waren nog droger als in deel 1...heb echt te vaak dubbel gelegen
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 10, 2006 16:02:03 GMT 2
Haha ik heb ice age2 2 keer in de bios gezien.. vind het wel een aftreksel van deel 1, maar hij is wel leuk.
|
|