|
Post by Barbietrut on Mar 28, 2007 19:53:10 GMT 2
Kies en verklaar je nader! (Vooral als je op 5 hebt gestemd)
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 28, 2007 19:54:29 GMT 2
Ik lees dus zelf liever de metro, omdat ik de lay out van de Spits vervelend vind en ik vind het een beetje à la telegraaf. Alhoewel die nieuwe kleuren van de Metro (blauw) ook niet echt prettig vind blijf ik bij deze. En sowieso ligt deze bij de ingang van het station waardoor ik altijd naar binnen ga als ik moet werken dus dat scheelt ook wel
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 28, 2007 21:18:41 GMT 2
Ik ben analfabeet! Ik lees ze allebei wel eens maar alleen als ik lang met de trein reis. Ik vind ze allebei wel oke en kan het verschil zo even niet bedenken
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 29, 2007 0:41:16 GMT 2
Ik vind de metro prettiger lezen. Leukere en betere items, met meer flair geschreven. Spits vind ik zakelijk overkomen maar zakt als een hoop stront in elkaar als het op tekst aankomt... trouwens; waar is die nieuwe krant in de poll?
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 30, 2007 12:21:24 GMT 2
welke nieuwe krant? IK KREEG VANDAAG TROUWENS POTVERDORIE DE TELEGRAAF IN DE BUS! en ik heb een abonnement op het nrc next. doe is effe normaal, het is al de 2e keer. echt bout!
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 30, 2007 15:07:56 GMT 2
Spits! Want.. dies gewoon leuker
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 30, 2007 20:28:22 GMT 2
welke nieuwe krant? IK KREEG VANDAAG TROUWENS POTVERDORIE DE TELEGRAAF IN DE BUS! en ik heb een abonnement op het nrc next. doe is effe normaal, het is al de 2e keer. echt bout! tssss... Telegraaf is echt een kutkrant. Zelfs als 'vakantiekrant' vind ik m niet meer leuk, haha
|
|