|
Post by sisterseptember on Sept 29, 2007 20:23:08 GMT 2
eeh eigenlijk niks anders dan mijn oversized grijze ikbenbrakenblijfthuisbroek en mijn oversized ikbenbrakenblijfthuistrui. en hele gave sokken, met een piratenschedel op mijn tenen Als ik mijn sloffen uittrek (die heb ik ook nog aan!) dan kijken ze je zo guitig aan ik heb ook de hele dag mijn bril opgehad, wat ook uitzondering is
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 30, 2007 5:51:49 GMT 2
Wat zeg je me nou, mevrouw van Rijsewijk? ^_^ ik zag er vandaag *in mijn ogen * echt leuk uit! Hat een witte broek aan, met mn PPSR shirt én mn lucky boxers...een geruite B) *maar die zat onder de witte broek natuurlijk *
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 30, 2007 13:00:49 GMT 2
Ik loop nog in mn badjas! Straks trek ik ook niks bijzonders uit de kast, ik hoef alleen maar eventjes op te passen en that's it voor vandaag. Ga ik dus niet zoveel moeite voor doen
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 30, 2007 13:10:46 GMT 2
Vandaag niet erg veel bijzonders aan Spijkerbroek, zwart tshirt en ff een trui zoeken zo. Terwijl ik straks wel dat interview heb en dat word opgenomen, maar ik heb er schijt aan, vandaag ben ik brak
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 30, 2007 13:13:04 GMT 2
Je kan toch ook dat interview afnemen en niet voor de camera zitten? Ik heb eh, een slonsdagje Dickies, big d shirt (die iets te groot is) en mn anti-flag vest (die ook niet klein is)
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 30, 2007 13:15:31 GMT 2
Ik moet juist in beeld omdat ik er feedback over moet krijgen
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 30, 2007 14:56:22 GMT 2
Je kan toch ook dat interview afnemen en niet voor de camera zitten? Ik heb eh, een slonsdagje Dickies, big d shirt (die iets te groot is) en mn anti-flag vest (die ook niet klein is) Feedback..bwegh Big D strictly rude shirt? Hoe kand ie nou te groot zijn? ik doe straks lekker mn spijkerbroek aan, hatebreed shirt *die zelfs voor mij te groot is * en een trui ofzo...moet toch alleen maar naar bandoefenen ^_^
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 30, 2007 17:01:04 GMT 2
Zo ik ben klaar met dat interview, Nu dus lekker thuiskleren aan Grijze joggingbroek, Oversized Children of Bodom trui
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 1, 2007 13:27:34 GMT 2
Ik denk ik trek wat vrolijks aan: zwart shirt, zwarte broek, zwarte sokken en zwarte vans, zwart/grijs gestreept lang t-shirt met heeeeeeel diepe v-hals. maargoed, er zit niet voor niets een zwart shirt onder
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 1, 2007 15:28:09 GMT 2
Vieze goffik Ik draag vandaag... mn zwarte millencolin trui, big d shirt dr onder, dickies legerbroek zwarte sokken en grijze boxer...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 1, 2007 17:29:29 GMT 2
Ik ben heel saai, ik heb hetzelfde aan als gister *shame* erg hea Ik had geen tijd vanochtend dus heb maar gepakt wat nog op de stoel lag
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 2, 2007 15:39:13 GMT 2
Ik ben heel saai, ik heb hetzelfde aan als gister *shame* erg hea Ik had geen tijd vanochtend dus heb maar gepakt wat nog op de stoel lag ik wissel niet elke dag van kleding, jij wel? ik heb heel vaak hetzelfde als gister aan
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 2, 2007 16:47:50 GMT 2
Oh ik echt nóóit Ja, welles dezelfde broek. Af en toe. Dat vind ik wel kunnen Maar ik ben hysterisch wat schone kleding betreft haha En ik wil er gewoon altijd anders uit zien, dat is het eigenlijk. Ik heb vandaag een spijkerbroek aan, zwart dun truitje met iets wits eronder waar je een klein randje van ziet, en verder gewoon zwarte enkellaarsjes Oja, en m'n zwarte hangende oorbellen
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Oct 3, 2007 9:30:06 GMT 2
dat deed ik vroeger heel vaak, maar nu ei'k ook niet meer. doe idd wel vaak dezelfde broek aan, maar dan weer een ander shirt ofzo Vandaag is een spijkerbroek, sidekickbob shirt en Epica trui de shit bij mij ow en de peanuts sokken uiteraard ^_^
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 3, 2007 11:33:16 GMT 2
Oh ik echt nóóit Ja, welles dezelfde broek. Af en toe. Dat vind ik wel kunnen Maar ik ben hysterisch wat schone kleding betreft haha En ik wil er gewoon altijd anders uit zien, dat is het eigenlijk. haha oh well, ik vind het niet vies. Ik ben geen zweterd en bij mij blijft het gewoon naar wasmiddel ruiken
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 3, 2007 11:54:42 GMT 2
Ik ben het eens met Anouk . Trek ook nooit dezelde kleren aan. Broeken kunnen 1 a 2 keer aan, maar dan toch echt in de was. Verder vandaag, tsja zie er weer tres charmant uit Roze joggingbroek, grijs gestipt hempje :')
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 3, 2007 12:05:42 GMT 2
Ja, voor mezelf hoor Ik keur anderen er niet op af ofzo. Hoewel, er zit wel een meisje in m'n klas die echt elke dag hetzelfde aan heeft EEN WEEK LANG! Ik zit nu drie weken bij haar in de klas, en ik heb nog maar twee outfits van d'r gezien. Maarrr, ik heb nog m'n badjas aan. Ik ga zo wel iets leuks uit de kast trekken, weet nog niet wat
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 3, 2007 14:37:30 GMT 2
Uhm, ligt het aan mij of maakt het geen ruk uit hoe lang je iets draagt, zolang het maar niet stinkt of er vlekken op zitten...
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 3, 2007 21:42:07 GMT 2
Ja ik zie er gewoon graag elke dag anders uit? En verder, wat ik nu aan heb.. haha m'n huispak
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 4, 2007 13:00:53 GMT 2
Uhm, ligt het aan mij of maakt het geen ruk uit hoe lang je iets draagt, zolang het maar niet stinkt of er vlekken op zitten... ja zoiets heb ik ook een beetje als het niet vies is, dan hang ik t terug in de kast (ik vouw het niet op en leg het weer tussen de schone kleren, dat vind ik dan wel weer zo wat). ik draag wel verschillende outfits ofcourse, maar ik hang het soms ook gewoon terug als het schoon is.. Wat ik aanheb: (ik denk ik trek wat fleurigs aan deel 2) zwarte broek zwarte sokken zwarte vans zwart met rood as we fight shirtje (écht een gaaf shirt ) zwart met grijs en wit kudra mata vest.
|
|