|
Post by digitaldeceit on Jan 30, 2008 21:04:33 GMT 2
Jullie hebben vast wel van de twee friese moeders gehoord die hun onmacht over het feit dat ze hun kinderen nooit meer zien (omdat ze de hele dag in bed schijnen te liggen), willen afwentelen op de horeca en eigenlijk op alles wat laat & leuk is. Inmiddels hebben de twee al meer dan 80.000 handtekeningen verzameld en gaan ze met een zogenaamd burgerinitiatief naar de tweede kamer om een voorstel tot een algemene sluiting van horeca om 2 uur, natuurlijk van de zijlijn toegejuicht door extreem christelijk en consorten. Dikke onzin natuurlijk, maar helaas horen we dit soort geluiden steeds vaker in nederland. Gelukkig is er een tegeninitiatief. Doe mij en jezelf een lol en teken deze petitie en stuur hem dan door naar tenminste 5 anderen, dan moeten we die 80.000 handtekeningen in no time kunnen evenaren! Stemmen! www.maakvanuitgaangeenspoedklus.nl
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jan 30, 2008 21:10:27 GMT 2
ik heb getekend! idd, wat een onzin zeg...stelletje trieste mensen we staan al op bijna 52.000 handtekeningen!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 30, 2008 21:34:01 GMT 2
Echt gezeik idd. Hamer dan op de late begintijden. Als mensen om half 1 uitgaan en 2 uur dr uit moeten gaan ze alleen maar buiten problemen zoeken...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 31, 2008 14:42:59 GMT 2
Ik vind het ook gezeik. Als je je kinderen nooit meer ziet, doe je het als ouder ook fout Verder: laat ons lekker partyen 's nachts. Ik zie mezelf niet netjes om half 8 naar de kroeg gaan om dan om 11 uur weer thuis te zijn. Van 11 tot 5 heeft toch wat leukers . Maar sowieso. Maak je niet druk. Ik teken hem!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 3, 2008 14:14:15 GMT 2
Precies! het zorgt alleen maar voor problemen!
|
|