|
Post by digitaldeceit on Oct 28, 2007 12:51:50 GMT 2
Gister Halloween en ik vond zelf dat ik een erg leuke outfit had! Was alleen één van de weinige die verkleed was :') Anyhow, foto's volgend nog wel, heb shitload aan foto's gemaakt
Nu, ermmm tsja, kom net uit bed :')
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Oct 28, 2007 13:24:27 GMT 2
Halloween is toch pas 30 oktober Ik loop in m'n huispak... ik zit vandaag de gehele dag binnen huiswerk te maken en te leren.. Boehoe!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 28, 2007 13:48:04 GMT 2
Wou jij halloween dan vieren op een doordeweekse dag?
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 28, 2007 21:01:59 GMT 2
Jaa
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Oct 28, 2007 22:53:23 GMT 2
das toch stom gekke anouk ^_^ voor de kindekes ist leuk op een doordeweekse dag, maar de wat oudere mensen *qua leeftijd dan* gaan liever loos int weekend
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 29, 2007 0:15:06 GMT 2
Sinds ik braaf in Utrecht studeer heb ik het weekend gevoel verplaatst naar de hele week Ghehe, niet dat ik zo'n prototype student ben die werkelijk elke dag in de kroeg hangt ofzo. Maar oké. Het zou kunnen. Inmiddels ben ik van kleding verwisseld.. Ik loop in een heel leuk paars shirtje met een nieuw grijs vest.. en jeans.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Oct 29, 2007 14:10:12 GMT 2
zei je daar nou jeans? =| ik ben echt heel minimaal vandaag ik loop rond in mn boxer en m epica longsleeve *en dalijk waarschijnlijk ook sokken, want mn voeten vriezen eraf *
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 29, 2007 15:05:17 GMT 2
zei je daar nou jeans? =| het handige van iets dat getypt of geschreven is, is dat je het terugkunt lezen en dat je het niet verkeerd gehoord kunt hebben Maargoed, daar moet jij misschien nog even achterkomen, haha & donkerdonker blauwe broek, zwart vest, zwart shirtje eronder (ik denk, ik trek wat vrolijks aan vandaag!)
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Oct 29, 2007 17:04:31 GMT 2
zei je daar nou jeans? =| het handige van iets dat getypt of geschreven is, is dat je het terugkunt lezen en dat je het niet verkeerd gehoord kunt hebben Maargoed, daar moet jij misschien nog even achterkomen, haha & donkerdonker blauwe broek, zwart vest, zwart shirtje eronder (ik denk, ik trek wat vrolijks aan vandaag!) Hahahah, Touché ;D
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 29, 2007 17:10:48 GMT 2
das toch stom gekke anouk ^_^ voor de kindekes ist leuk op een doordeweekse dag, maar de wat oudere mensen *qua leeftijd dan* gaan liever loos int weekend Precies! (: Mijn kleren, pfff, I look like shit
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 30, 2007 0:41:04 GMT 2
het handige van iets dat getypt of geschreven is, is dat je het terugkunt lezen en dat je het niet verkeerd gehoord kunt hebben Maargoed, daar moet jij misschien nog even achterkomen, haha & donkerdonker blauwe broek, zwart vest, zwart shirtje eronder (ik denk, ik trek wat vrolijks aan vandaag!) Hahahah, Touché ;D Maar als je 'zei je daar nou' zegt, dan wil je een nadere verklaring. Wat is er mis met jeans?!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Oct 30, 2007 12:13:36 GMT 2
Ik zeg al nix meer -_-' Maar ik zie jou gewoon niet zo in jeans rondlopen
|
|
|
Post by sisterseptember on Nov 1, 2007 15:22:17 GMT 2
huh anouk niet in jeans? waarom dat nou weer niet?
|
|
anouk
|
Post by anouk on Nov 1, 2007 16:17:34 GMT 2
Inderdaad?!
|
|
|
Post by chimairagerth on Nov 1, 2007 17:06:47 GMT 2
Zwart shirt, Pilot broek
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Nov 1, 2007 17:44:34 GMT 2
Grijs anti-flag vest, donkere dickies legerbroek, bruine zoo york shirt, zwarte sokken en mn converse...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Nov 1, 2007 18:06:15 GMT 2
Goh, ik vond vandaag dat ik er tog wel leuk uitzag B) Mocht oo kwel, want ik had n presentatie. Geen grote ofzo, maar toch (:
Roze dc's, grijze skinny, wit tshirt met roze/zwarte strikjes erop, zwart vestje, grijze jas en roze plo sjaal (:
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Nov 1, 2007 18:44:55 GMT 2
Grijs, roze, zwart en wit... wel sexy, moe'k toegeven...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Nov 2, 2007 14:32:22 GMT 2
Inderdaad?! Blub? Nee maar jezus hoe leg je zoiets uit? ik zie het gewoon niet voor me ik ben een dude, ik kan dat niet zo goed uitleggen als het over kleding gaat Dump anders ff een foto met jou en jeans anyhuuw...ik heb spijkerbroek *das een jeans toch? * aan met een slipknot longsleeve en daaroverheen mn heideroosjes shirt! want tsjah ik bedoel wie gaat er nou rondlopen met een duidelijk plaatje van slipknot op zn shirt...ik verberg het tenminste nog
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Nov 2, 2007 15:48:06 GMT 2
Schaam je dat het uberhaupt hebt...
|
|