xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 21, 2007 18:15:03 GMT 2
Omdat jij wel een beetje screamo bent? ik heb aan... Groene legerbroek, zwart DVS skull shirt, zwarte sokken, zwart/witte boxer en mn echt-niet-emo riem...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 21, 2007 18:39:23 GMT 2
Jeetje, daar heb je lang over nagedacht of niet? 'Screamo'
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 21, 2007 20:44:13 GMT 2
BFMV shirt.. ricardo, wat doe je me aan Vivian mag dat, maar jij..! Sorry lieverd! Hou je nog van me? maar een BFMV shirt doet het echt verdomde goed in de triangel *top 40/techno/pop dansding in delft* Werd er laatst echt 8x op aangesproken wat een gaaf tshirt en een goede band het was Maargoed...i'm wearing: joggingbroek, slippers, SKB shirt en mn immortal vest.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 22, 2007 20:47:15 GMT 2
..dat heb je ook echt geteld Zo leuk?! Jaa, ik zie er wederom perfect uit! Blauw-wit gestreepte blouse met een grijze trui erover, spijkerbroek en enkellaarsjes.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 23, 2007 15:13:20 GMT 2
Nja ik heb me net omgekleed Maar net had ik mn driekwart legerbroek aan, ramones tshirt, pet en zwarte osiris. Nu draag ik mn thuiskleren
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 23, 2007 15:20:06 GMT 2
maar een BFMV shirt doet het echt verdomde goed in de triangel sorry, maar DE TRIANGEL?! ;D ;D en tuurlijk hou ik van je, altijd hè En ik heb vandaag iets aan, dat wil je niet weten een tuniek met een zwarte panty. hij is donkergrijs met een zwart bloem- en krulletjesmotief verder heb ik daar een zwart shirt onderaan en mn allstars (ik begin te twijfelen of het daar wel onder staat, maar het is beter dan mijn kisten ) verder mijn spiraaloorbellen (in het kader van krulletjesmotief) (die lijken alsof ze door mijn oor heen zijn gedrukt, zo nep! )
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 23, 2007 22:46:02 GMT 2
En zelfs in m'n huispak ben ik om door een ringetje te halen! Grijze sportbroek, wit met grijze trui en witte wollen sokken
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 24, 2007 13:18:35 GMT 2
Dat was inderdaad je juiste manier op daar op te reageren... wat een baggertent... 0=) ik draag nu een groene legerbroek, mn geen-emo-riem, en een superhip bruin shirt met allemaal flupsels dr op gedrukt die mn zus had meegenomen uit new york voor mn slagen...
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 24, 2007 17:15:31 GMT 2
En zelfs in m'n huispak ben ik om door een ringetje te halen! rot op man En ik heb mijn tuniek toch maar niet naar school aangetrokken. Toch maar voor de good-old bruine baggy broek gegaan, zwart shirt en t-shirtje met witte schedels erop. Véél. Hij is best emo eigenlijk, maargoed, als je er een vrolijk gezicht bij trekt dan valt het mee
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 24, 2007 17:32:05 GMT 2
Dat was inderdaad je juiste manier op daar op te reageren... wat een baggertent... 0=) En ik geef je er gelijk in! Nee tis echt een ballentent, maar met genoeg gezellige mensen lijkt het net elk ander tentje/uitgaansding Ik heb aan: zwarte broek, slipknot longsleeve met daaroverheen een machine head shirt en de gebruikelijke sokken, boxer en kisten ontbreken niet
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 24, 2007 18:30:49 GMT 2
Spijkerbroek, Grijs tshirt (Serieus wat heb ik met grisj de laatste tijd?), Zwart vest en pettt (:
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 25, 2007 10:20:59 GMT 2
Herft en winter ofzo? ik heb iets aan wat overal bij past: Zwart Weet nog niet wat, want ik ga zo douchen dan trek ik weer wat anders aan
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 25, 2007 13:53:37 GMT 2
Spijkerbroek, Roze tshirt, Zwart vest, Roze DC's ermmm dat was het volegns mij wel
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 25, 2007 16:53:16 GMT 2
Ow ik heb me omgekleed Nu heb ik eeen zwarte broek, witte studs riem, zwart/wit tshirt, zwarte haarband, schoenen weet ik nog nietr Gosh I'm emo :')
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 25, 2007 19:37:43 GMT 2
Joh, echt he... Wearing the same as yesterday...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 25, 2007 22:14:41 GMT 2
Pff noem je mij nou emo?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 25, 2007 23:44:30 GMT 2
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 25, 2007 23:50:54 GMT 2
jah wat is ze nou? Screamo of emo...make up your mind man! *maar ergens heb je wel gelijk over de emo (fluit fluit)* ik heb nu aan: zwarte broek, bebop shirt en slippers B)
|
|
|
Post by masterpoef on Sept 25, 2007 23:51:48 GMT 2
uhh... eigenlijk loop ik vaak alleen in een gewaad.. met een tijgerprint stringetje eronder... en natuurlijk niet te vergeten de oorwarmers!!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 26, 2007 0:13:44 GMT 2
Als je ooit een foto ziet van sybo, zal het je weinig meer verbazen jongens..
|
|