xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 18, 2007 1:00:19 GMT 2
Neee, van die kerstfilms! Jingle all the way enzo!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jan 19, 2007 13:49:47 GMT 2
ik kijk geen kerstfilms, daar ben ik te cool voor hahaha ik kijk alleen babe
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 19, 2007 17:46:41 GMT 2
nee, want dat is cool... Gister Wayne's world 2 gekeken. Geweldige film. Superdroge humor, en als je austin powers leuk vond vind je deze ook leuk, want mike myers heeft een beetje dezelfde soort humor gebruikt in beide films. Deze eigenlijk nog flauwer, door een hele grote rits bekende namen en vooroordelen enzo. Ze hebben zelfs een lookalike van Jim Morrisson een rol gegeven in die film, om maar even de toon te zetten. Een klassieker, en als je em nog niet gezien hebt, doen dus!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jan 20, 2007 12:05:57 GMT 2
Ik ben naar Apocalypto geweest gisteravond.. en echt. Als je het bij Saw3 droog hebt gehouden is dit een nieuwe uitdaging. Ik kreeg echt kotsneigingen en heb de popcorn maar weggezet. Het is echt een ontzettend vieze film, op zich wel grappig om te zien, maar wederom zo'n geval van ik ben blij dat ik de kaartjes niet heb betaald.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jan 27, 2007 0:03:29 GMT 2
Ghehehe ^_^ Nou ik heb Saw 3 gedownload en net gekeken met hard volume en alles MAAR...ik vond m nou niet echt ranzig ofzo, er zaten wel wat schrikmomenten in maar meer ook niet echt Ik blijf van mening dat er geen film ranziger is dan Hostel *ben btw Apocalypto ook aant downen...hijs nu op 45% *
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jan 27, 2007 18:15:26 GMT 2
Nou ik vond Saw af en toe best ranzig.. Tijdens Hostel viel ik zelfs in slaap.. Ik heb Eurotrip pas weer even gekeken.. Flauw maar léuk
|
|
anouk
|
Post by anouk on Mar 12, 2007 22:56:14 GMT 2
Gisteravond; Music & Lyrics.
En ik vond t gewoon héél leuk ;D
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 12, 2007 23:41:07 GMT 2
Eurotrip is echt de bom.. Gister Ocean's twelve gekeken met wat vrienden na het gourmetten. Leuke film wel, maar een typische sequel...
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 13, 2007 15:32:38 GMT 2
Oké ik herzie m'n post van hierboven, ik heb gisteravond the Nightmare Before Christmas gezien. Maar ik kon mn aandacht er sowieso al niet echt bijhouden en toen ik me ineens herinnerde dat ik vandaag een toets had heb ik hem maar uitgezet en even de lesstof doorgenomen. Om vervolgens te gaan schaken
|
|
anouk
|
Post by anouk on Mar 16, 2007 12:48:20 GMT 2
Ghehe eurotrip... tijdje terug op dvd gekocht omdat ie gewoon gááf is
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 16, 2007 13:57:27 GMT 2
Hij is ook gewoon gaaf bovendien; Michelle trachtenberg... *drool* Ik heb daarnet borat gekeken. Ik moet zeggen dat ie zeker erg komisch is op tijden, maar een beetje te stupide. Het is geen parodie, en het lijkt niet eens op een "documentaire" zoals de makers bedoelden ofzo. LANG niet zo leuk als Ali G, maar toch best vermakelijk op zn tijd...
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 16, 2007 15:08:45 GMT 2
ik heb my superexgirlfriend gezien dinsdagavond, echt een gekke film. en ik vond hem ook niet zo heel erg leuk eigenlijk, maar ik had hem ook niet uitgezocht
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 17, 2007 20:29:05 GMT 2
ohja Eurotrip heb ik ook als laatste gezien! [ This is definitly where I parked my car!] Ik vind Cooper Harris echt zó'n geweldig gezicht hebben ;D Hij heeft echt zo'n hóófd voor die rol. Heerlijk En zometeen Bridget Jones's Diary 2 op tv nog wel.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Mar 19, 2007 17:36:29 GMT 2
Happy Feet, stomme film. Maar ik pas een paar dagen op m'n nichtjes en ik ben gister met ze naar de bios geweest
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 20, 2007 16:23:57 GMT 2
ik vind m wel schattig maar toch een beetje een tegenvaller. laatste film... nog steeds bridget jones
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Mar 20, 2007 17:18:13 GMT 2
Laatste films: Tenacious D - The Pick Of Destiny *deze is echt fucking awesome!...echt een toppertje ^_^* Kiss Kiss Bang Bang...een homofiele Val Kilmer, hoe geweldig is dat? Maar hele vette film, met een verteller die alles verneukt en alles geniaal aan elkaar lult
|
|
anouk
|
Post by anouk on Mar 20, 2007 20:20:18 GMT 2
Ja, hoe is Kiss Kiss Bang Bang verder?? Ik zag m n keertje bij de Free Record Shop liggen.. wilde 'm kopen.. en waarom niet weet ik niet meer maar.. hoe is ie ?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Mar 20, 2007 21:38:12 GMT 2
Ik vind m werkelijk geniaal, het is zoiets als euwh...als je van de guy ritchie films houdt *snatch, lock stock enz.* dan vind je deze ook erg goed Het verhaal is gewoon ook erg sterk en echt subliem verteld door een van de hoofdrolspelers *robert downey jr ...hij heeft er ook echt de stem voor ^_^*
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 26, 2007 17:44:47 GMT 2
Kiss kiss bang bang heb ik ruim een jaar geleden in de bios gezien.. ik vond hem toen erg leuk en val kilmer is natuurlijk altijd adorable. Laatstgekeken film is Harry Potter & the Philosophers Stone, ik heb ze alle vier gedownload ^^ maar de boeken blijven natuurlijk veel en veel beter.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 26, 2007 19:38:30 GMT 2
zijn ze eindelijk allemaal klaar? Ik heb laatst the virgin suicides gezien. Wel echt een aanrader voor iedereen, ookal is ie soms een beetje twisted, het zou zo maar kunnen gebeuren...
|
|