|
Post by Barbietrut on Mar 29, 2006 14:27:42 GMT 2
Ts begint: zwarte stuka broek met ergens onder mn knieën aan de buitenkant 2 zakken, met roze achtergrond en zwarte doodshoofdjes.. zwart/wit riem met respectievelijk wit/zwarte doodshoofdjes erop (volgens mij kom ik best eng over op kleine kindjes vandaag ) mouwloos topje, horizontaal rood/zwart gestreept dik zacht fijn grijs vest
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Mar 29, 2006 15:43:38 GMT 2
grijsche broek, zwarte osiris schoenen, spitfire wheels t - shirt.. en een hele mooie blauwe boxer
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 29, 2006 18:58:13 GMT 2
Spijkerbroek, zwart H&M shirtje, grijs bolero'tje, blauwe ketting en blauwe vintage laarsjes. Hip heh.
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 30, 2006 14:14:57 GMT 2
Ts begint: zwarte stuka broek met ergens onder mn knieën aan de buitenkant 2 zakken, met roze achtergrond en zwarte doodshoofdjes.. zwart/wit riem met respectievelijk wit/zwarte doodshoofdjes erop (volgens mij kom ik best eng over op kleine kindjes vandaag ) mouwloos topje, horizontaal rood/zwart gestreept dik zacht fijn grijs vest ALTO haha Ik draag een schotseruitenbroek, met een metolllpyramidriem, een zwart topje met daaroverheen een zwart bloesje, en een zwarte ketting met een hoop kraaltjes en glimdingetjes en een kruisje. En sexy lingerie natuurlijk, hehe En anouk, jij... bent zo hip
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 2, 2006 11:58:36 GMT 2
aight.. ik ben net wakker.. groene stuka broek.. knalgroen, doemaar groen zeg maar erh paars tshirt van mn vriend gepikt.. en bruine trui die ik ook van iemand geleend had bij het uitgaan van de week.. ik heb geen eigen kleren haha
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 2, 2006 14:01:30 GMT 2
ik draag een grijze knuffeltrui en een ketting van him een donkerblauwe ribbroek met mijn metolpyramidriem en zwartwitte sokken en zwarte vans ^^ &stukabroeken zijn relaxed!
|
|
|
Post by chimairagerth on Apr 4, 2006 9:38:33 GMT 2
Boxershort (zwart) 'ik kan altijd en overal slapen' slaapshirt
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 4, 2006 12:45:23 GMT 2
haha. staat dat erop ja? je komt vast net je nest uit
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 4, 2006 17:19:48 GMT 2
ha wederom een knalgroene stuka en een zwarte -or-at-least-used-to-be-black- trui van soad urh nog een topje eronder niet zo boeiend vandaag
|
|
|
Post by chimairagerth on Apr 4, 2006 18:36:09 GMT 2
haha. staat dat erop ja? je komt vast net je nest uit heb jij een camera op me kamer hangen ofzo
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 4, 2006 19:15:39 GMT 2
haha. staat dat erop ja? je komt vast net je nest uit heb jij een camera op me kamer hangen ofzo nee ik en ik vertel het aan iedereen door
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 5, 2006 15:07:43 GMT 2
Ik heb n zwart-wit streepjes shirtje aan (zegmaar zo'n boevenshirt weetjewel).. met n wit blousje dr onder. En nu net n soort van joggingbroek aangetrokken omdat ik mn spijkerbroek ff zat was en toch niet meer wegga vandaag
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 6, 2006 15:17:26 GMT 2
Haha. Boevenshirt yeah
Ik heb eeeeene driekwartwijdespijkerbroek aan Met mijn metolriem ofcourse B) Sokken met heeeeel dunne gekleurde streepjes Beenwarmers vans en een zwart zacht truitje van de H&M. En een spikeketting en een HIMketting. ^^
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 9, 2006 15:41:48 GMT 2
Vans, spijkerbroek, zwart jasje met ribstof en zilveren knopen, dr onder een roze-zwart streepjesshirtje.
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 9, 2006 16:15:52 GMT 2
hiiip! Goed. Ik heb een lentegroene broek aan met grasgroene sokken vans zwartwitte handschoentjes met halve vingers, die altohandschoenen ja en een zwart shirtje met halve mouwen en mijn metolriem. yeah!
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 13, 2006 13:29:48 GMT 2
altohandschoenen ;D ikkeh.. spijkerbroek.. zwart truitje.. zwart tshirt eronder,, omdat het een te lage v hals heeft vandaag ben ik simpel
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 13, 2006 17:20:54 GMT 2
casual sjan B( En jaa, altohandschoenen Ik draag armwarmers, zwart shirtje en een schotseruitenbroek. En zwarte sokken ;D
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 14, 2006 14:37:02 GMT 2
knalgroene broek , bruin truitje met lange mouwen en daarover een armloos rood/zwart gestreept topje.. want die kleur komt ook nog terug onderaan mn broek, dus ik ben gewoon vet stylish vandaag
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 17, 2006 13:27:19 GMT 2
wauw man, daar heb je vast over nagedacht ik draag een lentegroen truitje, een donkerblauwe broek, spaanse sloffen en mijn metolriem natuurlijk ;D
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 18, 2006 13:07:38 GMT 2
Spijkerbroek, zwart shirtje, olijfgroen vestje tot de helft, bruine vintage muiltjes.
|
|