xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 10, 2006 20:38:44 GMT 2
1 was leuker, 2 was een aardig tussendoortje bij de lunch... Zit nu south park the movie te kijken. Geweldige film is dat toch!
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 11, 2006 12:07:47 GMT 2
ja die wilde ik ook graag zien! was op tv toch? alleen ik heb m weer gemist
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 11, 2006 15:40:49 GMT 2
ja wassie op tv? dat verklaart waarom iedereen em dit weekend heeft gezien..
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Dec 11, 2006 15:48:26 GMT 2
Ik heb The Princess Dairies 2 gekeken. Dont ask
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 12, 2006 12:51:54 GMT 2
WAAAROM?
|
|
anouk
|
Post by anouk on Dec 13, 2006 22:46:03 GMT 2
ghehe Ik heb een zusje, weet je wel Maarr ik heb Ik omhels je met duizend armen gekeken. Had m maandag voor mezelf gekocht en ik vind m mooi
|
|
anouk
|
Post by anouk on Dec 13, 2006 23:09:41 GMT 2
Oja, en ik ben naar Perfume geweest!
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 14, 2006 15:14:10 GMT 2
Oe vet! En ik omhels je... is vet mooi alleen wel minder mooi dan het boek de moeder in het boek is zó cool. Weetjenog, dat ze over haar been klaagt. "GODVERDOMME, dat týfusbeen! Aaah shit, die klerepijn ook altijd en gódver waarom houdt het niet op." "Jemig", zei ik. maargoed.
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 14, 2006 16:36:50 GMT 2
Ik omhels je wil ik ook zien, ik heb net het boek uit. Mooi!
|
|
anouk
|
Post by anouk on Dec 14, 2006 19:28:02 GMT 2
Jaa, boek zéker mooier maar ik heb besloten om boeken & films niet meer met elkaar te vergelijken. Hoewel ik wel weer heel erg zat te janken tijdens die film.. Vooral toen ze 'jaaaa' moest zeggen en giph haar ging omhelzen zo van 'Mama, ik hou van je!'.. Ik weet niet, maar ik werd er zó sentimenteel van! Sowieso als mannen huilen hoor, maar nouja, ik zat huilend bij mn tv
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jan 13, 2007 1:27:34 GMT 2
Ik dacht, laat ik hier maar weer es wat posten Deze week heb ik Saw 3 gezien, wat ik.. nou niet tegen vond vallen. Wel heel luguber hoor, zitten wel ranzige scenes in. Maar ach. Nu ik 3 ook gezien heb vind ik eigenlijkd at het niet drie films zijn, maar éen hele lange.. gewoon drie delen opgedeeld zegmaar. Hello diktehippers, I wanna play a game. In the stomach of your best friend is hidden a little key. It's the key to a little box. Inside of that box you'll find another key. You've got to open a door and search the last key. This is the key to free yourself from the big dangerous thing on your head. You have to free yourself in twenty minutes from now on, or else you'll be nothing more than a deaad body. Let the games begin. Ook The Notebook gezien. Hij kwam op tv en ik had van Vief gehoord dat ik die zéker eens moest zien en wát een ontzettend mooie film zeg Ik zat natuurlijk weer te janken (wat ik overigens helemaal niet gauw doe bij films hoor, ook al lijkt dat misschien zo. Maar ik was al in een sentimentele bui en toen ook die film nog.. zucht.) Maar t was gewoon échte liefde. En ik ben vandaag naar Een beetje verliefd geweest. Toeval eigenlijk, we wilden wat leuks doen en die film zou net beginnen. Was best grappig hoor, leuk om een keer te kijken maar ik raad m je niet héél erg aan ofzo.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 13, 2007 2:51:59 GMT 2
Yes-R zit er in toch?
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 13, 2007 12:00:52 GMT 2
Dat weet jij dan weer maar dat klopt, geloof ik En ik wil SawIII ook nog erg graag zien Mooi dat-ie niet tegenvalt, in ieder geval. Ik heb Pride en Predjudice gezien! Oooh wat een romantische film Erg mooi en ook wel erg grappig door die ontzettende verheven taal Erg tof! En gelukkig een happy end. Ja, we hebben nu voor een maand film1,2 en 3 dus daar ga ik ff flink gebruik van maken Ik heb gister alleen SawII alweer gemist. Zucht. Maar die heb ik toch al 2 keer gezien. En aankomende donderdag komt het Schnitzelparadijs op nederland 3. Die ga ik echt wel kijken! ;D Lijkt me een heel leuke film. Ben benieuwd!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 13, 2007 12:03:06 GMT 2
Schnitzelparadijs is erg lache vooral Tygo Gernandt als verknipte oostblokker is erg goed gecast, hoewel ie maar een redelijk kleine rol heeft. Ik heb dr iig smakelijk om kunnen lachen!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jan 14, 2007 23:19:25 GMT 2
Ik heb Saw 3 afgelopen dinsdag gezien. Ik vond het juist een beetje jammer dat er teruggespeeld wordt op de eerdere delen. Ik vond het gruwelijk en heb veel m'n handen voor m'n ogen gehad, iets wat ik echt bijna nooit doe. Ik vind het alleen een beetje uitgemolken onderhand.. 1 was zo geniaal, 2 was een beetje een tegenvaller en wat 3 betreft.. tsja leuk tijdverdrijf maar ben blij dat ik er geen geld aan uitgegeven heb, maar heb gedownload, zeg maar.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 15, 2007 16:32:36 GMT 2
ja veel mensen zeiden dat-ie gewoon ronduit walgelijk was... ik weet het ook niet helemaal hoor, ik denk wel dat ik m ga kijken
|
|
|
Post by Barbietrut on Jan 16, 2007 23:44:00 GMT 2
Ik heb vanmiddag Goodbye Lenin gekeken. Een leuk verhaal, alhoewel ik niet begreep waarom er op het hoesje stond dat het een feelgoodmovie is, want daar ben ik het echt niet mee eens. Maar wel een interessant verhaal!
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 17, 2007 8:36:03 GMT 2
Ja Goodbye Lenin stond ook nog op mijn to-see-lijstje Hij was wel grappig, of niet?
|
|
|
Post by Barbietrut on Jan 17, 2007 15:32:16 GMT 2
Ja, wel grappig! maar het is gewoon een verhaal, bij een feelgoodmovie denk ik aan shrek ofzo..
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 17, 2007 16:25:04 GMT 2
ja inderdaad zo'n familiefilm
|
|